Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картриджі
Очікувана вартість
20 800,00 UAH
UA-2019-10-31-001741-b 731ce498ec844e85a09e9b34a482b3e3
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Домашев

+380612390330 umtazoda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління містобудування та архітектури Запорізької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 35258283
Місцезнаходження: 69107, Украина , Запорізька обл., Запоріжжя, проспект Соборний, 164
Контактна особа: Юрій Домашев
+380612390330
umtazoda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 жовтня 2019 15:34
Звернення за роз’ясненнями: до 04 листопада 2019 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 листопада 2019 10:00
Початок аукціону: 07 листопада 2019 12:55
Очікувана вартість: 20 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 208,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Картриджі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Картриджі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69107, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, пр. Соборний, 164
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2019  —  29 листопада 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки здійснюються протягом 10 банківських днів після отримання товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 жовтня 2019 15:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 жовтня 2019 15:42
Проект договору картриджі.docx
31 жовтня 2019 15:41
Оголошення картриджі.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 01 листопада 2019 10:37
Дата відповіді: 04 листопада 2019 08:55
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Детально вивчивши Ваше звернення, Управління містобудування та архітектури Запорізької облдержадміністрації повідомляє про таке.
При проведенні процедури закупівлі будуть розглядатися товари інших торгових марок або моделей за умови, що технічні характеристики запропонованих товарів будуть не гірші ніж вказані в оголошені про проведення процедури закупівлі.
Стосовно другого питання повідомляємо, що форма цінової пропозиції (додаток 3 до оголошення) містить графу «Найменування товару», що передбачає вказання учасником конкретної назви предмета закупівлі (торгова марка, модель тощо). Тому покладення на учасників зобов’язання стосовно вказівки конкретної торгової марки чи моделі запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях вважаємо недоцільним.
Щодо третього питання порушеного Вами у зверненні повідомляємо наступне. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини першої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 листопада 2019 13:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом" 12 000,00
UAH з ПДВ
8 997,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" 19 885,00
UAH з ПДВ
8 998,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 листопада 2019 14:05
Пропозицiя 8997.pdf
05 листопада 2019 11:09
Пропозицiя 12000.pdf
05 листопада 2019 11:09
Документи ТОВ Компаком 19 (2).rar
05 листопада 2019 11:09
Сервіс_центри.pdf

Публічні документи

06 листопада 2019 09:36
Електронний підпис
06 листопада 2019 09:35
Финзвит 3 кв 2019.pdf
06 листопада 2019 09:35
водяне досвид.zip
06 листопада 2019 09:35
ид_код кки.pdf
06 листопада 2019 09:35
паспорт кки.pdf
06 листопада 2019 09:35
Опис ВСЕСВИТ.pdf
06 листопада 2019 09:35
Выписка от 31.05.2019.pdf
06 листопада 2019 09:35
Доверенность aia 2019.pdf
06 листопада 2019 09:35
ВИТЯГ 11.12.2018 - Document_USR_1004387031.pdf
06 листопада 2019 09:35
Відгуки та договори(1).zip
06 листопада 2019 09:35
наказ+протокол.pdf
06 листопада 2019 09:35
витяг ПДВ.pdf
06 листопада 2019 09:35
справка ЕДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КомпаКом"

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
Відхилено 8 997,00
UAH з ПДВ
14 листопада 2019 11:43
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"
#40750285
Відхилено 8 998,80
UAH з ПДВ
14 листопада 2019 11:44

Документи

14 листопада 2019 11:43
Електронний підпис
14 листопада 2019 11:43
протокол 30 картриджі.PDF
14 листопада 2019 11:35
Електронний підпис
14 листопада 2019 11:34
протокол 30 картриджі.PDF

Документи

14 листопада 2019 11:44
Електронний підпис
14 листопада 2019 11:44
протокол 30 картриджі.PDF

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій