Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лот 1 – Принтер; Лот 2 – Багатофункціональний пристрій; Лот 3 – Монитор; Лот 4 – Флеш-накопичувачі, USB кабелі, клавіатура, миша комп’ютерна, катриджі.
Очікувана вартість
24 500,00 UAH
UA-2019-10-30-002336-b 1da7cd1710fb4a56906205f889ad77d2
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Какадьор

+380936245821
+380462679674
fahivets_z_pz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРНІГІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ГОСПІТАЛЬ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ" ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 26211473
Місцезнаходження: 14029, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. Волковича, буд. 25
Контактна особа: Марина Какадьор
+380936245821,+380462679674
fahivets_z_pz@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 жовтня 2019 16:49
Звернення за роз’ясненнями: до 31 жовтня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 листопада 2019 18:00
Очікувана вартість: 24 500,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Детальна інформація у документації закупівель, що додається.

Тендерна документація

30 жовтня 2019 16:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2019 16:49
Оголошення_принтери,монитор,комп’ютерне обладнання.doc
30 жовтня 2019 16:49
ОУД.docx

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1 – Принтер
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 8 600,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 86,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 05 листопада 2019 13:22
Закінчення: 05 листопада 2019 13:49
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

2 шт
Лазерний принтер CANON LBP6030B (8468B042)
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14029, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, вул. Волковича, 25
Дата доставки: 05 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Запитання
Дата подання: 31 жовтня 2019 09:52
Дата відповіді: 31 жовтня 2019 13:35
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне. Згідно з п. 6. Наказу ДП «Прозорро» № 10 від 19.03.2019 учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасників, визначеного замовником. Відповідно до Розділу 3 Документації закупівель кандидат-переможець протягом двох робочих днів з дня його визначення системою кандидатом-переможцем подає скориговану цінову пропозицію, сума якої не повинна перевищувати ціну останньої пропозиції, поданої переможцем в аукціоні, яка відображається на екранних формах системи. Протягом цього ж періоду кандидат-переможець має право подавати додаткові документи на підтвердження відповідності технічним вимогам та/або вимогам до кваліфікації учасника, передбачені цією документацією закупівель. Остаточна пропозиція учасника має бути чітко визначеною і не повинна містити арифметичних помилок. З урахуванням вищенаведеного, учасник закупівлі не має права коригувати свою пропозицію, крім випадків приведення ціни найменувань товару (послуги) та ціни пропозиції у відповідність до результатів аукціону. Разом з тим, Учасник не позбавлений можливості подавати додаткові документи на підтвердження відповідності технічним вимогам та/або вимогам до кваліфікації учасника, передбачених документацією закупівель. Щодо питання кваліфікації та визначення переможця закупівлі, то розгляд пропозицій учасників здійснюватиметься Замовником у відповідності з порядком, встановленим Наказом ДП «Прозорро» № 10 від 19.03.2019 та Документацією закупівлі.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 31 жовтня 2019 10:42
Дата відповіді: 31 жовтня 2019 11:55
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне. Згідно з п. 1.1.9 документації закупівель будь-які посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати такими, що містять вираз «або еквівалент». Якщо учасник пропонує інший товар (аналог або еквівалент) ніж передбачений цією документацією закупівель, даний товар за своїми властивостями повинен повністю відповідати товару, що є предметом закупівлі. Відповідно до п. 1.2. документації закупівель у випадку, якщо учасник пропонує інший товар (аналог або еквівалент) ніж передбачений цією документацією закупівель, такий учасник подає копії документів, які підтверджують відповідність запропонованого товару товару, що є предметом закупівлі (порівняльну характеристику). Таким чином, учасники мають право подавати аналоги (еквіваленти) товару, що є предметом закупівлі з дотриманням вимог документації закупівель. При цьому під час розгляду пропозиції учасника замовником будуть враховуватись технічні характеристики запропонованого товару та їх відповідність технічними вимогам до предмету закупівлі, викладеним у документації закупівель. Інструкцією про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Інструкція), затвердженої наказом ДП «ПРОЗОРРО» від 19.03.2019 № 10 (зі змінами), передбачено, що учасник закупівлі – це фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець, або юридична особа, яка подала через електронну систему закупівель пропозицію для участі у закупівлі, оголошеній замовником згідно з цією Інструкцією. Таким чином, будь-яка фізична особа-підприємець або юридична особа, яка подала пропозицію, є учасником закупівлі. Звертаємо Вашу увагу, що у відповідності до п. 1.1.8 документації закупівель учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити, з урахуванням ціни на товар, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені. Виходячи з наведеного вище, визначена при поданні пропозиції ціна товару є остаточною і з метою дотримання принципу недискримінації вважається такою, що включає ПДВ (за наявності). Форма тендерної пропозиції наведена у документації закупівель.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 листопада 2019 13:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП СТАРИНСЬКИЙ ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ 7 500,00
UAH з ПДВ
7 414,00
UAH з ПДВ
Документи
Андросович Сергій Адамович 8 248,00
UAH з ПДВ
7 499,00
UAH з ПДВ
Документи
БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ 8 118,10
UAH з ПДВ
8 118,10
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 листопада 2019 17:01
Висновок СЕС.pdf
04 листопада 2019 17:01
Паспорт.pdf
04 листопада 2019 17:01
Витяг.pdf
04 листопада 2019 17:01
Довідка неліцензування.pdf
04 листопада 2019 17:01
Довідка право підпису.pdf
04 листопада 2019 17:01
Цінова пропозиція лот1.pdf
04 листопада 2019 17:01
Декларація відповідності.pdf
04 листопада 2019 17:01
Інформаційна довідка.pdf
04 листопада 2019 17:01
Certifikate-LBP6030.pdf
04 листопада 2019 17:01
Виписка.pdf
04 листопада 2019 17:01
СЕС Canon 2019.pdf

Публічні документи

04 листопада 2019 17:44
Ненад Статуту.pdf
04 листопада 2019 17:44
СЕС Сanon БФП 12 02 2024.pdf
04 листопада 2019 17:44
Паспорт код1.pdf
04 листопада 2019 17:44
Інформація про учасника.PDF
04 листопада 2019 17:44
Док Андросович1.pdf
04 листопада 2019 17:44
Лист.PDF
04 листопада 2019 17:44
Пропозиція1.PDF

Публічні документи

04 листопада 2019 14:50
Документ_ЄДР_1005715893_20190905.zip
04 листопада 2019 14:50
сертификация_С_20180101.pdf
04 листопада 2019 14:50
Довідка.pdf
04 листопада 2019 14:50
Documeynt_BOM.zip
04 листопада 2019 14:50
PPIP.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП СТАРИНСЬКИЙ ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ

Андросович Сергій Адамович

БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП СТАРИНСЬКИЙ ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#3208111017
Переможець 7 414,00
UAH з ПДВ
06 листопада 2019 13:00

Документи

06 листопада 2019 13:00
Електронний підпис
06 листопада 2019 12:59
ришення26.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 листопада 2019 13:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП СТАРИНСЬКИЙ ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#3208111017
7 414,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 листопада 2019 13:00
Електронний підпис
06 листопада 2019 12:59
ришення26.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 листопада 2019 12:33
договор120.pdf укладений
11 листопада 2019 12:32