Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп’ютер
Очікувана вартість
571 203,20 UAH
UA-2019-11-01-001354-b ● f9083de5d2b64c27876146a6a01355ee
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 40108667 |
Місцезнаходження: | 18036, Україна , Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Смілянська , буд. 57 |
Контактна особа: |
Євген Вишневський +380472393265 tenderua2017@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 листопада 2019 13:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 листопада 2019 21:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 листопада 2019 21:00 |
Початок аукціону: | 18 листопада 2019 13:12 |
Очікувана вартість: | 571 203,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 712,03 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40 штука
Комп’ютер (Державний бюджет України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18036, Україна, Черкаська область, м.Черкаси, вул.Смілянська, буд.57
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
13 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 60 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 листопада 2019 14:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 листопада 2019 13:09 |
1. ТД Комп'ютер в складі ( ... ) 2019.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Документація
Дата подання: 02 листопада 2019 18:16
Дата відповіді: 05 листопада 2019 10:18
Шановний Замовник!
Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Системні блоки на базі процесора АМD розглядатимуться. Характеристики системного блоку на базі процесора АМD повинні відповідати характеристикам предмету закупівлі, або бути не гіршими. У примітках Додатку № 3 "Технічні, якісні та кількісні вимоги предмета закупівлі" до тендерної документації для проведення даної закупівлі зазначено: У разі посилання у викладеній інформації на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип у найменуваннях за предметом закупівлі, джерело його походження або виробника, - слід вважати в наявності вираз «або еквівалент» (при пропозиції Учасником еквіваленту зазначеного товару за Предметом закупівлі, обов’язкове надання технічної документації (підтвердження), що запропонований еквівалент відповідає вимогам Замовника).
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 04 листопада 2019 20:17
Дата відповіді: 05 листопада 2019 10:19
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У примітках Додатку № 3 "Технічні, якісні та кількісні вимоги предмета закупівлі" до тендерної документації для проведення даної закупівлі зазначено:У разі посилання у викладеній інформації на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип у найменуваннях за предметом закупівлі, джерело його походження або виробника, - слід вважати в наявності вираз «або еквівалент» (при пропозиції Учасником еквіваленту зазначеного товару за Предметом закупівлі, обов’язкове надання технічної документації (підтвердження), що запропонований еквівалент відповідає вимогам Замовника.; Фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ допускаються. У випадку подання пропозиції фізичною особою-підприємцем неплатником ПДВ розглядається остаточна цінова пропозиція. Порівнюються остаточні цінові пропозиції Учасників.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 листопада 2019 13:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" |
562 991,20
UAH з ПДВ
|
545 853,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
558 900,00
UAH з ПДВ
|
547 474,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМП'ЮТЕРИ-Д" |
565 920,00
UAH з ПДВ
|
565 920,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" #42036301 |
Очікує рішення |
545 853,20
UAH з ПДВ
|
18 листопада 2019 13:39
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 04 грудня 2019 18:25 |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до абз.3 п. 2 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VІІІ у зв’язку із скороченням видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Документи:
04 грудня 2019 18:25
|
Електронний підпис |
04 грудня 2019 18:25
|
4546.jpg |
04 грудня 2019 18:25
|
4545.jpg |