Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
канцелярські товари
Очікувана вартість
77 961,00 UAH
UA-2019-11-01-002277-b ● c8dec088c1cd432c9312bc825c9bfc6f
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київський національний університет імені Тараса Шевченка |
Код ЄДРПОУ: | 02070944 |
Вебсайт: | http://www.univ.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 01033, Україна , Київська обл., Київ, вул. Володимирська, буд. 60 |
Контактна особа: |
КНУ +380442393482,+380442393180,+380445213247 knu_prozorro@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 листопада 2019 15:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 листопада 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 листопада 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 18 листопада 2019 15:14 |
Очікувана вартість: | 77 961,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 389,81 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Строк поставки - 20 к.д. з дати підписання договору. Переможець торгів надає забезпечення виконання договору у вигляді депозиту (5% від суми договору)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | строк оплати - до 30 банківських днів | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 листопада 2019 15:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 листопада 2019 15:55 |
Додаток 6. Проект договоруЗ.doc | |
01 листопада 2019 15:54 |
канцтовари НДЧ листопад.doc |
01 листопада 2019 15:56 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
01 листопада 2019 15:55 |
Додаток 6. Проект договоруЗ.doc
|
||
01 листопада 2019 15:54 |
канцтовари НДЧ листопад.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 04 листопада 2019 10:04
Дата відповіді: 04 листопада 2019 14:49
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
1) Щодо торгової марки - відповідно вимог чинного законодавства посилання в тендерній документації на торгові марки йдуть з виразом "або еквівалент", тобто подача пропозицій з товарами інших виробників (торгових марок), які відповідають встановленим в тендерній документації вимогам, допускається.
2) Відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" замовником в тендерній документації визначено вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі. Так само тендерною документацією від учасників вимагається підтвердити відповідність продукції, що вони пропонують до постачання, вимогам тендерної документації.
3) Щодо ФОП неплатників ПДВ, то тендерний комітет не володіє інформацією стосовно нормативно-правових актів, які дають право замовникам забороняти участь вказаних категорій підприємців у публічних закупівлях. Відповідно, ФОП неплатники ПДВ мають право брати участь у цій процедурі закупівлі. Щодо порядку оцінювання пропозицій, то згідно наявних роз'яснень Уповноваженого органу, критерієм оцінювання є ціна з ПДВ. Таким чином, якщо учасник згідно законодавства не є платником ПДВ, то його цінова пропозиція повинна розглядатися як остаточна. Також тендерна документація процедури закупівлі не містить положень, які передбачають додавання 20% до цінових пропозицій учасників-неплатників ПДВ. Крім того, оцінювання здійснюється самою системою "Прозорро" за результатами електронного аукціону відповідно до тих цінових пропозицій, які вказують учасники в процесі торгів. А сума підписаного договору не повинна відрізнятися від остаточної цінової пропозиції за результатами аукціону.
1) Щодо торгової марки - відповідно вимог чинного законодавства посилання в тендерній документації на торгові марки йдуть з виразом "або еквівалент", тобто подача пропозицій з товарами інших виробників (торгових марок), які відповідають встановленим в тендерній документації вимогам, допускається.
2) Відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" замовником в тендерній документації визначено вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі. Так само тендерною документацією від учасників вимагається підтвердити відповідність продукції, що вони пропонують до постачання, вимогам тендерної документації.
3) Щодо ФОП неплатників ПДВ, то тендерний комітет не володіє інформацією стосовно нормативно-правових актів, які дають право замовникам забороняти участь вказаних категорій підприємців у публічних закупівлях. Відповідно, ФОП неплатники ПДВ мають право брати участь у цій процедурі закупівлі. Щодо порядку оцінювання пропозицій, то згідно наявних роз'яснень Уповноваженого органу, критерієм оцінювання є ціна з ПДВ. Таким чином, якщо учасник згідно законодавства не є платником ПДВ, то його цінова пропозиція повинна розглядатися як остаточна. Також тендерна документація процедури закупівлі не містить положень, які передбачають додавання 20% до цінових пропозицій учасників-неплатників ПДВ. Крім того, оцінювання здійснюється самою системою "Прозорро" за результатами електронного аукціону відповідно до тих цінових пропозицій, які вказують учасники в процесі торгів. А сума підписаного договору не повинна відрізнятися від остаточної цінової пропозиції за результатами аукціону.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 листопада 2019 15:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ВКФ "ВВ" |
40 021,62
UAH з ПДВ
|
40 021,62
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БРАВО-ПАП" |
41 173,32
UAH з ПДВ
|
41 173,32
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ" |
43 583,82
UAH з ПДВ
|
43 583,82
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ" |
46 992,00
UAH з ПДВ
|
46 992,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВКФ "ВВ" #14236166 |
Переможець |
40 021,62
UAH з ПДВ
|
28 листопада 2019 16:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 18:42
|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2019 16:01
|
К 245.pdf | укладений |
17 грудня 2019 15:59
|