Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Акустична система та сабвуфер
Очікувана вартість
158 000,00 UAH
UA-2019-11-01-000761-c 8cf29a927e9042fa98019cecbcb78f1b
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Гришко Людмила Вікторівна

+380442795951 lmerkulova@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Національний академічний драматичний театр імені Івана Франка"
Код ЄДРПОУ: 02224560
Вебсайт: http://ft.org.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , м. Київ обл., місто, площа Івана Франка, 3
Контактна особа: Гришко Людмила Вікторівна
+380442795951
lmerkulova@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 листопада 2019 16:12
Звернення за роз’ясненнями: до 06 листопада 2019 16:17
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 листопада 2019 16:17
Очікувана вартість: 158 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32340000-8: Мікрофони та гучномовці


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 найменувань
Акустична система та сабвуфер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київська область, м. Київ, площа Івана Франка, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 грудня 2019
ДК 021:2015: 32340000-8 — Мікрофони та гучномовці

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Акустична система та сабвуфер Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 листопада 2019 16:13
Документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 04 листопада 2019 09:58
Дата відповіді: 04 листопада 2019 17:45
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: ехнічні вимоги предмету закупівлі повинні відповідати технічним вимогам визначеним у додатку 2 до тендерної документації. Усі учасники (не залежно від того чи є вони платниками ПДВ або платниками єдиного податку) беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах. Розглядатись буде остаточна ціна (найбільш економічно вигідна пропозиція учасника ) за результатами аукціона (з ПДВ/без ПДВ відповідно до умов здійснення підприємницької діяльності).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 листопада 2019 16:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
УБСП "КОМОРА" 155 760,00
UAH з ПДВ
155 760,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 листопада 2019 09:50
Форма цінова пропозиція.pdf
10 листопада 2019 09:50
Статут.pdf
10 листопада 2019 09:50
Наказ на керівника.pdf
10 листопада 2019 09:50
Гарантійний талон.pdf
10 листопада 2019 09:50
Витяг_ПДВ.pdf
10 листопада 2019 09:50
Витяг ЄДРЮОФОПтаГО 01_08_2019 .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

УБСП "КОМОРА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
УБСП "КОМОРА"
#14292414
Переможець 155 760,00
UAH з ПДВ
13 листопада 2019 17:10

Документи

13 листопада 2019 17:09
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 листопада 2019 17:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
УБСП "КОМОРА"
#14292414
155 760,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 листопада 2019 17:09
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Звіт укладений
29 листопада 2019 14:54
Договір укладений
18 листопада 2019 16:38

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 155 760,00
UAH (в тому числі ПДВ 25 960,00 UAH)