Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Закупівля устаткування, обладнання, приладів, налаштування в рамках державного інвестиційного проекту «Реконструкція навчального корпусу № 4 Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького – пам’ятки архітектури місцевого значення за адресою: вул. Остафія Дашковича, 24 у м. Черкаси» (Комплект крісел офісних; комплект стільців аудиторних; комплект лав гардеробних; Комплект лав м'яких; Комплект табуретів; Комплект меблів натурника; Комплект крісел для актової зали; Комплект крісел; Комплект крісел м’яких; Комплект стільців м'яких)
Очікувана вартість
785 082,16 UAH
UA-2019-11-04-000001-b 7360e3700a1b49cdad678b446012c82c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лялька Алла Миколаївна

+380472350301 tender@cdu.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького
Код ЄДРПОУ: 02125622
Місцезнаходження: 18031, Україна , Черкаська обл., Черкаси, Бульвар Шевченка, 81
Контактна особа: Лялька Алла Миколаївна
+380472350301
tender@cdu.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 листопада 2019 00:16
Звернення за роз’ясненнями: до 09 листопада 2019 01:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 листопада 2019 01:00
Початок аукціону: 20 листопада 2019 13:47
Очікувана вартість: 785 082,16 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,38%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


джерело фінансування закупівлі – кошти загального фонду держаного бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
Комплект крісел офісних «Concept» чорного кольору або еквівалент»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18001, Україна, Відповідно до документації, м.Черкаси, вул. Остафія Дашковича, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
1 комплекти
Комплект стільців аудиторних «Спліт (Split)» або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18001, Україна, Відповідно до документації, м.Черкаси, вул. Остафія Дашковича, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
1 комплекти
Комплект лав гардеробних СГ-2000 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18001, Україна, Відповідно до документації, м.Черкаси, вул. Остафія Дашковича, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
1 комплекти
Комплект лав м'яких
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18001, Україна, Відповідно до документації, м.Черкаси, вул. Остафія Дашковича, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
1 комплекти
Комплект табуретів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18001, Україна, Відповідно до документації, м.Черкаси, вул. Остафія Дашковича, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
1 комплекти
Комплект меблів натурника
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18001, Україна, Відповідно до документації, м.Черкаси, вул. Остафія Дашковича, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
1 комплекти
Комплект крісел для актової зали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18001, Україна, Відповідно до документації, м.Черкаси, вул. Остафія Дашковича, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
1 комплекти
Комплект крісел
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18001, Україна, Відповідно до документації, м.Черкаси, вул. Остафія Дашковича, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
1 комплекти
Комплект крісел м’яких
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18001, Україна, Відповідно до документації, м.Черкаси, вул. Остафія Дашковича, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
1 комплекти
Комплект стільців м'яких
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18001, Україна, Відповідно до документації, м.Черкаси, вул. Остафія Дашковича, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 грудня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 листопада 2019 11:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 листопада 2019 11:09
Зміни 07.11 (стльці).doc
08 листопада 2019 11:09
ТД_стільці зміни -07.11.docx
06 листопада 2019 17:08
Зміни 06.11 (стльці).doc
08 листопада 2019 11:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 листопада 2019 17:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2019 00:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 листопада 2019 11:09
Зміни 07.11 (стльці).doc
08 листопада 2019 11:09
ТД_стільці зміни -07.11.docx
06 листопада 2019 17:08
ТД_стільці зміни -06.11.docx
04 листопада 2019 00:16
ТД_стільці.docx
06 листопада 2019 17:08
Зміни 06.11 (стльці).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення тех.вимог
Дата подання: 06 листопада 2019 12:35
Дата відповіді: 06 листопада 2019 16:46
Добрий день! Дайте пояснення, стосовно крісла натурника. В технічному завданні вказано, що крісло виготовляється за індивідуальним ескізом та завданням замовника, а самого ескіза та завдання не надано. Будь ласка, внесіть зміни до тех.завдання і додайте всю необхідну інформацію,щоб потенційні учасникі мали змогу прорахувати саме те крісло яке Вам необхідно.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До Додатку 2 тендерної документації буде внесено відповідні зміни

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 листопада 2019 14:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВКФ "ВВ" 749 384,52
UAH з ПДВ
749 384,52
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа - підприємець Самченко Сергій Федорович 784 068,00
UAH з ПДВ
784 068,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "КОНТРАСТ-М" 784 793,20
UAH з ПДВ
784 793,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 листопада 2019 18:25
Електронний підпис
18 листопада 2019 18:23
Цінова пропозиція.pdf
18 листопада 2019 18:23
Техпаспорт Renault CB2653BX.pdf
18 листопада 2019 18:23
Технічний паспорт на товар.pdf
18 листопада 2019 18:23
Технічна специфікація.pdf
18 листопада 2019 18:23
Проект договору.pdf
18 листопада 2019 18:23
Паспорт Клюзко О.В. ІПН.pdf
18 листопада 2019 18:23
Кваліфікаційні документи.pdf
18 листопада 2019 18:23
Банк Ліцензія 2019.zip
18 листопада 2019 18:23
Банк Довіреність.zip
18 листопада 2019 18:23
Банк гарантія.7z
18 листопада 2019 18:23
Баланс Ф1 ІІІ квартал 2019.pdf

Публічні документи

18 листопада 2019 19:58
Повноваження.pdf
18 листопада 2019 19:58
Гар лист доставка.pdf
18 листопада 2019 19:58
Д-ки з банку.pdf
18 листопада 2019 19:58
Д-ка працівники.pdf
18 листопада 2019 19:58
Довідки.pdf
18 листопада 2019 19:58
Д-ка гарант.обслуг..pdf
18 листопада 2019 19:58
Д-ка відомості про Уч..pdf
18 листопада 2019 19:58
Д-ки за статтею 17.pdf
18 листопада 2019 19:58
Листи пояснення.pdf
18 листопада 2019 19:58
Техн.документація крісла.pdf
18 листопада 2019 19:58
Порівн.таблиця Крісла.pdf
18 листопада 2019 19:58
Licenziya DEA.pdf
18 листопада 2019 19:58
Проект договору.pdf
18 листопада 2019 19:58
Doverennost DEA.pdf
18 листопада 2019 19:58
Д-ка досвід Крісла.pdf
18 листопада 2019 19:58
Гар листи Стільці.pdf
18 листопада 2019 19:58
Licenziya.zip
18 листопада 2019 19:58
Dovirenist.zip
18 листопада 2019 19:58
BG 7385-19G SAMCHENKO.zip

Публічні документи

18 листопада 2019 19:45
Статут.pdf
18 листопада 2019 19:45
СЕС.pdf
18 листопада 2019 19:45
Сертифікат відповідності.pdf
18 листопада 2019 19:45
Рішення.pdf
18 листопада 2019 19:45
Підстави ст. 17.pdf
18 листопада 2019 19:45
Наявність працівників.pdf
18 листопада 2019 19:45
Наказ.pdf
18 листопада 2019 19:45
Лист - згода персон. данні.pdf
18 листопада 2019 19:45
ЄДРПОУ.pdf
18 листопада 2019 19:45
Відомості про юр особу.pdf
18 листопада 2019 19:45
Витяг ПДВ.pdf
18 листопада 2019 19:45
Аналогічний договір.pdf
18 листопада 2019 19:45
Стільці.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВКФ "ВВ"

Фізична особа - підприємець Самченко Сергій Федорович

ПП "КОНТРАСТ-М"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВКФ "ВВ"
#14236166
Відхилено 749 384,52
UAH з ПДВ
25 листопада 2019 14:32
Фізична особа - підприємець Самченко Сергій Федорович
#2118723178
Переможець 784 068,00
UAH з ПДВ
27 листопада 2019 14:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 листопада 2019 14:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа - підприємець Самченко Сергій Федорович
#2118723178
784 068,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 11:11
Видаткова накладна 208 від 11.12.2019.pdf укладений
03 січня 2020 11:08
Електронний підпис укладений
11 грудня 2019 12:57
Договір 440 від 11.12.2019.pdf укладений
11 грудня 2019 12:55

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 784 068,00
UAH (в тому числі ПДВ 130 678,00 UAH)