Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015-30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональний комп'ютер у зборі)
Очікувана вартість
68 552,00 UAH
UA-2019-11-01-000304-b 2d0483da46da4d26bfcf78ddcd674596
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Юріївна Крохмаль

+380567324893 odakultura@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління культури, національностей і релігій Дніпропетровської облдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 38530952
Місцезнаходження: 49044, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро , вул. Ливарна, 10
Контактна особа: Юлія Юріївна Крохмаль
+380567324893
odakultura@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 листопада 2019 10:03
Звернення за роз’ясненнями: до 06 листопада 2019 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 листопада 2019 11:00
Початок аукціону: 12 листопада 2019 11:52
Очікувана вартість: 68 552,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 343,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штука
ДК 021:2015-30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональний комп'ютер у зборі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49044, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Ливарна 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 листопада 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 листопада 2019 10:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 листопада 2019 10:03
ogoloshennya_komp.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 04 листопада 2019 20:24
Дата відповіді: 05 листопада 2019 10:09
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Товар як «еквівалент» чи «аналог» буде визначатись за технічними характеристиками які вказані в оголошенні для проведення закупівлі через систему електронних закупівель. До участі в закупівлі допускаються фізичні осіби-підприємці неплатники ПДВ.Ціну пропозиції неплатлатника ПДВ будемо роглядати як остаточну.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 листопада 2019 12:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Лещенко Лідія Іванівна 41 300,00
UAH з ПДВ
41 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КомпаКом" 44 820,00
UAH з ПДВ
44 820,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 48 000,00
UAH з ПДВ
48 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 листопада 2019 17:06
Документи ТОВ Компаком 19 (2).rar
08 листопада 2019 17:06
Пропозиція.pdf
08 листопада 2019 17:06
Гарантійний лист.pdf
08 листопада 2019 17:06
ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Лещенко Лідія Іванівна

ТОВ "КомпаКом"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Лещенко Лідія Іванівна
#2107516746
Переможець 41 300,00
UAH з ПДВ
14 листопада 2019 13:47

Документи

14 листопада 2019 13:47
Електронний підпис
14 листопада 2019 13:45
Протокол№29.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 листопада 2019 13:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Лещенко Лідія Іванівна
#2107516746
41 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 листопада 2019 13:47
Електронний підпис
14 листопада 2019 13:45
Протокол№29.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 листопада 2019 12:16
Договір№17.pdf укладений
20 листопада 2019 12:16