«Будівництво спортивного залу СЗШ №47 на вул. Галицькій, 54 у м. Винники». (Коригування в частині кошторисної документації)
Очікувана вартість
17 156 792,40 UAH
UA-2019-10-31-000807-a dcc48f1abd4845419f9f2abac83912fa
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02144743
Місцезнаходження замовника: 79008, Україна, Львівська обл., Львів, пл. Ринок, 9
Контактна особа замовника: Юрків Олена Володимирівна
032254-60-51
olenaurkiv@gmail.com

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 жовтня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 05 листопада 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 листопада 2019 17:00
Початок аукціону: 18 листопада 2019 14:45
Очікувана вартість: 17 156 792,40 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 80 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 156,79 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Будівництво спортивного залу СЗШ №47 на вул. Галицькій, 54 у м. Винники». (Коригування в частині кошторисної документації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79495, Україна, Львівська область, Винники, Галицька,54
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник може, на підставі додаткової угоди, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30 % вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов’язується виконати роботи по отриманому авансу протягом трьох місяців з дня його отримання. По закінченні вказаного терміну Підрядник повертає невикористані суми авансу на розрахунковий рахунок Замовника. Порядок здійснення розрахунків проводиться у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Постанови КМУ № 1764 від 27 грудня 2001 р. «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва» . Закупівля здійснюється за кошти місцевого бюджету. Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. Пiсляоплата 30 Календарні 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-31-000015 ● 0956c4c72383425eb6d7a0bbd73ceed9
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-10-31
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-11-01 09:01:34
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

31.10.2019 № 183

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


Начальник Роман КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 31.10.2019 № 183
Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-10-31-000807-a 31.10.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

Зважаючи на вказані в документі обставини повідомляємо про неможливість усунення порушення, оскільки вони виникли не з вини замовника

2019-11-08 15:34:10

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 06 листопада 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 21 листопада 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради, 02144743, Україна, Львів, пл. Ринок, 9
  2. Інформація про предмет закупівлі: «Будівництво спортивного залу СЗШ №47 на вул. Галицькій, 54 у м. Винники». (Коригування в частині кошторисної документації), 17156792.4UAH, 45000000-7, ДК021, 1, роботи
  3. Інформація про оприлюднення: dcc48f1abd4845419f9f2abac83912fa, 2019-10-31
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 01 листопада 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, та визначення розміру забезпечення тендерних пропозицій, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради (далі – Замовник) на 2019 рік з додатками до нього, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію. Відповідно до пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі -Наказ № 490) затверджено форму оголошення про проведення відкритих торгів, де зокрема, відображено пункт 10-2 «Джерело фінансування закупівлі», в якому повинна міститися інформація щодо джерела фінансування закупівлі. Однак, на порушення вимог пункту 2 Наказу № 490 у формі оголошення про проведення відкритих торгів відсутній пункт 10-2 «Джерело фінансування закупівлі». Відповідно до абзацу другого частини другої статті 23 Закону зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Аналізом розміщеної тендерної документації встановлено, що Замовником її опубліковано з порушенням абзацу другого частини другої статті 23 Закону, а саме: разом із змінами до тендерної документації в окремому документі не оприлюднено перелік змін до тендерної документації., 06 листопада 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо правильності заповнення форм документів встановлено порушення пункту 2 Наказу № 490. За результатами аналізу питання щодо відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення абзацу другого частини другої статті 23 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку до річного плану), визначення предмета закупівлі та розміру забезпечення тендерних пропозицій – порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 листопада 2019 15:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ЗАХІДБУДПРОЕКТ 15 860 630,00
UAH з ПДВ
15 860 630,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ГАЛИЧ-БК 16 540 710,00
UAH з ПДВ
16 540 710,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 листопада 2019 10:31
Довідка ДФС
22 листопада 2019 10:31
Довідка МВС
15 листопада 2019 14:50
sign.p7s
15 листопада 2019 14:03
43_Проект договору.pdf
15 листопада 2019 14:03
39_Відомості про учасника.pdf
15 листопада 2019 14:03
38_Відомість з ЄДРПОУ.pdf
15 листопада 2019 14:03
37_Витяг з ЄДРПОУ.pdf
15 листопада 2019 14:03
Підписаний_Лицензия (3).pdf
15 листопада 2019 14:03
Підписаний_Likvidac (1).pdf
15 листопада 2019 14:03
Підписаний_G1119-9302-GL_tender (2).pdf
15 листопада 2019 14:03
Підписаний_Dovidka (1).pdf
15 листопада 2019 14:03
Обробка даних.pdf
15 листопада 2019 14:03
Лист на поставку вати.pdf
15 листопада 2019 14:03
17_ВПВ17.pdf
15 листопада 2019 14:03
КОШТОРИС.rar
15 листопада 2019 14:03
50_Договірна ціна.pdf
15 листопада 2019 14:03
49_Технічне завдання.pdf
15 листопада 2019 14:02
6_Копії дипломів ІТР.pdf
15 листопада 2019 14:02
5_Довідка про наявність ІТР.pdf
15 листопада 2019 14:02
Цінова пропозиція.pdf
15 листопада 2019 14:02
Реєстр документів.pdf

Публічні документи

15 листопада 2019 15:23
Документи ч3.rar
15 листопада 2019 15:23
Документи ч2.rar
15 листопада 2019 15:23
Документи ч1.rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ЗАХІДБУДПРОЕКТ
#35630286
Переможець 15 860 630,00
UAH з ПДВ
19 листопада 2019 16:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 листопада 2019 16:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЗАХІДБУДПРОЕКТ
#35630286
15 860 630,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
06 грудня 2019 15:57
Договір.pdf укладений
06 грудня 2019 15:55

Актуальні тендери

До пошуку