Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код CPV за ДК 021:2015 — 34110000-1 Легкові автомобілі (Передньопривідний легковий автомобіль)
Очікувана вартість
999 220,00 UAH
UA-2019-11-01-002428-b 3eb1896e06e642c5a1f09288ea004a0e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Маргарита Фільчакова

+380675681214 zakupki.mkpzelen@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва
Код ЄДРПОУ: 03361845
Місцезнаходження: 87548, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, ул. Зелінського, 87
Контактна особа: Маргарита Фільчакова
+380675681214
zakupki.mkpzelen@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 листопада 2019 16:17
Звернення за роз’ясненнями: до 07 листопада 2019 15:49
Оскарження умов закупівлі: до 13 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 листопада 2019 15:49
Початок аукціону: 18 листопада 2019 14:49
Очікувана вартість: 999 220,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 992,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі


до 20 грудня 2019 року (з дати надання заявки Замовника)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 одиниця
Передньопривідний легковий автомобіль
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, Запорізьке шосе, 3, на основний склад Замовника на підставі заявки Замовника, згідно INCOTERMS-2010 – DDP за рахунок Постачальника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 20 робочих днів з фактичної дати поставки Товару Постачальником та на підставі видаткової накладної на Товар. Розрахунки за товар здійснюються протягом 30 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 листопада 2019 16:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 листопада 2019 16:22
ТЕНДЕРНАЯ ДОКУМЕНТАЦИЯ 2019 год автомобіль легковий.doc
01 листопада 2019 16:17
Додаток № 10 до ТД Лист автомобіль легковий.doc
01 листопада 2019 16:17
Додаток № 9 до тд лист погодження про укладання договору автомобіль легковий.docx
01 листопада 2019 16:17
Додаток № 8 до ТД Захист персональних даних автомобіль легковий.docx
01 листопада 2019 16:17
Додаток № 7 до ТД ЗРАЗОК ВІДОМОСТІ про виконання аналогічного договору щодо предмету закупівлі автомобіль легковий.docx
01 листопада 2019 16:17
Додаток № 6 до ТД ФОРМА ПОЯСНЮВАЛЬНОЇ ЗАПИСКИ автомобіль легковий.docx
01 листопада 2019 16:17
Додаток № 3 до ТД Документи, які повинен надати Учасник для підтвердження свого права на участь у процедурі закупівлі автомобіль легковий.docx
01 листопада 2019 16:17
Додаток № 2 до ТД Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону+.docx
01 листопада 2019 16:17
Додаток № 1 до ТД Форма ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІ автомобіль легковий.docx
01 листопада 2019 16:17
Додаток № 4 до ТД автомобіль легковий.docx
01 листопада 2019 16:17
Додаток № 5 до ТД проект договору автомобіль легковий.doc
01 листопада 2019 16:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 листопада 2019 16:22
ТЕНДЕРНАЯ ДОКУМЕНТАЦИЯ 2019 год автомобіль легковий.doc
01 листопада 2019 16:17
ТЕНДЕРНАЯ ДОКУМЕНТАЦИЯ 2019 год автомобіль легковий.doc
01 листопада 2019 16:17
Додаток № 10 до ТД Лист автомобіль легковий.doc
01 листопада 2019 16:17
Додаток № 9 до тд лист погодження про укладання договору автомобіль легковий.docx
01 листопада 2019 16:17
Додаток № 8 до ТД Захист персональних даних автомобіль легковий.docx
01 листопада 2019 16:17
Додаток № 7 до ТД ЗРАЗОК ВІДОМОСТІ про виконання аналогічного договору щодо предмету закупівлі автомобіль легковий.docx
01 листопада 2019 16:17
Додаток № 6 до ТД ФОРМА ПОЯСНЮВАЛЬНОЇ ЗАПИСКИ автомобіль легковий.docx
01 листопада 2019 16:17
Додаток № 3 до ТД Документи, які повинен надати Учасник для підтвердження свого права на участь у процедурі закупівлі автомобіль легковий.docx
01 листопада 2019 16:17
Додаток № 2 до ТД Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону+.docx
01 листопада 2019 16:17
Додаток № 1 до ТД Форма ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІ автомобіль легковий.docx
01 листопада 2019 16:17
Додаток № 4 до ТД автомобіль легковий.docx
01 листопада 2019 16:17
Додаток № 5 до ТД проект договору автомобіль легковий.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 листопада 2019 15:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЗОВПЛАСТ" 993 330,00
UAH з ПДВ
993 330,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "АВТОМОБІЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРАВТОСНАБ" 999 220,00
UAH з ПДВ
999 220,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 листопада 2019 16:29
Тендерна пропозиція.pdf
25 листопада 2019 16:29
Лист гарантія (ст17).jpg
25 листопада 2019 14:53
Електронний підпис
25 листопада 2019 14:52
Оригінал Довідка з ДФС.jpg
25 листопада 2019 14:52
Оригінал Довідка з МВС.jpg
19 листопада 2019 13:07
Електронний підпис
19 листопада 2019 12:11
Оригінал Довідка з МВС.jpg
19 листопада 2019 12:11
Оригінал Довідка з ДФС.jpg
15 листопада 2019 17:02
20. Копія Дилерський договір.pdf
15 листопада 2019 17:02
19. Копія Сертифікат КТЗ.pdf
15 листопада 2019 17:02
18. Довідки згідно Додатку 10.pdf
15 листопада 2019 17:02
15.3 ВМД для кузова 122693.pdf
15 листопада 2019 17:02
15.2 ВМД для кузова 122687.pdf
15 листопада 2019 17:02
15.1 ВМД для кузова 122684.pdf
15 листопада 2019 17:02
15. Гарантійний лист РМУ.pdf
15 листопада 2019 17:02
9. Копія Виписка з ЄДР.pdf
15 листопада 2019 17:02
7.1. Копія Статут стор 12-21.pdf
15 листопада 2019 17:02
7. Копія Статут стор. 1-11.pdf
15 листопада 2019 17:02
4. Додаток 4 та опис товару.pdf
15 листопада 2019 17:02
1. Тендерна пропозиція.pdf
15 листопада 2019 17:02
.. Реєстр документів.pdf

Публічні документи

15 листопада 2019 16:39
Електронний підпис
15 листопада 2019 16:39
Сертифікат та ГТД.pdf
15 листопада 2019 16:39
Додаток 10.pdf
15 листопада 2019 16:39
Згода персональні дані.pdf
15 листопада 2019 16:39
Дилерский.pdf
15 листопада 2019 16:39
Лист, щодо умов договору.pdf
15 листопада 2019 16:39
Лист санкції.pdf
15 листопада 2019 16:39
Захист довкілля.pdf
15 листопада 2019 16:39
Повноваження.pdf
15 листопада 2019 16:39
Виписка з ЄДР.pdf
15 листопада 2019 16:39
Статут.pdf
15 листопада 2019 16:39
Свідоцтво ПДВ.pdf
15 листопада 2019 16:39
Проект договору.pdf
15 листопада 2019 16:39
Технічна частина.pdf
15 листопада 2019 16:39
Довідки стаття 17.pdf
15 листопада 2019 16:39
Кваліфікація.pdf
15 листопада 2019 16:39
Тендерна пропозиція.pdf
15 листопада 2019 16:39
Реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЗОВПЛАСТ"

ПП "АВТОМОБІЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРАВТОСНАБ"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 листопада 2019 12:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЗОВПЛАСТ"
#22030349
993 330,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2019 13:11
Повідомлення про внесення змін до додакової угоди №3.pdf зміни до договору
13 грудня 2019 13:10
Додаткова угода №3 до договору №1024.pdf зміни до договору
13 грудня 2019 13:10
Електронний підпис зміни до договору
12 грудня 2019 15:25
Додаткова угода №2 до договору №1024.pdf зміни до договору
12 грудня 2019 15:23
Повідомлення про внесення змін до договору № 1024.pdf зміни до договору
12 грудня 2019 15:23
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2019 16:09
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
09 грудня 2019 16:08
Повідомлення про внесення змін.pdf зміни до договору
09 грудня 2019 16:08
Електронний підпис укладений
09 грудня 2019 15:41
Договір №1024 від 09.12.2019.pdf укладений
09 грудня 2019 15:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до п. п. 4.1 розділу IV “Порядок розрахунків” та викласти п.п. 4.1 у наступній редакції: «п.4.1 Розрахунки за Договором проводяться шляхом поетапної оплати Замовником поставленого Товару на підставі пред'явленої Постачальником видаткової накладної на Товар»
Номер договору про закупівлю: 1024
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись умовами п. 3.4.3 та п. 12.14 Договору про закупівлю № 1024 від 09 грудня 2019р. (далі - Договір) та п.3 ч.4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» Сторони дійшли згоди про зміну його умов, а саме покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в Договорі та внести наступні зміни в Договір: 1.1. Внести зміни до п. 4.2 розділу IV “Порядок розрахунків” та викласти його у наступній редакції: «4.2. До рахунку додаються: -видаткова накладна, -товарно-транспортна накладна, -податкова накладна згідно чинного законодавства, -копію сертифікату якості або паспорту з відміткою виробника щодо відповідності до діючої програми забезпечення якості підприємства; документи щодо якості та безпечності Товару, перелік яких наведений у розділі ІІ Договору; - паспорт заводу-виробника, інструкцію по експлуатації на Товар - акт прийому-передачі Товару (у 2-х примірниках), оформлений з боку Постачальника (оригінал); - повний комплект документів, необхідних для здійснення реєстрації в відповідних органах згідно вимог чинного законодавства України; - інші документи в разі необхідності.» 1.2. Внести зміни до п. 5.6 розділу V “ПОСТАВКА ТОВАРУ” та викласти його у наступній редакції: «5.6. Надати податкову накладну Замовнику, складену належним чином, оформлену та реєстровану в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) у встановлений законодавством строк. Податкова накладна надається за допомогою програмного забезпечення “M.E.Doc IS”, або іної спеціалізованої програми на електрону адресу : «mkpzelenbuh@i.ua», виключно в електронній формі після ії реєстрації в Єдиному державному реєстрі податкових накладних.*- у разі, якщо Виконавець є платником ПДВ.» 1.3. Виключити з Договору п.п. 7.1.5. та 7.1.6.
Номер договору про закупівлю: 1024
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись умовами п. 3.4.3 та п. 12.14 Договору про закупівлю № 1024 від 09 грудня 2019р. (далі - Договір) та п.3 ч.4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» Сторони дійшли згоди про зміну його умов, а саме покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в Договорі та внести наступні зміни в Договір: 1.1. Внести зміни до Додатку №2 до Договору, та викласти його у редакції Додатку № 1 до цієї Додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 1024
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML