Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Запчастини для джерел безперебійного живлення та кондиціонерів АРС серверних приміщень
Очікувана вартість
360 000,00 UAH
UA-2019-10-30-002361-b ● 03fca854f1c84f0b8ee4d80a0a8012d2
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна фіскальна служба України |
Код ЄДРПОУ: | 39292197 |
Вебсайт: | http://sfs.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , м. Київ обл., Київ, Львівська площа, 8 |
Контактна особа: |
Виноградова Наталія Юріївна +380442472737 zakupivli@sfs.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 жовтня 2019 16:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 листопада 2019 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 листопада 2019 14:00 |
Початок аукціону: | 18 листопада 2019 14:16 |
Очікувана вартість: | 360 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31680000-6: Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
38 шт
Запчастини для джерел безперебійного живлення та кондиціонерів АРС серверних приміщень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04053, Україна, м. Київ, м. київ, Львівська площа, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
12 грудня 2019
ДК 021:2015: 31680000-6 — Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки здійснюються шляхом банківського переводу Покупцем грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) банківських днів з дати надходження коштів з Державного бюджету України на реєстраційний рахунок Покупця на зазначені цілі, на підставі видаткової накладної. Розрахунки за поставлений Товар здійснюються за умови наявності коштів на реєстраційному рахунку Замовника. Оплата здійснюється з урахуванням фінансового ресурсу Єдиного казначейського рахунку. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 жовтня 2019 16:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 жовтня 2019 16:55 |
Тендерна документація.PDF |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 31 жовтня 2019 10:40
Дата відповіді: 01 листопада 2019 13:20
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Учасник повинен запропонувати товар, який відповідає технічним вимогам, викладеним у додатку 4 до тендерної документації.
Вказані у тендерній документації вимоги до товару передбачають, що запчастини, які будуть поставлені відповідно до таких вимог, забезпечать сумісність із зазначеним обладнанням, функціонуватимуть коректно, товар буде новим та оригінальним.
Крім того, на підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним вимогам до предмета закупівлі, учасником у складі тендерної пропозиції надається довідка щодо можливості поставки товару згідно з вимогами.
Фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ до участі у закупівлі допускаються. Цінова пропозиція ФО-П неплатника ПДВ розглядатиметься як остаточна, без додавання суми ПДВ 20%.
Вказані у тендерній документації вимоги до товару передбачають, що запчастини, які будуть поставлені відповідно до таких вимог, забезпечать сумісність із зазначеним обладнанням, функціонуватимуть коректно, товар буде новим та оригінальним.
Крім того, на підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним вимогам до предмета закупівлі, учасником у складі тендерної пропозиції надається довідка щодо можливості поставки товару згідно з вимогами.
Фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ до участі у закупівлі допускаються. Цінова пропозиція ФО-П неплатника ПДВ розглядатиметься як остаточна, без додавання суми ПДВ 20%.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 листопада 2019 14:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» |
356 196,00
UAH з ПДВ
|
356 196,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю Інтегріті Візіон |
358 200,00
UAH з ПДВ
|
358 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» #31091208 |
Переможець |
356 196,00
UAH з ПДВ
|
22 листопада 2019 10:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 15:51
|
Електронний підпис | укладений |
06 грудня 2019 14:59
|
Договір _ 92.pdf | укладений |
06 грудня 2019 14:57
|