Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт (влаштування) транспортної розв’язки в одному рівні кільцевого типу з середнім діаметром центрального острівця на автомобільній дорозі загального користування державного значення Р-04 Київ-Фастів-Біла Церква-Тараща-Звеногородка на ділянці км 11+250, Київська область
Очікувана вартість
21 198 340,00 UAH
UA-2019-11-01-002072-b b4f98936abe94e848feb8f7daf5958cd
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Роман Субчак

+380442570231 tender.fininpro@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Фінансування інфраструктурних проектів"
Код ЄДРПОУ: 37264503
Місцезнаходження: 03118, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Хотівська, буд. 4-А
Контактна особа: Роман Субчак
+380442570231
tender.fininpro@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 листопада 2019 15:25
Звернення за роз’ясненнями: до 08 листопада 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 листопада 2019 12:00
Очікувана вартість: 21 198 340,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 105 991,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 105991.7 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт (влаштування) транспортної розв’язки в одному рівні кільцевого типу з середнім діаметром центрального острівця на автомобільній дорозі загального користування державного значення Р-04 Київ-Фастів-Біла Церква-Тараща-Звеногородка на ділянці км 11+250, Київська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. № 1764 (із змінами) "Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва", та від 23.04.2014р. № 117(із змінами) "Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" та належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів Замовник може прийняти рішення щодо надання Підряднику на строк не більше 3 (трьох) місяців авансу (але не пізніше кінця поточного бюджетного року) на придбання матеріалів, конструкцій, виробів в сумі, що не перевищує 30 (тридцяти) відсотків від суми бюджетних зобов'язань поточного року на підставі наданих рахунків - фактур. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів та протягом 3 (трьох) місяців з моменту отримання авансу виконати належним чином обсяг закупівель та надати Замовнику підтверджуючі документи (Акт прийняття виконаних робіт (форма КБ-2В) та Довідку про вартість виконаних підрядних робіт (форма КБ-3)) на суму сплаченого авансу, а Замовник зобов'язується їх прийняти встановленим порядком. При закінченні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з урахуванням індексу інфляції Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 листопада 2019 16:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 листопада 2019 16:31
зміни до ТД.docx
08 листопада 2019 16:31
Тендерна документація (зі змінами).docx
08 листопада 2019 16:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 листопада 2019 15:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 листопада 2019 16:31
зміни до ТД.docx
08 листопада 2019 16:31
Тендерна документація (зі змінами).docx
01 листопада 2019 15:25
Тендерна документація.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 листопада 2019 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Хозхімсервіс 20 889 000,00
UAH з ПДВ
20 889 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 листопада 2019 15:38
Електронний підпис
15 листопада 2019 15:34
Накази та трудові.pdf
15 листопада 2019 15:34
Додатки до довідки про бази.pdf
15 листопада 2019 15:34
Гарантійний лист.pdf
15 листопада 2019 15:34
Довідка про санкції.pdf
15 листопада 2019 15:34
Технічне завдання.pdf
15 листопада 2019 15:34
16236 ХОЗХІМСЕРВІС p7s.zip
15 листопада 2019 15:34
ст.17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Хозхімсервіс

Інформація про відміну

Дата відміни
18 листопада 2019 12:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій