Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Railway equipment, under the Code 34940000-8 according to the State Classifier of Production and Services (ДК 021:2015) (rails)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН" |
Код ЄДРПОУ: | 03328913 |
Вебсайт: | http://metro.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 03056, Україна , Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35 |
Контактна особа: |
Висоцька Ольга Василівна 044 238-58-09 O.Vysotska@metro.kiev.ua |
Додаткові контактні особи: |
Даценко Олександр Володимирович (044)238-49-00 A.Dacenko@metro.kiev.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Municipal Enterprise "Kyiv Metro" |
National ID: | 03328913 |
Contact point: |
Vysotska Olga 044 238-58-09 O.Vysotska@metro.kiev.ua |
Additional contacts: |
Даценко Олександр Володимирович (044)238-49-00 A.Dacenko@metro.kiev.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 жовтня 2019 13:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 листопада 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 грудня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 18 грудня 2019 13:51 |
Очікувана вартість: | 19 583 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 98 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 580000 UAH |
Publication date: | 31 жовтня 2019 13:17 |
Enquiries until: | 22 листопада 2019 17:00 |
Complaints submission until: | до 28 листопада 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 02 грудня 2019 17:00 |
Information
Estimated total value: | 19 583 200 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 98 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34940000-8: Залізничне обладнання
Source of purchase financing: financial recourses of the Enterprise.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за поставлену партію товару здійснюється протягом 7 (cеми) календарних днів з дати поставки замовленої партії товару Покупцю на підставі залізничної накладної та (або) видаткової накладної | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 листопада 2019 15:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 листопада 2019 15:59 |
Повідомлення учасникам від 19.11.2019 №2540-ТК.doc | |
19 листопада 2019 15:59 |
Додаток 3.docx | |
19 листопада 2019 15:59 |
ТД-3.docx | |
31 жовтня 2019 13:14 |
Додаток 1.docx | |
31 жовтня 2019 13:14 |
Додаток 4.docx | |
31 жовтня 2019 13:14 |
Додаток 5.docx | |
31 жовтня 2019 13:14 |
Додаток 6.docx | |
31 жовтня 2019 13:14 |
Додаток 7.docx | |
31 жовтня 2019 13:14 |
Додаток 2 (1).docx |
19 листопада 2019 15:59 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 листопада 2019 15:59 |
Повідомлення учасникам від 19.11.2019 №2540-ТК.doc
|
|||
19 листопада 2019 15:59 |
Додаток 3.docx
|
|||
19 листопада 2019 15:59 |
ТД-3.docx
|
|||
31 жовтня 2019 13:14 |
Додаток 1.docx
|
|||
31 жовтня 2019 13:14 |
Додаток 4.docx
|
|||
31 жовтня 2019 13:14 |
Додаток 5.docx
|
|||
31 жовтня 2019 13:14 |
Додаток 6.docx
|
|||
31 жовтня 2019 13:14 |
Додаток 7.docx
|
|||
31 жовтня 2019 13:14 |
Додаток 2 (1).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
У разі посилання Учасником в пропозиції на технічні умови (ТУ, ТУ У), Учасник надає їх копію або витяг з них в частині: найменування, сфери застосування, характеристик товару.
Разом з тим, повідомляємо, що ГОСТ Р 51685-2013 не діє на території України.
Вимоги про усунення порушення
У разі визначення переможцем процедури відкритих торгів на закупівлю «Залізничне обладнання, код 34940000-8 за ДК 021:2015 (рейки)» пропозицію одного із учасників, що взяли участь у процедурі закупівлі, Замовник укладає договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця.
Постачання товару буде здійснюватись відповідно до умов укладеного договору.
Проєкт договору про закупівлю зазначено в Додатку 3 до тендерної документації.
Відтак, відповідно до п.2.1 проєкту договору «Постачальник повинен поставити Покупцю товар, якість якого відповідатиме чинним нормам якості, ___________(найменування нормативного документа визначається з урахуванням вимог тендерної документації та пропозиції переможця процедури закупівлі), технічним та якісним характеристикам, зазначеним у Специфікації (Додаток 1) до Договору», відповідно до п.2.2 «Постачальник повинен засвідчити якість товару, що постачається, належним чином оформленими документами (___________________), які надаються на кожну партію товару разом із супровідним документом (залізнична накладна та (або) видаткова накладна)(перелік документів визначається з урахуванням вимог тендерної документації та пропозиції переможця процедури закупівлі). ...», відповідно до п.5.6 «Приймання-передання товару здійснюється уповноваженими представниками Покупця і Постачальника в місці поставки. Приймання товару за кількістю та якістю здійснюється відповідно до інструкцій ДА СРСР П-6 від 15.06.65 р., П-7 від 25.04.66 р. з урахуванням змін та доповнень до них», відповідно до п.6.2.4 «Покупець має право повернути неякісний товар Постачальнику», відповідно до п.6.3.3 «Постачальник зобов’язаний надавати разом з товаром супровідні документи (___________________), документи, що підтверджують якість товару, та (_________)(інші документи, що надаються разом з товаром,перелік яких визначається з урахуванням вимог тендерної документації та пропозиції переможця процедури закупівлі)» та відповідно до п.6.3.5 «Постачальник зобов’язаний замінити неякісний товар на товар належної якості в порядку, визначеному розділом 2 даного Договору. Відшкодувати Покупцю всі збитки, завдані неналежною якістю товару».
Враховуючи вищевикладене, надані вимоги вважаємо необґрунтованими.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-04-28-000050 ● ca3a687d79744af7954cdac651073994
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 квітня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 квітня 2020 18:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
28.04.2020 № 101
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
28.04.2020 № 101
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
53 UA-2019-10-31-000639-a 31.10.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовник не погоджується з висновком ДАСУ та надає свої заперечення
2020-05-29 15:09:19
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 травня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 червня 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН" |
Код ЄДРПОУ: | 03328913 |
Місцезнаходження: | 03056, Україна, Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "МС ТРЕЙД УКРАЇНА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ОВМ ФІНАНС" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТІНВЕСТ-СМЦ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "СОТА УКРАЇНА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 грудня 2019 14:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "СОТА УКРАЇНА" |
19 250 400,00
UAH з ПДВ
|
19 150 560,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МС ТРЕЙД УКРАЇНА" |
19 219 200,00
UAH з ПДВ
|
19 219 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТІНВЕСТ-СМЦ" |
19 578 000,00
UAH з ПДВ
|
19 578 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СОТА УКРАЇНА" #41323412 |
Переможець |
19 150 560,00
UAH з ПДВ
|
20 грудня 2019 15:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 11:07
|
05-П-20 від 03.01.2020 — ТОВ СОТА УКРАЇНА — звіт про виконання від 31.12.2020.pdf | укладений |
04 січня 2021 11:07
|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 13:50
|
05-П-20 від 03.01.2020 — ТОВ СОТА УКРАЇНА.pdf | укладений |
03 січня 2020 13:50
|