Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лікарські засоби. Міжнародні непатентовані назви лікарських засобів зазначені у технічному завданні тендерної документації.
Очікувана вартість
304 120,00 UAH
UA-2019-10-31-000670-a e8053aa93a6b473fbd21acca0dda5867
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Антоненко Яна Миколаївна

380951929520
PMSD_2@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2 Полтавської міської ради"
Код ЄДРПОУ: 38503179
Місцезнаходження: 36021, Україна , Полтавська обл., Полтава, Івана Мазепи, 36
Контактна особа: Антоненко Яна Миколаївна
380951929520,
PMSD_2@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 жовтня 2019 13:35
Звернення за роз’ясненнями: до 08 листопада 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 листопада 2019 00:00
Очікувана вартість: 304 120,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 304,12 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 комплект
БІОЛІК ТУБЕРКУЛІН ППД-Л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36021, Україна, Полтавська область, Полтава, Івана Мазепи,36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Tuberculin

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 листопада 2019 14:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 листопада 2019 14:52
Тендерна документація 2019 зі змінами.doc
05 листопада 2019 14:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 листопада 2019 14:52
Тендерна документація 2019 зі змінами.doc
31 жовтня 2019 13:38
Тендерна документація 2019.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-04-000034 ● b99ab9a112e148e0ab1839bf95a2d653
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 листопада 2019 16:08
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
04.11.2019 № 74
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 04.11.2019 № 74

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2019-10-31-000670-a, 31.10.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Опис: Тендерний комітет Комунального підприємства « Центр первинної медико – санітарної допомоги № 2 Полтавської міської ради» повідомляє Вас про вжиття заходів з приводу усунення порушень, виявлених під час здійснення моніторингу річного плану закупівель Комунального підприємства « Центр первинної медико – санітарної допомоги № 2 Полтавської міської ради» на 2019 рік ; оголошення про проведення відкритих торгів UA- 2019 -10-31-000670 – а та тендерної документації , затвердженої рішенням тендерного комітету від 31.10. 2019 року. Враховуючи висновки здійсненого моніторингу, Комунальним підприємством « Центр первинної медико – санітарної допомоги № 2 Полтавської міської ради» було здійснено наступні дії: - Приведено річний план закупівель на 2019 рік та оголошення про проведення відкритих торгів за № UA- 2019 -10-31-000670 – а у відповідність до вимог абзацу 2 пункту 2 Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 « Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» шляхом накладення на них кваліфікованого електронного підпису посадової особи ; - Внесено зміни до тендерної документації шляхом подання інформації про адресу посадової особи замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками процедури закупівлі на виконання вимог пункту 16 частини 2 статті 22 Закону України « Про публічні закупівлі»; - Внесено зміни до тендерної документації в пункті 1 розділу 5 « Оцінка тендерної пропозиції» шляхом доповнення питомої ваги критерію оцінки тендерних пропозицій на виконання вимог пункту 9 частини 2 статті 22 Закону України « Про публічні закупівлі»; - Внесено зміни до тендерної документації ( Додаток 1) шляхом виключення в частині вимоги замовника надати учасником у складі тендерної пропозиції довідки в довільній формі, що підтверджує відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, зокрема пункту 2 частини 1 статті 17 Закону України « Про публічні закупівлі» , оскільки дана інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним , чим приведено тендерну документацію у цій частини до вимог частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону України « Про публічні закупівлі»; - Внесено зміни до тендерної документації шляхом виключення зі змісту тендерної документації замовника нормативно – правових актів, що втратили чинність на виконання вимог абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону України « Про публічні закупівлі»; - Внесено зміни до проекту договору про закупівлю ( Додатку № 6 до тендерної документації) шляхом доповнення останнього Додатком № 1 ( специфікації), що є невід’ємною частиною договору. Зміни до тендерної документації були внесені та оприлюднені відповідно до ст. 23 та ст. 10 Закону України « Про публічні закупівлі». Вдячні за поради та допомоги щодо дотримання вимог діючого законодавства з питань публічних закупівель.

2019-11-05 14:55:03


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 19 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Замовником внесено зміни та здійснено інформування в електронній системі закупівель

2019-11-05 15:57:12

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 листопада 2019 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БАДМ-Б" 299 660,00
UAH з ПДВ
299 660,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 листопада 2019 16:09
тех_p331-355.pdf
14 листопада 2019 16:09
тех_p276-330.pdf
14 листопада 2019 16:09
тех_p221-275.pdf
14 листопада 2019 16:09
тех_p166-220.pdf
14 листопада 2019 16:09
тех_p111-165_p31-55.pdf
14 листопада 2019 16:09
тех_p111-165_p01-30.pdf
14 листопада 2019 16:09
тех_p056-110.pdf
14 листопада 2019 16:09
тех_p001-055.pdf
14 листопада 2019 16:09
ком_p351-370.pdf
14 листопада 2019 16:09
ком_p301-350.pdf
14 листопада 2019 16:09
ком_p251-300.pdf
14 листопада 2019 16:09
ком_p201-250.pdf
14 листопада 2019 16:09
ком_p151-200.pdf
14 листопада 2019 16:09
ком_p101-150_p26-50.pdf
14 листопада 2019 16:09
ком_p101-150_p01-25.pdf
14 листопада 2019 16:09
ком_p051-100.pdf
14 листопада 2019 16:09
ком_p001-050.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БАДМ-Б"

Інформація про відміну

Дата відміни
18 листопада 2019 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій