Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбуки
Очікувана вартість
175 430,00 UAH
UA-2019-11-01-000499-b ac289821d7974e6ea61cceb62ded4c79
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галина Красіцька

+380964286186 osvita.radekhiv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОРГАНІЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ РАДЕХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 43081140
Місцезнаходження: 80200, Україна , Львівська обл., м. Радехів, вул. Проспект Відродження, буд. 3
Контактна особа: Галина Красіцька
+380964286186
osvita.radekhiv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 листопада 2019 10:39
Звернення за роз’ясненнями: до 08 листопада 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 листопада 2019 11:00
Початок аукціону: 19 листопада 2019 15:40
Очікувана вартість: 175 430,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 877,15 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 штука
Ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80200, Україна, Львівська область, м.Радехів, проспект Відродження, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування - кошти державного та місцевого бюджету Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 листопада 2019 10:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 листопада 2019 10:39
Додаток 2_Кваліфікаційні критерії.docx
01 листопада 2019 10:39
Додаток 3_Технічне завдання.doc
01 листопада 2019 10:39
Додаток 4_Проект договору.docx
01 листопада 2019 10:39
Додаток 1_Тендерна пропозиція.docx
01 листопада 2019 10:39
Додаток 5_Лист -згода_персональні дані.docx
01 листопада 2019 10:39
ТД_Ноутбуки.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 04 листопада 2019 20:23
Дата відповіді: 05 листопада 2019 11:16
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за питання. 1) Товар повинен відповідати технічному завданню (Додаток 3 до тендерної документації). Учасником може бути запропоновано еквівалент за своїми якісними та технічними характеристиками. Під еквівалентом буде прийнято товар, який за своїми характеристиками не гірший наведеного в Таблиці Технічного завдання. 2) В Додатку 3 до тендерної документації зазначено, що Учасник надає в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, в тому числі довідку з детальним описом товару, що пропонується та відомостями про товаровиробника та джерелом походження(країна) товару (подається у вигляді скан-копії порівняльної таблиці відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника (обов‘язково зазначається виробник, модель, країна походження); 3) До участі в закупівлі допускаються вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм на рівних умовах. При формуванні ціни тендерної пропозиції учасник процедури закупівлі враховує відповідні пункти Податкового кодексу України (у частині застосування ПДВ) та вартості інших витрат необхідних для виконання договору, які визначені тендерною документацією. Тобто до участі в закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці. При оцінці пропозиції фізичної особи-підприємця (не платника ПДВ) розглядатиметься його ціна як остаточна. Також звертаємо Вашу увагу на те, що відповіді на Ваші запитання містяться у тендерній документації даної закупівлі

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 листопада 2019 16:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 171 897,00
UAH з ПДВ
171 897,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Технології для бізнесу" 174 570,00
UAH з ПДВ
174 570,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 листопада 2019 00:19
Електронний підпис
18 листопада 2019 00:15
Додаток 4_Проект договору.pdf
18 листопада 2019 00:15
довідка санкції.pdf
18 листопада 2019 00:15
Витяг ПДВ.pdf
18 листопада 2019 00:15
Довідка юридична особа.pdf
18 листопада 2019 00:15
Витяг 05.11.19.pdf
18 листопада 2019 00:15
Статут.pdf
18 листопада 2019 00:15
повноваження директора.pdf
18 листопада 2019 00:15
Технічна документація.pdf
18 листопада 2019 00:15
Biдповідність ст 17.pdf
18 листопада 2019 00:15
13400871_пропозиція.pdf

Публічні документи

26 листопада 2019 14:51
Електронний підпис
26 листопада 2019 14:46
МВС.pdf
15 листопада 2019 12:39
Електронний підпис
15 листопада 2019 12:38
Додаток 4 - Проект договору.pdf
15 листопада 2019 12:38
Договір_БісковицькаСР.pdf
15 листопада 2019 12:38
ВПВ ст.17 Технології.pdf
15 листопада 2019 12:37
витяг ЄДР _04.07.19.pdf
15 листопада 2019 12:37
HP Inc_ISO 14001 2015.pdf
15 листопада 2019 12:37
HP ноутбуки до 23 05 23.pdf
15 листопада 2019 12:37
HP Inc_ISO 9001 2015.pdf
15 листопада 2019 12:37
HP TR RED (TPN-C129) 03_07_2018.pdf
15 листопада 2019 12:37
UA.001.00182-18-3 (TPN-Q186) 27_11_2018.pdf
15 листопада 2019 12:37
Технічна специфікація.pdf
15 листопада 2019 12:37
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Технології для бізнесу"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Відхилено 171 897,00
UAH з ПДВ
25 листопада 2019 17:33
Товариство з обмеженою відповідальністю "Технології для бізнесу"
#19331194
Переможець 174 570,00
UAH з ПДВ
25 листопада 2019 17:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 листопада 2019 17:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Технології для бізнесу"
#19331194
174 570,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 21:13
Електронний підпис укладений
11 грудня 2019 17:51
Договір_нотбуки.PDF укладений
11 грудня 2019 17:51

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 174 570,00
UAH (в тому числі ПДВ 8 728,50 UAH)