Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Залізничне обладнання, код 34940000-8 за ДК 021:2015 (рейки)
Railway equipment, under the Code 34940000-8 according to the State Classifier of Production and Services (ДК 021:2015) (rails)
Очікувана вартість
19 583 200,00 UAH
UA-2019-10-31-000639-a 0a7988def6e3434dae6bb6b462ff7535
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Висоцька Ольга Василівна

044 238-58-09 O.Vysotska@metro.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"
Код ЄДРПОУ: 03328913
Вебсайт: http://metro.kiev.ua/
Місцезнаходження: 03056, Україна , Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35
Контактна особа: Висоцька Ольга Василівна
044 238-58-09
O.Vysotska@metro.kiev.ua
Додаткові контактні особи: Даценко Олександр Володимирович
(044)238-49-00
A.Dacenko@metro.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Municipal Enterprise "Kyiv Metro"
National ID: 03328913
Contact point: Vysotska Olga
044 238-58-09
O.Vysotska@metro.kiev.ua
Additional contacts: Даценко Олександр Володимирович
(044)238-49-00
A.Dacenko@metro.kiev.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 31 жовтня 2019 13:17
Звернення за роз’ясненнями: до 22 листопада 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 грудня 2019 17:00
Початок аукціону: 18 грудня 2019 13:51
Очікувана вартість: 19 583 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 98 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 580000 UAH
Publication date: 31 жовтня 2019 13:17
Enquiries until: 22 листопада 2019 17:00
Complaints submission until: до 28 листопада 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 02 грудня 2019 17:00

Information

Estimated total value: 19 583 200 UAH including VAT
Minimal lowering step: 98 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34940000-8: Залізничне обладнання


Scope of the procurement
Детальний опис закупівлі згідно тендерної документації. Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства.
A detailed description of the purchase pursuant to the tender documentation.
Source of purchase financing: financial recourses of the Enterprise.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
520 т
Рейки (Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 34940000-8 — Залізничне обладнання

rails (Source of purchase financing: financial recourses of the Enterprise)
CPV: 34940000-8
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за поставлену партію товару здійснюється протягом 7 (cеми) календарних днів з дати поставки замовленої партії товару Покупцю на підставі залізничної накладної та (або) видаткової накладної Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 листопада 2019 15:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2019 15:59
Повідомлення учасникам від 19.11.2019 №2540-ТК.doc
19 листопада 2019 15:59
Додаток 3.docx
19 листопада 2019 15:59
ТД-3.docx
31 жовтня 2019 13:14
Додаток 1.docx
31 жовтня 2019 13:14
Додаток 4.docx
31 жовтня 2019 13:14
Додаток 5.docx
31 жовтня 2019 13:14
Додаток 6.docx
31 жовтня 2019 13:14
Додаток 7.docx
31 жовтня 2019 13:14
Додаток 2 (1).docx
19 листопада 2019 15:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 жовтня 2019 13:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2019 15:59
Повідомлення учасникам від 19.11.2019 №2540-ТК.doc
19 листопада 2019 15:59
Додаток 3.docx
31 жовтня 2019 13:14
Додаток 3.docx
19 листопада 2019 15:59
ТД-3.docx
31 жовтня 2019 13:14
ТД (1).docx
31 жовтня 2019 13:14
Додаток 1.docx
31 жовтня 2019 13:14
Додаток 4.docx
31 жовтня 2019 13:14
Додаток 5.docx
31 жовтня 2019 13:14
Додаток 6.docx
31 жовтня 2019 13:14
Додаток 7.docx
31 жовтня 2019 13:14
Додаток 2 (1).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо технічного нормативу
Дата подання: 22 листопада 2019 16:41
Дата відповіді: 25 листопада 2019 16:38
Чи буде Замовник вважати еквівалентом, що відповідають вимогам тендерної документації, рейки типу Р65 які вироблені за ГОСТ Р 51685-2013.
Відповідь: Повідомляємо, що відповідно до вимог тендерної документації у разі посилання Учасником в тендерній пропозиції на інший(і) чинний в Україні нормативний(і) документ(и), ніж зазначений(і) в технічній специфікації Замовником, Учасник надає лист, складений у довільній формі, що підтверджує відповідність товару вимогам цього нормативного документа або поширення сфери застосування цього нормативного документа на товар, зазначений в технічній специфікації Замовником та/або запропонований Учасником.
У разі посилання Учасником в пропозиції на технічні умови (ТУ, ТУ У), Учасник надає їх копію або витяг з них в частині: найменування, сфери застосування, характеристик товару.
Разом з тим, повідомляємо, що ГОСТ Р 51685-2013 не діє на території України.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-31-000639-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТІНВЕСТ-СМЦ", Код ЄДРПОУ:32036829
Дата подання: 07 листопада 2019 13:30
щодо внесення змін
щодо внесення змін
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 листопада 2019 12:06
Відповідь надано в прикріпленому файлі
Номер вимоги: UA-2019-10-31-000639-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "СОТА УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:41323412
Дата подання: 22 листопада 2019 16:42
Щодо документів про якість.
З метою унеможливлення здійснення поставок продукції у майбутньому Переможцем торгів за нормативними документами (актами) які б не відповідали нормативним документам (актам) що були задекларовані в технічних довідках Учасника-Переможця торгів, наданих при подачі документів на тендер, а також внесених у специфікацію на поставку до договору поставки, просимо Вас внести зміни в документацію, а саме : забов’язати Учасників надати в складі тендерної пропозиції зразки документів з якості (паспорт або сертифікат, завірений підписом учасника та печаткою), який буде надаватися Покупцю при поставці кожної партії Товару та в якому будуть відображатися посилання на відповідність продукції нормативним документам (ГОСТ або ДСТУ або інше) з якості.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 листопада 2019 10:53
Повідомляємо, що відповідно до вимог п.5.2 технічної специфікації (Додаток 2 до тендерної документації) «Товар супроводжується_______(Учасником чітко зазначається документ виробника, який буде надано при поставці товару: акт технічної готовності або сертифікат якості) виробника, що підтверджує якість товару. ...».
У разі визначення переможцем процедури відкритих торгів на закупівлю «Залізничне обладнання, код 34940000-8 за ДК 021:2015 (рейки)» пропозицію одного із учасників, що взяли участь у процедурі закупівлі, Замовник укладає договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця.
Постачання товару буде здійснюватись відповідно до умов укладеного договору.
Проєкт договору про закупівлю зазначено в Додатку 3 до тендерної документації.
Відтак, відповідно до п.2.1 проєкту договору «Постачальник повинен поставити Покупцю товар, якість якого відповідатиме чинним нормам якості, ___________(найменування нормативного документа визначається з урахуванням вимог тендерної документації та пропозиції переможця процедури закупівлі), технічним та якісним характеристикам, зазначеним у Специфікації (Додаток 1) до Договору», відповідно до п.2.2 «Постачальник повинен засвідчити якість товару, що постачається, належним чином оформленими документами (___________________), які надаються на кожну партію товару разом із супровідним документом (залізнична накладна та (або) видаткова накладна)(перелік документів визначається з урахуванням вимог тендерної документації та пропозиції переможця процедури закупівлі). ...», відповідно до п.5.6 «Приймання-передання товару здійснюється уповноваженими представниками Покупця і Постачальника в місці поставки. Приймання товару за кількістю та якістю здійснюється відповідно до інструкцій ДА СРСР П-6 від 15.06.65 р., П-7 від 25.04.66 р. з урахуванням змін та доповнень до них», відповідно до п.6.2.4 «Покупець має право повернути неякісний товар Постачальнику», відповідно до п.6.3.3 «Постачальник зобов’язаний надавати разом з товаром супровідні документи (___________________), документи, що підтверджують якість товару, та (_________)(інші документи, що надаються разом з товаром,перелік яких визначається з урахуванням вимог тендерної документації та пропозиції переможця процедури закупівлі)» та відповідно до п.6.3.5 «Постачальник зобов’язаний замінити неякісний товар на товар належної якості в порядку, визначеному розділом 2 даного Договору. Відшкодувати Покупцю всі збитки, завдані неналежною якістю товару».
Враховуючи вищевикладене, надані вимоги вважаємо необґрунтованими.

Документи подані скаржником

Документи

12 листопада 2019 12:06
відповідь на вимогу.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-28-000050 ● ca3a687d79744af7954cdac651073994
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 квітня 2020 18:36
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


28.04.2020 № 101

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
28.04.2020 № 101
Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
53 UA-2019-10-31-000639-a 31.10.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовник не погоджується з висновком ДАСУ та надає свої заперечення

2020-05-29 15:09:19


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 06 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 12 грудня 2019
UA-2019-10-31-000639-a0a7988def6e3434dae6bb6b462ff7535
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"
Код ЄДРПОУ: 03328913
Місцезнаходження: 03056, Україна, Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35
Учасник Документи Рішення
ТОВ "МС ТРЕЙД УКРАЇНА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ОВМ ФІНАНС" Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТІНВЕСТ-СМЦ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "СОТА УКРАЇНА" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Документи

Документи

Публічні документи

02 грудня 2019 16:26
Електронний підпис
02 грудня 2019 16:26
Електронний підпис
02 грудня 2019 16:14
цінова пропозиція.pdf
02 грудня 2019 16:14
умови пропозиції.pdf
02 грудня 2019 16:14
тенхична специфікація.pdf
02 грудня 2019 16:14
ст 17.pdf
02 грудня 2019 16:14
проект договору.pdf
02 грудня 2019 16:14
ліцензії__gen_license.pdf
02 грудня 2019 16:14
ліцензії__banking_licence.pdf
02 грудня 2019 16:14
довідка наявність АП.pdf
02 грудня 2019 16:14
довідка викон анал дог.pdf
02 грудня 2019 16:14
Гарантія_UAH 580 000,00.pdf.p7s
02 грудня 2019 16:14
Гарантія_UAH 580 000,00.pdf
02 грудня 2019 16:14
гарантийний лист.pdf

Документи

Публічні документи

20 грудня 2019 17:19
Електронний підпис
20 грудня 2019 16:44
Електронний підпис
20 грудня 2019 16:43
Довідка МВС.pdf
20 грудня 2019 16:43
Довідка ДПС.pdf
19 грудня 2019 09:57
Електронний підпис
02 грудня 2019 16:36
Електронний підпис
02 грудня 2019 16:36
Електронний підпис
02 грудня 2019 16:35
Умови пропозиції (639-а).pdf
02 грудня 2019 16:35
Статут.pdf
02 грудня 2019 16:35
Протокол зборів.pdf
02 грудня 2019 16:35
Довідка ст.17.pdf
02 грудня 2019 16:35
гарантия.rar
02 грудня 2019 16:35
Відомості ЄДРПОУ.pdf
02 грудня 2019 16:35
Витяг ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МС ТРЕЙД УКРАЇНА"

ТОВ "ОВМ ФІНАНС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТІНВЕСТ-СМЦ"

ТОВ "СОТА УКРАЇНА"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 грудня 2019 14:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СОТА УКРАЇНА" 19 250 400,00
UAH з ПДВ
19 150 560,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МС ТРЕЙД УКРАЇНА" 19 219 200,00
UAH з ПДВ
19 219 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТІНВЕСТ-СМЦ" 19 578 000,00
UAH з ПДВ
19 578 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 грудня 2019 17:19
Електронний підпис
20 грудня 2019 16:44
Електронний підпис
20 грудня 2019 16:43
Довідка МВС.pdf
20 грудня 2019 16:43
Довідка ДПС.pdf
19 грудня 2019 09:57
Електронний підпис
02 грудня 2019 16:36
Електронний підпис
02 грудня 2019 16:36
Електронний підпис
02 грудня 2019 16:35
Умови пропозиції (639-а).pdf
02 грудня 2019 16:35
Статут.pdf
02 грудня 2019 16:35
Протокол зборів.pdf
02 грудня 2019 16:35
Довідка ст.17.pdf
02 грудня 2019 16:35
гарантия.rar
02 грудня 2019 16:35
Відомості ЄДРПОУ.pdf
02 грудня 2019 16:35
Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

02 грудня 2019 16:26
Електронний підпис
02 грудня 2019 16:26
Електронний підпис
02 грудня 2019 16:14
цінова пропозиція.pdf
02 грудня 2019 16:14
умови пропозиції.pdf
02 грудня 2019 16:14
тенхична специфікація.pdf
02 грудня 2019 16:14
ст 17.pdf
02 грудня 2019 16:14
проект договору.pdf
02 грудня 2019 16:14
ліцензії__gen_license.pdf
02 грудня 2019 16:14
ліцензії__banking_licence.pdf
02 грудня 2019 16:14
довідка наявність АП.pdf
02 грудня 2019 16:14
довідка викон анал дог.pdf
02 грудня 2019 16:14
Гарантія_UAH 580 000,00.pdf.p7s
02 грудня 2019 16:14
Гарантія_UAH 580 000,00.pdf
02 грудня 2019 16:14
гарантийний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СОТА УКРАЇНА"

ТОВ "МС ТРЕЙД УКРАЇНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТІНВЕСТ-СМЦ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СОТА УКРАЇНА"
#41323412
Переможець 19 150 560,00
UAH з ПДВ
20 грудня 2019 15:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 грудня 2019 15:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СОТА УКРАЇНА"
#41323412
19 150 560,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 11:07
05-П-20 від 03.01.2020 — ТОВ СОТА УКРАЇНА — звіт про виконання від 31.12.2020.pdf укладений
04 січня 2021 11:07
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 13:50
05-П-20 від 03.01.2020 — ТОВ СОТА УКРАЇНА.pdf укладений
03 січня 2020 13:50

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 січня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 19 115 205,12
UAH (в тому числі ПДВ 3 185 867,52 UAH)