Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Багатофункціональні пристрої (БФП))
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2019-10-30-002645-b ● c54437269f04471daeaf04a271979884
Відкриті торги
Торги відмінено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «СЄВЄРОДОНЕЦЬКА МІСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ» СЄВЄРОДОНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 37747995 |
Місцезнаходження: | 93400, Україна , Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, вул. Єгорова, буд. 2Б |
Контактна особа: |
Костянтин Ярошевич +380509706428 tksmbl@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 жовтня 2019 19:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 листопада 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 листопада 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 18 листопада 2019 12:48 |
Очікувана вартість: | 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 штука
Багатофункціональний пристрій (БФП)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
93400, Україна, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, Єгорова, 2 Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
16 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Кошти місцевого бюджету | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 жовтня 2019 19:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 жовтня 2019 19:01 |
Додаток 2.docx | |
30 жовтня 2019 19:01 |
Додаток 4.docx | |
30 жовтня 2019 19:01 |
Додаток 3.docx | |
30 жовтня 2019 19:01 |
Тендерна документація 300 000.doc | |
30 жовтня 2019 19:01 |
Додаток 1.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Макс. дозвіл, dpi
Дата подання: 31 жовтня 2019 10:11
Дата відповіді: 01 листопада 2019 11:41
Шановний Замовнику, в технічному описі предмету закупівлі вказана технічна характеристика Макс. дозвіл, dpi - 6000x1200. Напевно тут виникла помилка і значення має бути 600х1200 (заміст шести тисяч шістсот)?
Відповідь: Доброго дня! Так Ви маєте рацію стосовно помилки в даних. Вірний варінт dpi - 600x1200. При оцінки пропозицій будемо враховувати даний показник dpi - 600x1200
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 31 жовтня 2019 10:31
Дата відповіді: 01 листопада 2019 11:42
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент». Всі малюнки вважати прикладами товару. 2.В додатку 1 тендерної документації, є посилання на країну виробника, й на марку виробника. 3. Всі умови оцінювання тендерної пропозиції описані в тендерній документації розділ (Оцінювання тендерної пропозиції)
Документація
Дата подання: 31 жовтня 2019 14:33
Дата відповіді: 01 листопада 2019 11:42
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Доброго дня! Тільки поставка товару
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-10-30-002645-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛІВЕЛ", Код ЄДРПОУ:39244054
Дата подання: 01 листопада 2019 14:41
Вимога видалити посилання на Модель картриджа (Витратні матеріали) до Багатофункціонального пристрою
Шановний тендерний комітет, відповідно до частини першої статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) звертаємо Вашу увагу про внесення змін та усунення дискримінаційних умов, які містяться у тендерній документації. Тендерна документація замовника містить вимогу, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, що суперечить частині четвертій статті 22 Закону. Дискримінаційні умови встановлені замовником у Додатку 4, який є складовою частиною тендерної документації, та полягають у наступному: відсутність на ринку України двох або більше товарів згідно технічного специфікації (відсутні еквівалентні моделі БФП від інших виробників техніки з підтримкою - Моделі картриджа - Картридж 725). Наводимо для вашої перевірки посилання на офіційний сайт виробника (Canon), з якого ви можете скачати документацію по цьому картриджу і в якій немає жодного (!!!) слова про сумісність цього картриджа з технікою інших виробників https://www.canon.ua/sds/700-series-cartridges/ Цю ж документацію ви можете побачити у вкладці до цієї вимоги. Вважаємо, що виклавши тендерну документацію у існуючій редакції, Замовник мав на меті послабити конкуренцію серед потенційних учасників процедури закупівлі, заклав вказані дискримінаційні умови за попередньою домовленістю з конкретними учасниками, що містить ознаки корупційних проявів та зловживань. Зважаючи на вищевикладене, просимо замовника внести зміни до тендерної документації та усунути дискримінаційні умови для проведення закупівлі з дотриманням вимог статті 3 Закону. Просимо видалити строку - "Витратні матеріали Картридж 725 (1600 стор.)" - з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 листопада 2019 15:48
Доброго дня! Не вважаємо наявність дискримінаційних умов у ДТ
Номер вимоги: UA-2019-10-30-002645-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛІВЕЛ", Код ЄДРПОУ:39244054
Дата подання: 01 листопада 2019 14:48
Вимога усунути дискримінаційні умови по Мові опису для БФП
Шановний Замовнику ! Вимоги тендерної документації порушують норми чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, обмежують конкуренцію та виписані виключно під одного виробника, що робить неможливим участь нашого підприємства у вказаній процедурі закупівлі. У Додатку №2 до тендерної документації містяться технічні вимоги до БФП, яким за сукупністю відповідає лише одна модель Canon i-SENSYS MF3010 Відповідно до аналогічного рішення АМКУ №10106-р/пк-пз від 02.10.2018р., якщо за сукупністю технічних параметрів товару визначеному Документацією, відповідає продукція лише одного виробника, є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі Скаржника, порушення статті 5 та 22 Закону «Про публічні закупівлі». АМКУ зобов’язав Замовника внести зміни до тендерної документації. Вимагаємо усунути дискримінаційні вимоги, шляхом виключення або внесення змін, в Додатку № 4 тендерної документації (Технічні характеристики предмета закупівлі) , а саме : Мови опису UFR II Lite - виключити. Доводимо також до вашого відома, що UFR II Lite - це мова опису, яку використовується лише в техніці Canon і жодний інший виробник друкуючої техніки її не підтримує. Звертаємо вашу увагу, що зміна документації надасть можливість розширити конкуренцію що в свою чергу призведе до економії бюджетних коштів. В разі незадоволення даної вимоги змушені будемо звертатись до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 листопада 2019 15:49
Доброго дня! Не вважаємо наявність дискримінаційних умов у ДТ
Номер вимоги: UA-2019-10-30-002645-b.b3
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "СІ-ЕЛ", Код ЄДРПОУ:30404738
Дата подання: 19 листопада 2019 10:54
Невідповідність документації Учасника ТОВ "АМ Інтегратор Груп"" вимогам Тендерної документації.
Шановний Замовнику!
У відповідь на проведений аукціон за ідентифікатором закупівлі UA-2019-10-30-002645-b, що відбувся 18 листопада 2019 року у системі ProZorro, Товариство з Обмеженою Відповідальністю «СІ-ЕЛ» хоче звернути Вашу увагу на порушення учасником ТОВ "АМ Інтегратор Груп" Тендерної документації, а саме :
1. Учасником ТОВ "АМ Інтегратор Груп" в складі своєї тендерної документації надано інформацію ( додаток 4.6 Авторизаційний лист Pantum у форматі pdf ) де Учасником вказано інформацію від виробника « сервісну підтримку здійснюють авторизовані сервісні центри Pantum » . В складі Тендерної документації Учасника, ТОВ "АМ Інтегратор Груп", на підтвердження вищевказаної інформації, відсутня будь-яка інформація на підтвердження наявності сервісних центрів у Учасника ТОВ "АМ Інтегратор Груп", що дає можливість припустити відсутність можливості здійснювати гарантійне або післягарантійне сервісне обслуговування учасником ТОВ "АМ Інтегратор Груп".
2. Замовником, згідно Тендерної документації, а саме Додатком 4 до Тендерної документації, таблиця 1.1 в технічних характеристиках товару було вказано «рекомендоване навантаження на місяць 8 тисяч сторінок». Учасником ТОВ "АМ Інтегратор Груп" в додатку 4 Інформація про технічні відповідності у форматі pdf було надано інформацію, де у розділі рекомендоване навантаження на місяць вказано 20 000 сторінок, а згідно офіційного сайту виробника ( посилання на сторінку сайту http://pantum.ru/catalogue/mfi/mfu-serii-m6500-i-m6600/#specifications підрозділ «характеристики друку» ) рекомендоване навантаження на місяць становить 5 000 сторінок, що не відповідає технічним вимогам Замовника та є неправдивою інформацією, адже Замовник вимагав саме рекомендоване навантаження, а Учасник ТОВ "АМ Інтегратор Груп" вказав пікове навантаження, а не рекомендоване.
Враховуючи вищевказані порушення учасником ТОВ "АМ Інтегратор Груп", Товариство з Обмеженою Відповідальністю «СІ-ЕЛ» звертається до Замовника вжити необхідних заходів, а саме:
1. Розглянути невідповідність з боку Учасника ТОВ "АМ Інтегратор Груп"" вимогам Тендерної документації.
2. Визнати пропозицію учасником ТОВ "АМ Інтегратор Груп" такою, що не відповідає Вимогам Тендерної документації.
3. Дискваліфікувати пропозицію учасником ТОВ "АМ Інтегратор Груп" та перейти до розгляду наступної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
У відповідь на проведений аукціон за ідентифікатором закупівлі UA-2019-10-30-002645-b, що відбувся 18 листопада 2019 року у системі ProZorro, Товариство з Обмеженою Відповідальністю «СІ-ЕЛ» хоче звернути Вашу увагу на порушення учасником ТОВ "АМ Інтегратор Груп" Тендерної документації, а саме :
1. Учасником ТОВ "АМ Інтегратор Груп" в складі своєї тендерної документації надано інформацію ( додаток 4.6 Авторизаційний лист Pantum у форматі pdf ) де Учасником вказано інформацію від виробника « сервісну підтримку здійснюють авторизовані сервісні центри Pantum » . В складі Тендерної документації Учасника, ТОВ "АМ Інтегратор Груп", на підтвердження вищевказаної інформації, відсутня будь-яка інформація на підтвердження наявності сервісних центрів у Учасника ТОВ "АМ Інтегратор Груп", що дає можливість припустити відсутність можливості здійснювати гарантійне або післягарантійне сервісне обслуговування учасником ТОВ "АМ Інтегратор Груп".
2. Замовником, згідно Тендерної документації, а саме Додатком 4 до Тендерної документації, таблиця 1.1 в технічних характеристиках товару було вказано «рекомендоване навантаження на місяць 8 тисяч сторінок». Учасником ТОВ "АМ Інтегратор Груп" в додатку 4 Інформація про технічні відповідності у форматі pdf було надано інформацію, де у розділі рекомендоване навантаження на місяць вказано 20 000 сторінок, а згідно офіційного сайту виробника ( посилання на сторінку сайту http://pantum.ru/catalogue/mfi/mfu-serii-m6500-i-m6600/#specifications підрозділ «характеристики друку» ) рекомендоване навантаження на місяць становить 5 000 сторінок, що не відповідає технічним вимогам Замовника та є неправдивою інформацією, адже Замовник вимагав саме рекомендоване навантаження, а Учасник ТОВ "АМ Інтегратор Груп" вказав пікове навантаження, а не рекомендоване.
Враховуючи вищевказані порушення учасником ТОВ "АМ Інтегратор Груп", Товариство з Обмеженою Відповідальністю «СІ-ЕЛ» звертається до Замовника вжити необхідних заходів, а саме:
1. Розглянути невідповідність з боку Учасника ТОВ "АМ Інтегратор Груп"" вимогам Тендерної документації.
2. Визнати пропозицію учасником ТОВ "АМ Інтегратор Груп" такою, що не відповідає Вимогам Тендерної документації.
3. Дискваліфікувати пропозицію учасником ТОВ "АМ Інтегратор Груп" та перейти до розгляду наступної пропозиції.
Рішення замовника: Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 листопада 2019 13:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "АМ Інтегратор Груп" |
135 024,00
UAH з ПДВ
|
135 024,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" |
199 980,00
UAH з ПДВ
|
199 980,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СІ-ЕЛ" |
251 460,00
UAH з ПДВ
|
246 316,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Зорік Ігор Олександрович |
287 500,00
UAH з ПДВ
|
248 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АМ Інтегратор Груп" #39469334 |
Очікує рішення |
135 024,00
UAH з ПДВ
|
18 листопада 2019 13:21
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 22 листопада 2019 11:30 |
Коментар щодо відміни: | згідно з нормами ч.1. ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922VII (зі змінами), а саме: «відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг» |
Документи:
22 листопада 2019 11:30
|
Електронний підпис |
22 листопада 2019 11:29
|
Протокол відміна торгів.doc |