Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Яловичина
Очікувана вартість
102 000,00 UAH
UA-2019-10-31-002361-b 4fc67a14df5649acb318291865e4dffd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ішкова Людмила Петрівна

+380536758237 tenderklk1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Кременчуцький льотний коледж Харківського національного університету внутрішніх справ
Код ЄДРПОУ: 43041752
Місцезнаходження: 39605, Україна , Полтавська обл., місто Кременчук, вул.Перемоги, буд.17/6
Контактна особа: Ішкова Людмила Петрівна
+380536758237
tenderklk1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 жовтня 2019 18:33
Звернення за роз’ясненнями: до 07 листопада 2019 18:37
Оскарження умов закупівлі: до 13 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 листопада 2019 18:37
Початок аукціону: 18 листопада 2019 11:49
Очікувана вартість: 102 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 510,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3060 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
750 кг
Яловичина великий шматок з/тазова частина охолоджена І кат (джерело фінансування - Державний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39605, Україна, Полтавська область, м.Кременчук, вул.Перемоги, буд.17/6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за поставлений товар здійснюється шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок постачальника протягом 30 календарних днів з дати підписання видаткової накладної на товар та отримання покупцем рахунку-фактури Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 жовтня 2019 18:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 жовтня 2019 18:33
Дод.6 Відомості.doc
31 жовтня 2019 18:33
Дод.5 Інформація ст.17.doc
31 жовтня 2019 18:33
Дод.4 Проект договору.doc
31 жовтня 2019 18:33
Дод.3 Технічні.doc
31 жовтня 2019 18:33
Дод.2 Кваліфікаційні.doc
31 жовтня 2019 18:33
Дод.1 Тендерна пропозиція.doc
31 жовтня 2019 18:33
ТД мясо (яловичина) 2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо кваліфікаційних вимог
Дата подання: 07 листопада 2019 05:38
Дата відповіді: 11 листопада 2019 17:51
Шановний Замовнику! Повідомляємо Вам, що відповідно до Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України № 590 від 01.10.2012: • Оператори ринку, що здійснюють підготовку, обробку чи переробку харчових продуктів, зобов’язані розробляти, впроваджувати та застосовувати процедури, засновані на використанні в повному обсязі принципів системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР) (розділ ІІІ, п. 3.1). В свою чергу, Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» № 771/97-ВР від 23.12.1997 року (зі змінами) передбачає встановлення прозорого механізму надання державних гарантій безпечності та якості харчових продуктів та запровадження державного контролю в сфері санітарних та фітосанітарних заходів. В той же час, сертифікація постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контроля у критичних точках (НАССР), не є обов’язковою. То поясніть, будь-ласка, на підставі чого Ви вимагаєте надання у складі тендерної пропозиції саме сканований оригінал сертифікату (сертифікатів) по стандарту ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005,IDT) системи менеджменту управління безпечністю харчових продуктів, якщо його обов’язкове отримання не передбачене чинним законодавством. Окремо, хочемо зазначити, що ст. 22 п. 2 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» № 771/97-ВР від 23.12.1997 року (зі змінами) передбачає, що оператори ринку повинні бути здатні встановити інших операторів ринку, яким вони постачають харчові продукти та інші об’єкти санітарних заходів за принципом «крок вперед». На підставі цього, хочемо поставити ще одне питання. А чи маєте Ви, як Замовник, сертифікат по стандарту ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005,IDT) системи менеджменту управління безпечністю харчових продуктів або ж введену у дію системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР) ? Спираючись на викладене, прохаємо внести зміни до тендерної документації на її відповідність вимогам чинного законодавства. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Впровадження системи НАССР в Україні регулюється Законом від 23.12.97 р. № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності харчових продуктів» (далі — Закон 771), Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України № 590 від 01.10.2012 «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)» та ін. З 20 вересня 2019 р. стало обов’язковим впровадження системи управління безпечністю харчової продукції НАССР на всіх українських підприємствах, у тому числі МСБ, діяльність яких пов’язана з харчовими продуктами.
Законом № 771 установлено вимоги до впровадження системи управління безпечністю харчової продукції за принципами системи НАССР. Такий обов’язок покладено безпосередньо на операторів ринку (ст. 20, 21 Закону № 771):
Част1. ст.21 - Оператори ринку розробляють, запроваджують та використовують постійно діючі процедури, які базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках.
Част.2. ст.21 - Вимоги частини першої цієї статті не поширюються на операторів ринку, що здійснюють первинне виробництво, а також провадять пов’язану з первинним виробництвом діяльність, зокрема транспортування, зберігання та обробку первинної продукції в місці первинного виробництва, за умови, що при цьому не змінюється суттєво стан таких продуктів, а також на транспортування живих тварин, призначених для споживання людиною, транспортування з місця первинного виробництва до потужності продуктів рослинного походження, продуктів рибальства, а також продуктів полювання.
Вимога надання у складі тендерної пропозиції сканованого оригіналу сертифікату (сертифікатів) стандарту ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005,IDT) системи менеджменту управління безпечністю харчових продуктів є підтвердженням дотримання впровадження системи управління безпечністю харчової продукції за принципами системи НАССР учасником.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 листопада 2019 12:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Сергієнко Володимир Іванович 101 880,00
UAH з ПДВ
101 880,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Пономаренко Вікторія Олександрівна 102 000,00
UAH з ПДВ
102 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 листопада 2019 12:36
пакет переможця
15 листопада 2019 09:15
Електронний підпис
15 листопада 2019 09:13
ГАРАНТІЯ.rar
15 листопада 2019 09:13
посвідчення про якість.pdf
15 листопада 2019 09:13
об открытии счета С.pdf
15 листопада 2019 09:13
акт_Полтавахолод.pdf
15 листопада 2019 09:13
акт_мясокомбінат.pdf
15 листопада 2019 09:13
45.тендерна пропозиція.pdf
15 листопада 2019 09:13
30.Слава яловичина.pdf
15 листопада 2019 09:13
29.Акт Горбанівка яловичина.pdf
15 листопада 2019 09:13
43.технічна специфікація.pdf
15 листопада 2019 09:13
28.Відгук Горбанівка 1.PDF
15 листопада 2019 09:13
42.проект.pdf
15 листопада 2019 09:13
27.Горбанівка яловичина.pdf
15 листопада 2019 09:13
41.згода з проектом.pdf
15 листопада 2019 09:13
26.довідка аналогічні.pdf
15 листопада 2019 09:13
40.згода основні умови.pdf
15 листопада 2019 09:13
25.трудова краснопірсжата.pdf
15 листопада 2019 09:13
39.договір з лабораторією.pdf
15 листопада 2019 09:13
24.трудова книжка сігарьов_.pdf
15 листопада 2019 09:13
38.Акредитация лаборатории.pdf
15 листопада 2019 09:13
23.безрідний трудова книжка.pdf
15 листопада 2019 09:13
37.ст 17.pdf
15 листопада 2019 09:13
22. медичні книжки.pdf
15 листопада 2019 09:13
36.ст 17 додаток 5.pdf
15 листопада 2019 09:13
21.довідка працівники.pdf
15 листопада 2019 09:13
36.згода обробка перс даних.pdf
15 листопада 2019 09:13
20.акт на машини.pdf
15 листопада 2019 09:13
35.довкілля.pdf
15 листопада 2019 09:13
20.Iso.pdf
15 листопада 2019 09:13
12.документи на ваги.pdf
15 листопада 2019 09:13
15.про сан обробку.pdf
15 листопада 2019 09:13
11.потужності зареєстровані.pdf
15 листопада 2019 09:13
13.документи на транспорт.pdf
15 листопада 2019 09:13
8.експлуатаційні дозвола.pdf
15 листопада 2019 09:13
7.копія холод.pdf
15 листопада 2019 09:13
6.договір полтавахолод.pdf
15 листопада 2019 09:13
4.довідка мат база.pdf
15 листопада 2019 09:13
3.про СЕС.pdf
15 листопада 2019 09:13
2.відомості про учасника.pdf
15 листопада 2019 09:13
1.установчі документи.pdf

Публічні документи

13 листопада 2019 14:11
копія паспорту й коду (2).jpg
13 листопада 2019 14:11
копія паспорту й коду (1).jpg
13 листопада 2019 14:11
виписка з ЄДР (2).jpg
13 листопада 2019 14:11
виписка з ЄДР (1).jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Сергієнко Володимир Іванович

ФОП Пономаренко Вікторія Олександрівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Сергієнко Володимир Іванович
#3019512776
Переможець 101 880,00
UAH з ПДВ
20 листопада 2019 16:23
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП Сергієнко Володимир Іванович #3019512776

№ рішення у справі

141-р/тк і 142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 листопада 2019 16:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Сергієнко Володимир Іванович
#3019512776
101 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 грудня 2019 15:17
ДУ 1 дог.0184-19з.pdf укладений
10 грудня 2019 15:14
Електронний підпис укладений
02 грудня 2019 10:00
Дог.0184-19з.pdf укладений
02 грудня 2019 09:59

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Сторони, керуючись п.1 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII (із змінами), та ст.651, 653, 654 Цивільного кодексу України дійшли згоди зменшити обсяги закупівлі товарів та відповідно ціну Договору на 101880грн.00коп. (сто одна тисяча вісімсот вісімдесят грн.00коп.), з урахуванням ПДВ 19680грн.00коп.(дев’ятнадцять тисяч шістсот вісімдесят грн.00коп.). З урахуванням внесених змін Сторони дійшли згоди розірвати Договір від 02.12.2019р. №184/19з.