Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

92310000-7 Послуги зі створювання та інтерпретування мистецьких і літературних творів. (Організація та проведення Міжнародного музичного форуму "Operetta Grand Music" ("Оперета Гранд Мюзік")).
Очікувана вартість
700 000,00 UAH
UA-2019-10-31-000798-a 96d87bf3dc364a3faa8fb7afd27781c8
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Степічева Леся Володимирівна

380442797290 lvs04@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент культури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 02231933
Вебсайт: http://dk.kievcity.gov.ua/
Місцезнаходження: 01004, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Тараса Шевченка,3
Контактна особа: Степічева Леся Володимирівна
380442797290
lvs04@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Закупівля творів мистецтва або закупівля, пов’язана із захистом прав інтелектуальної власності, або укладення договору про закупівлю з переможцем архітектурного чи мистецького конкурсу
Обґрунтування
Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі).
Відповідно до рішення Київської міської ради «Про затвердження Комплексної міської цільової програми «Столична культура: 2019 – 2021 роки» від 18.12.2018 № 457/6508, Календарного плану державних, міських свят, культурно-мистецьких та релігійних заходів Департаменту культури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) на 2019 рік (зі змінами), Департамент культури планує провести закупівлю послуг: 92310000-7 Послуги зі створювання та інтерпретування мистецьких і літературних. (Організація та проведення Міжнародного музичного форуму «Operetta Grand Music» («Оперета Гранд Мюзік»).
Закупівля вищевказаних послуг пов’язана із захистом прав інтелектуальної власності та відсутністю конкуренції. Так, існує Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір – Літературний письмовий твір «Міжнародний музичний форум «Operetta Grand Music» («Оперета Гранд Мюзік»)» № 91342 від 07.08.2019 року, видане міністерством економічного розвитку і торгівлі України, яке передано ТЕАТРАЛЬНО-ВИДОВИЩНОМУ ЗАКЛАДУ КУЛЬТУРИ «КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ АКАДЕМІЧНИЙ ТЕАТР ОПЕРЕТИ».
Надання державою захисту монополії на виключні права інтелектуальної власності стимулює різноманітну діяльність, ділову активність, надає володільцям таких прав певні переваги на деякий час, зокрема захищаючи їх права від незаконних посягань у формі недобросовісної конкуренції. Монополія на об'єкти права інтелектуальної власності, що захищені законом від конкуренції, віднесена до тимчасової монополії на ринку. Ці питання врегульовані насамперед частиною четвертою Цивільного кодексу України, що містить спеціальні положення про охорону результатів інтелектуальної власності. Виникнення монополії в результаті володіння виключними правами та отримання на неї господарським суб'єктом правового захисту пов'язано з тим, що ці права мають абсолютний характер.
Зважаючи на вищевикладене та відповідно до пункту першого та пункту другого частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», враховуючи пункт третій статті 418, статтю 441 Цивільного кодексу України, Закон України «Про авторське право і суміжні права», тендерним комітетом Департаменту культури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) було прийнято рішення про застосування переговорної процедури закупівлі з ТЕАТРАЛЬНО-ВИДОВИЩНИМ ЗАКЛАДОМ КУЛЬТУРИ «КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ АКАДЕМІЧНИЙ ТЕАТР ОПЕРЕТИ».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 жовтня 2019 14:45
Оскарження наміру укласти договір: 11 листопада 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:92310000-7: Послуги зі створювання та інтерпретування мистецьких і літературних творів


Умова застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до пункту першого частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: закупівлі творів мистецтва або закупівлі, пов’язаної із захистом прав інтелектуальної власності, або укладення договору про закупівлю з переможцем архітектурного чи мистецького конкурсу.
Відповідно до пункту другого частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Організація та проведення Міжнародного музичного форуму "Operetta Grand Music" ("Оперета Гранд Мюзік")
Джерело фінансування – місцевий бюджет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03150, Україна, місто Київ, Київ, вул. Велика Васильківська, 53/3 (ТЕАТРАЛЬНО-ВИДОВИЩНИЙ ЗАКЛАД КУЛЬТУРИ «КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ АКАДЕМІЧНИЙ ТЕАТР ОПЕРЕТИ»).
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 грудня 2019  —  18 грудня 2019
ДК 021:2015: 92310000-7 — Послуги зі створювання та інтерпретування мистецьких і літературних творів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки проводяться шляхом передоплати в розмірі 30% на строк не більше одного місяця відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 року № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», при наявності відповідного бюджетного фінансування, та остаточної оплати Замовником наданих послуг після підписання акту виконаних робіт. Виконавець зобов’язаний не пізніше одного місяця подати документи, що підтверджують використання коштів. Перерахування коштів Виконавцю здійснюється: остаточний розрахунок - протягом 2019 року за умови наявності акту виконаних робіт, виконавчого кошторису та відповідних бюджетних призначень. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником відповідного бюджетного фінансування на свій розрахунковий рахунок. Аванс 10 Банківські 30
Iнша подія Розрахунки проводяться шляхом передоплати в розмірі 30% на строк не більше одного місяця відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 року № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», при наявності відповідного бюджетного фінансування, та остаточної оплати Замовником наданих послуг після підписання акту виконаних робіт. Виконавець зобов’язаний не пізніше одного місяця подати документи, що підтверджують використання коштів. Перерахування коштів Виконавцю здійснюється: остаточний розрахунок - протягом 2019 року за умови наявності акту виконаних робіт, виконавчого кошторису та відповідних бюджетних призначень. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником відповідного бюджетного фінансування на свій розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

31 жовтня 2019 14:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 жовтня 2019 14:40
Запрошення до участі у переговорній процедурі.pdf
31 жовтня 2019 14:39
Проект договору.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Театрально-видовищний заклад культури «Київський національний академічний театр оперети»
#02224593
Переможець 700 000,00
UAH з ПДВ
31 жовтня 2019 14:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 жовтня 2019 14:45

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Театрально-видовищний заклад культури «Київський національний академічний театр оперети»
#02224593
700 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2019 12:37
Уточнюючий кошторис від 20.12.2019.pdf зміни до договору
20 грудня 2019 12:36
Додаткова угода №1 від 19.12.19.pdf зміни до договору
20 грудня 2019 12:36
Електронний підпис укладений
15 листопада 2019 10:52
Кошторис від 15.11.2019.pdf укладений
15 листопада 2019 10:48
Договір №62 від 15.11.2019.pdf укладений
15 листопада 2019 10:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. З метою покращення якості предмета закупівлі внести зміни до кошторису, який є додатком до договору закупівлі послуг за державні кошти № 62 від 15 листопада 2019 року, виклавши у наступній редакції, що додається (уточнюючий кошторис). 2. Внести зміни до пункту 3.1. договору закупівлі послуг за державні кошти № 62 від 15 листопада 2019 року, виклавши у наступній редакції: 3. 3.1. Ціна Договору становить 700 000,00 грн. в т. ч. ПДВ - 27 024,33 грн. ПДВ зменшилося на 89 642,34 грн.). 4. Дана угода складена у трьох примірниках, кожний із яких має однакову юридичну силу та є невід'ємною частиною Договору закупівлі послуг за державні кошти № 62 від 15 листопада 2019 року.
Номер договору про закупівлю: 62
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 700 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 27 024,33 UAH)