Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Запчастини для джерел безперебійного живлення та кондиціонерів АРС серверних приміщень
Очікувана вартість
360 000,00 UAH
UA-2019-10-30-002361-b 03fca854f1c84f0b8ee4d80a0a8012d2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Виноградова Наталія Юріївна

+380442472737 zakupivli@sfs.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна фіскальна служба України
Код ЄДРПОУ: 39292197
Вебсайт: http://sfs.gov.ua
Місцезнаходження: 04053, Україна , м. Київ обл., Київ, Львівська площа, 8
Контактна особа: Виноградова Наталія Юріївна
+380442472737
zakupivli@sfs.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 жовтня 2019 16:54
Звернення за роз’ясненнями: до 05 листопада 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 листопада 2019 14:00
Початок аукціону: 18 листопада 2019 14:16
Очікувана вартість: 360 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31680000-6: Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
38 шт
Запчастини для джерел безперебійного живлення та кондиціонерів АРС серверних приміщень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, м. Київ, м. київ, Львівська площа, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 грудня 2019
ДК 021:2015: 31680000-6 — Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки здійснюються шляхом банківського переводу Покупцем грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) банківських днів з дати надходження коштів з Державного бюджету України на реєстраційний рахунок Покупця на зазначені цілі, на підставі видаткової накладної. Розрахунки за поставлений Товар здійснюються за умови наявності коштів на реєстраційному рахунку Замовника. Оплата здійснюється з урахуванням фінансового ресурсу Єдиного казначейського рахунку. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 жовтня 2019 16:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2019 16:55
Тендерна документація.PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 31 жовтня 2019 10:40
Дата відповіді: 01 листопада 2019 13:20
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник повинен запропонувати товар, який відповідає технічним вимогам, викладеним у додатку 4 до тендерної документації.
Вказані у тендерній документації вимоги до товару передбачають, що запчастини, які будуть поставлені відповідно до таких вимог, забезпечать сумісність із зазначеним обладнанням, функціонуватимуть коректно, товар буде новим та оригінальним.
Крім того, на підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним вимогам до предмета закупівлі, учасником у складі тендерної пропозиції надається довідка щодо можливості поставки товару згідно з вимогами.
Фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ до участі у закупівлі допускаються. Цінова пропозиція ФО-П неплатника ПДВ розглядатиметься як остаточна, без додавання суми ПДВ 20%.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 листопада 2019 14:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» 356 196,00
UAH з ПДВ
356 196,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю Інтегріті Візіон 358 200,00
UAH з ПДВ
358 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 листопада 2019 14:29
Електронний підпис
25 листопада 2019 14:29
Документи переможця.pdf
15 листопада 2019 13:41
Електронний підпис
15 листопада 2019 13:40
4. Технічна частина.pdf
15 листопада 2019 13:40
3. Кваліфікаційна частина.pdf
15 листопада 2019 13:40
1. Інформація про учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»

Товариство з обмеженою відповідальністю Інтегріті Візіон

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»
#31091208
Переможець 356 196,00
UAH з ПДВ
22 листопада 2019 10:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 листопада 2019 10:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»
#31091208
356 196,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 15:51
Електронний підпис укладений
06 грудня 2019 14:59
Договір _ 92.pdf укладений
06 грудня 2019 14:57

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 356 196,00
UAH (в тому числі ПДВ 59 366,00 UAH)