Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання
Очікувана вартість
89 598,00 UAH
UA-2019-10-31-000857-a 4f17d6d347854f12b480d36a7b2c667d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мирний Олександр

+380666730737 elena.npkaim@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВП “Автоматика та машинобудування” ДП “НАЕК “Енергоатом”
Код ЄДРПОУ: 39688675
Місцезнаходження: 52204, Україна , Дніпропетровська обл., Жовті Води, вул. Гагаріна, 4
Контактна особа: Мирний Олександр
+380666730737
elena.npkaim@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 жовтня 2019 15:02
Звернення за роз’ясненнями: до 08 листопада 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 листопада 2019 16:00
Початок аукціону: 19 листопада 2019 11:02
Очікувана вартість: 89 598,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 450,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
43 шт
Комп'ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за продукцію здійснюється по узгодженим цінам в національній валюті України протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з моменту поставки та проходження вхідного контролю Продукції за кількістю та якістю відповідно до нормативних документів Покупця, в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на поточних рахунок Постачальника зазначений в Договорі, згідно рахунку наданого Постачальником . Пiсляоплата 25 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 листопада 2019 13:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 листопада 2019 13:16
ТД Комп'ютерне обладнання.docx
07 листопада 2019 13:16
Додаток №2.docx
07 листопада 2019 13:16
Перелік змін до тендерної документації.doc
31 жовтня 2019 14:59
Додаток №4.docx
31 жовтня 2019 14:59
Додаток №3.docx
31 жовтня 2019 14:59
Додаток №1.docx
07 листопада 2019 13:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 жовтня 2019 14:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 листопада 2019 13:16
ТД Комп'ютерне обладнання.docx
31 жовтня 2019 14:59
ТД Комп'ютерне обладнання.docx
07 листопада 2019 13:16
Додаток №2.docx
31 жовтня 2019 14:59
Додаток №2.docx
07 листопада 2019 13:16
Перелік змін до тендерної документації.doc
31 жовтня 2019 14:59
Додаток №4.docx
31 жовтня 2019 14:59
Додаток №3.docx
31 жовтня 2019 14:59
Додаток №1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 01 листопада 2019 10:45
Дата відповіді: 05 листопада 2019 13:07
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Еквіваленти допускаються, але у разі пропонування еквіваленту, учасник торгів в технічних характеристиках на товар повинен вказати конкретний тип чи марку товару, конкретного виробника та надати його технічний опис.
Фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ допускаються. Найбільш економічно вигідна ціна тендерної пропозиції визначається електронною системою закупівель за результатами проведеного електронного аукціону. Критерій оцінки тендерних пропозицій – ціна, яка повинна враховувати всі затрати пов’язані із сплатою податків (в тому числі податку на додану вартість), обов’язкових платежів та зборів, страхування, витрати пов’язані з отриманням необхідних дозволів та ліцензій тощо, згідно з запропонованими умовами поставки, відповідно до положен
щодо технічних вимог
Дата подання: 01 листопада 2019 12:18
Дата відповіді: 05 листопада 2019 13:08
Шановний Замовнику! У Додатку 2 вказана загальна кількість товару 43 шт., але не вказано кількість кожної позиції. Просимо вказати кількість товару по кожній позиції.
Відповідь: Зміни будуть внесені.
Запитання
Дата подання: 01 листопада 2019 12:40
Дата відповіді: 05 листопада 2019 13:12
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону. https://my.zakupki.prom.ua/remote/dispatcher/state_purchase_view/13392602?utm_campaign=state_purchases_on_publication_subscription&utm_source=trigger&utm_medium=email
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1.Тендерний комітет діє в межах Закону України "Про публічні закупівлі".
2. Всі вимоги до закупівлі вказані в тендерній документації та додатках до неї.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 листопада 2019 11:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 89 406,00
UAH з ПДВ
89 406,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПІДПРИЄМСТВО НОРМА" 89 500,00
UAH з ПДВ
89 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 листопада 2019 08:54
МВС 10.11.pdf
25 листопада 2019 08:54
ДФС 18.11.pdf
18 листопада 2019 12:48
Електронний підпис
18 листопада 2019 12:25
Гарантійний лист на товар .pdf
18 листопада 2019 12:25
Сертификат - Diawest Corp..pdf
18 листопада 2019 12:25
Довідка_бенефіціара.pdf
18 листопада 2019 12:25
проект Договору.pdf
18 листопада 2019 12:25
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

12 листопада 2019 16:38
реквизити.jpg
12 листопада 2019 16:38
наказ.jpg
12 листопада 2019 16:38
зах довк.jpg
12 листопада 2019 16:38
відсутн відм.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "ПІДПРИЄМСТВО НОРМА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 89 406,00
UAH з ПДВ
21 листопада 2019 14:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 листопада 2019 14:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
89 406,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 16:09
Електронний підпис укладений
12 грудня 2019 07:54
Договір 12с-244.pdf укладений
12 грудня 2019 07:52

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 грудня 2019 — 27 грудня 2019
Сума оплати за договором: 89 406,00
UAH (в тому числі ПДВ 14 901,00 UAH)