Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2 Полтавської міської ради" |
Код ЄДРПОУ: | 38503179 |
Місцезнаходження: | 36021, Україна , Полтавська обл., Полтава, Івана Мазепи, 36 |
Контактна особа: |
Антоненко Яна Миколаївна 380951929520, PMSD_2@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 жовтня 2019 13:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 листопада 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 листопада 2019 00:00 |
Очікувана вартість: | 304 120,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 304,12 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 листопада 2019 14:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 листопада 2019 14:52 |
Тендерна документація 2019 зі змінами.doc |
05 листопада 2019 14:56 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
05 листопада 2019 14:52 |
Тендерна документація 2019 зі змінами.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-11-04-000034 ● b99ab9a112e148e0ab1839bf95a2d653
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 листопада 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 листопада 2019 16:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
04.11.2019 № 74
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 04.11.2019 № 74
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2019-10-31-000670-a, 31.10.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Надання інформації про усунення порушення замовником
Опис: Тендерний комітет Комунального підприємства « Центр первинної медико – санітарної допомоги № 2 Полтавської міської ради» повідомляє Вас про вжиття заходів з приводу усунення порушень, виявлених під час здійснення моніторингу річного плану закупівель Комунального підприємства « Центр первинної медико – санітарної допомоги № 2 Полтавської міської ради» на 2019 рік ; оголошення про проведення відкритих торгів UA- 2019 -10-31-000670 – а та тендерної документації , затвердженої рішенням тендерного комітету від 31.10. 2019 року. Враховуючи висновки здійсненого моніторингу, Комунальним підприємством « Центр первинної медико – санітарної допомоги № 2 Полтавської міської ради» було здійснено наступні дії: - Приведено річний план закупівель на 2019 рік та оголошення про проведення відкритих торгів за № UA- 2019 -10-31-000670 – а у відповідність до вимог абзацу 2 пункту 2 Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 « Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» шляхом накладення на них кваліфікованого електронного підпису посадової особи ; - Внесено зміни до тендерної документації шляхом подання інформації про адресу посадової особи замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками процедури закупівлі на виконання вимог пункту 16 частини 2 статті 22 Закону України « Про публічні закупівлі»; - Внесено зміни до тендерної документації в пункті 1 розділу 5 « Оцінка тендерної пропозиції» шляхом доповнення питомої ваги критерію оцінки тендерних пропозицій на виконання вимог пункту 9 частини 2 статті 22 Закону України « Про публічні закупівлі»; - Внесено зміни до тендерної документації ( Додаток 1) шляхом виключення в частині вимоги замовника надати учасником у складі тендерної пропозиції довідки в довільній формі, що підтверджує відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, зокрема пункту 2 частини 1 статті 17 Закону України « Про публічні закупівлі» , оскільки дана інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним , чим приведено тендерну документацію у цій частини до вимог частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України « Про публічні закупівлі»; - Внесено зміни до тендерної документації шляхом виключення зі змісту тендерної документації замовника нормативно – правових актів, що втратили чинність на виконання вимог абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону України « Про публічні закупівлі»; - Внесено зміни до проекту договору про закупівлю ( Додатку № 6 до тендерної документації) шляхом доповнення останнього Додатком № 1 ( специфікації), що є невід’ємною частиною договору. Зміни до тендерної документації були внесені та оприлюднені відповідно до ст. 23 та ст. 10 Закону України « Про публічні закупівлі». Вдячні за поради та допомоги щодо дотримання вимог діючого законодавства з питань публічних закупівель.
2019-11-05 14:55:03
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 листопада 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 листопада 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Замовником внесено зміни та здійснено інформування в електронній системі закупівель
2019-11-05 15:57:12