Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

персональний комп'ютер в комплекті
Очікувана вартість
159 500,00 UAH
UA-2019-10-31-000692-b 798680fe5fc74b8db443418a6e458bce
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гогіна Валентина Володимирівна

+380613823665 kamenkahospital@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "Кам'янсько-Дніпровська центральна районна лікарня" Кам'янсько-Дніпровської районної ради Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 01992854
Місцезнаходження: 71304, Україна , Запорізька обл., Кам'янка-Дніпровська, Набережна, 130
Контактна особа: Гогіна Валентина Володимирівна
+380613823665
kamenkahospital@gmail.com
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 жовтня 2019 11:28
Звернення за роз’ясненнями: до 05 листопада 2019 11:33
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 листопада 2019 11:33
Початок аукціону: 11 листопада 2019 13:30
Очікувана вартість: 159 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 798,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 шт
персональний комп'ютер в комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71304, Україна, Запорізька область, м. Кам'янка-Дніпровська, вул. Набережна, 130
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару персональний комп'ютер в комплекті Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 жовтня 2019 15:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 жовтня 2019 11:29
Оголошення_ тех. вимоги ПК листопад 2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 01 листопада 2019 10:56
Дата відповіді: 01 листопада 2019 11:43
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання. Відповідно до розділу 1 статті 1 пункту 29 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон), тендерна документація, технічні характеристики та вимоги до предмету закупівлі розробляються та затверджуються Замовником. В Законі чітко прописано, що вказувати "або еквівалент". Тендерна документація підготовлена Замовником у суворій відповідності до вимог статті 22 Закону і не містить незаконних вимог чи будь яких дискримінаційних вимог до потенційних учасників. Таким чином, у Додатку1 під таблицею, абз.1 зазначено: Посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника – читати з виразом «або еквівалент».
У разі заміни товару на «еквівалент» під час подання пропозиції такий учасник повинен подати порівняльну таблицю технічних характеристик такого товару.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 01 листопада 2019 11:02
Дата відповіді: 01 листопада 2019 11:44
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання.
1. У Додатку1 (Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі )під таблицею, абз.1 зазначено: Посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника – читати з виразом «або еквівалент».
У разі заміни товару на «еквівалент» під час подання пропозиції такий учасник повинен подати порівняльну таблицю технічних характеристик такого товару.

2. До участі в закупівлі допускаються учасники з будь-якою категорією платника податків, що відповідає чинному законодавству України. Якщо Учасник не є платником ПДВ - ціна без ПДВ пропозиції такого Учасника буде розглядатися як кінцева та буде порівнюватися з ціною з ПДВ інших Учасників.(п.5,абз.2 оголошення).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 листопада 2019 13:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 158 598,00
UAH з ПДВ
155 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КомпаКом" 159 000,00
UAH з ПДВ
156 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Лисак Наталія Володимирівна 159 290,00
UAH з ПДВ
158 492,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 листопада 2019 12:46
Таблиця відповідності.pdf
07 листопада 2019 12:46
Лист згода.pdf
07 листопада 2019 12:46
Документи ТОВ Компаком 19 (2).rar
07 листопада 2019 12:46
Сертификаты GTL (1).rar
07 листопада 2019 12:46
Сервіс_центри.pdf

Публічні документи

07 листопада 2019 13:31
Електронний підпис
07 листопада 2019 13:29
Цінова пропозиція.pdf
07 листопада 2019 13:29
Технічні вимоги.pdf
07 листопада 2019 13:29
Сан-епідем_висновки_ПК_Арма.pdf
07 листопада 2019 13:29
Проект договору.pdf
07 листопада 2019 13:29
Паспорт.pdf
07 листопада 2019 13:29
Несертифікація.pdf
07 листопада 2019 13:29
Лист-посилання.pdf
07 листопада 2019 13:29
Лист-повідомлення.pdf
07 листопада 2019 13:29
Лист сервісний центр.pdf
07 листопада 2019 13:29
Код.pdf
07 листопада 2019 13:29
Довідки.pdf
07 листопада 2019 13:29
Довідка сервісний центр.pdf
07 листопада 2019 13:29
Довідка з банку.pdf
07 листопада 2019 13:29
Гарантійний лист.pdf
07 листопада 2019 13:29
Витяг2.pdf
07 листопада 2019 13:29
Витяг1.pdf
07 листопада 2019 13:29
Виписка.pdf
07 листопада 2019 13:29
Аналогічні договора.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "КомпаКом"

ФОП Лисак Наталія Володимирівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 155 999,00
UAH з ПДВ
12 листопада 2019 14:24

Документи

12 листопада 2019 14:24
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 листопада 2019 14:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
155 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 листопада 2019 14:24
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 11:59
Договір укладений
25 листопада 2019 09:59

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 155 980,00
UAH (в тому числі ПДВ 25 996,67 UAH)