Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту апарата штучного кровообігу Terumo S1
Очікувана вартість
682 000,00 UAH
UA-2019-11-01-002165-b ed6e403c95f04c22a142389af5aa4329
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Попова

+380567452193
+380567782117
tenders@rdc.dp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР КАРДІОЛОГІЇ ТА КАРДІОХІРУРГІЇ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01985370
Місцезнаходження: 49070, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Князя Володимира Великого, буд. 28
Контактна особа: Наталія Попова
+380567452193,+380567782117
tenders@rdc.dp.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
КП «Дніпропетровський обласний центр кардіології та кардіохірургії двічі проводив торги на закупівлю ДК 021:2015: 50420000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання «Послуги з поточного ремонту апарата штучного кровообігу Terumo S1», але через недостатню кількість учасників процедура закупівлі не відбулася. На основі до п.2 ч.4 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятись від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 листопада 2019 15:39
Оскарження наміру укласти договір: 12 листопада 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50420000-5: Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
28 послуга
Послуги з поточного ремонту апарата штучного кровообігу Terumo S1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49070, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро , Князя Володимира Великого,28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2019
ДК 021:2015: 50420000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

01 листопада 2019 15:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 листопада 2019 15:37
повідомлення про намір укласти договір1826.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДІТРЕЙД"
#34475029
Переможець 677 147,39
UAH з ПДВ
01 листопада 2019 15:39

Документи

01 листопада 2019 15:39
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 листопада 2019 15:39

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДІТРЕЙД"
#34475029
677 147,39
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 листопада 2019 15:39
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 10:03
Terumo S1.pdf укладений
02 січня 2020 10:02
Електронний підпис укладений
12 листопада 2019 08:24
Teruno 1.pdf укладений
12 листопада 2019 08:23

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 677 147,39
UAH (в тому числі ПДВ 112 857,90 UAH)