Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Морській від вул. Надії у с. Сухий Лиман Овідіопольського району, Одеська область».
Очікувана вартість
2 826 409,00 UAH
UA-2019-10-31-000466-c ● efd50a309eb44f0eb5db1264369de1c4
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Таїровська селищна рада Овідіопольського району Одеської області |
Код ЄДРПОУ: | 05582159 |
Місцезнаходження: | 65496, Україна , Одеська обл., смт. Таїрове, Одеська обл., селище міського типу Таїрове, ВУЛ.40 РІЧЧЯ ПЕРЕМОГИ, 25 |
Контактна особа: |
Шибко Крістіна Андріївна +380487732556 tairove.tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 жовтня 2019 15:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 листопада 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 листопада 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 20 листопада 2019 13:54 |
Очікувана вартість: | 2 826 409,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 28 264,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 14130 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Морській від вул. Надії у с. Сухий Лиман Овідіопольського району, Одеська область».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
---, Україна, Одеська обл., Сухий Лиман, вул. Морська від вул. Надії
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Щомісячні розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 жовтня 2019 16:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 жовтня 2019 15:10 |
Додаток 1.pdf | |
31 жовтня 2019 15:10 |
Додаток 5.pdf | |
31 жовтня 2019 15:10 |
Додаток 3.pdf | |
31 жовтня 2019 15:10 |
Тендерна документація.pdf | |
31 жовтня 2019 15:10 |
Додаток 4.pdf | |
31 жовтня 2019 15:10 |
Додаток 2.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендерна документація
Дата подання: 01 листопада 2019 10:50
Дата відповіді: 05 листопада 2019 10:14
Доброго дня ! Шановний замовник! Завантажте будь ласка на веб портал тендерну документацію та додатки до неї в форматі ворд. Так як по вимогам документації учасникам необхідно надання довідок за формами зазначеним в документації так само проект договору повинен бути заповнений з боку учасника та технічне завдання, які неможливо конвертувати в ворд. Або в іншому форматі який можливо буде переобразовать в ворд. Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет розглянув питання та вирішив надати відповідь наступного змісту: Тендерна документація розміщена в форматі pdf, оскільки це не суперечить регламенту роботи майданчику. Замовник не в змозі завантажити повторно тендерну документацію, оскільки буде вважатися, що зроблено зміни до документації яких не було. Крім того, розміщення документації у форматі pdf не суперечить Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VІІІ від 25.12.2015 року (зі змінами) та жодним чином не спрямовані на те, що з боку учасників унеможливлюють виконання умов тендерної документації, не порушують права та законні інтереси учасників, пов’язані з участю у даній процедурі закупівлі та не перешкоджають учасникам взяти участь у відкритих торгах й подати свою тендерну пропозицію.
Банківська гарантія
Дата подання: 08 листопада 2019 11:42
Дата відповіді: 11 листопада 2019 15:52
Шановний Замовнику! Згідно до умов тендерної документації п 2. Розділ 3 "Банківська гарантія повинна бути видана обслуговуючим банком, реквізити якого зазначені у тендерної пропозиції Учасника" вважаэмо, що дана вимога є дискримінаційною, тому просимо внести зміни до тендерної документації.
Відповідь: Тендерний комітет розглянув питання та вирішив надати відповідь наступного змісту: Умовами оголошення про проведення відкритих торгів та затвердженої тендерної документації передбачено (пункт 2 розділ 3 тендерої документації), що тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді гарантії (надалі – банківська гарантія) в електронному форматі з накладанням електронного цифрового підпису банка – гаранта. Банківська гарантія повинна бути видана обслуговуючим банком, реквізити якого зазначені у тендерної пропозиції Учасника. Таким чином, Учасник повинен надати забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії з обслуговуючого банку, реквізити якого зазначені у тендерній пропозиції учасника. Вимоги до банківської гарантії жодним чином не спрямовані на унеможливлення виконання учасниками умов тендерної документації, не порушують права та законні інтереси учасників, пов’язані з участю у даній процедурі закупівлі, не є дискримінаційними та не перешкоджають учасникам взяти участь у відкритих торгах й подати свою тендерну пропозицію.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 листопада 2019 14:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ НАВЕКАСТРОЙ |
2 355 529,00
UAH з ПДВ
|
2 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СТРОЙСПЕЦТЕХНИКА" |
2 317 654,91
UAH з ПДВ
|
2 289 390,90
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД" |
2 469 616,79
UAH з ПДВ
|
2 469 616,79
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ НАВЕКАСТРОЙ #38721674 |
Очікує рішення |
2 200 000,00
UAH з ПДВ
|
20 листопада 2019 14:21
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 25 листопада 2019 16:22 |
Коментар щодо відміни: | На підставі частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»,а саме: відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Документи:
25 листопада 2019 16:22
|
Протокол відміни процедури закупівлі.pdf |