Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги по вулиці Сонячна в с. Синюхин Брід
Очікувана вартість
1 450 000,00 UAH
UA-2019-10-30-002308-b da83abf3030f4d7fa8c9ab0a27b2b867
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зубко Олександр Олександрович

+380984237518 tanja-sinuha@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Синюхино-Брідська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04376951
Місцезнаходження: 55243, Україна , Миколаївська обл., Синюхин Брід, вул.Центральна,14
Контактна особа: Зубко Олександр Олександрович
+380984237518
tanja-sinuha@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 жовтня 2019 16:42
Звернення за роз’ясненнями: до 09 листопада 2019 16:40
Оскарження умов закупівлі: до 15 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 листопада 2019 16:40
Початок аукціону: 20 листопада 2019 15:45
Початок аукціону: 20 листопада 2019 15:45
Очікувана вартість: 1 450 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги по вулиці Сонячна в с. Синюхин Брід
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55243, Україна, Миколаївська область, Синюхин Брід, вул.Центральна,14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 листопада 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування: Субвенція з обласного бюджету Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 жовтня 2019 16:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2019 16:53
Тендерна_документацiя_поточний_р._вул_Сонячна.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-25-000004 ● 6cecfee333424488ad2170a1b3d65639
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 листопада 2019 17:51
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

25.11.2019 № 221

Миколаїв


Про початок моніторингу закупівлі

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-10-30-002308-b, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 30 жовтня 2019 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.



Начальник Денис ЯКОВЛЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-11-26 13:00:50

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги по вулиці Сонячна в с. Синюхин Брід (ДК 021:2015: 45233142-6 – Ремонт доріг)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень.
В пункті 2 розділу «V. Оцінка тендерних пропозицій та визначення переможця» тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету Синюхино-Брідської сільської ради (далі – Замовник) від 30.10.2019 № 5, зазначено «Згідно листів-роз’яснень Мінекономрозвитку України «Щодо застосування санкцій», відповідно до Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 року №1664-VII, Указів Президента України, рішень Ради національної безпеки та оборони України, Кабінету Міністрів України, Національного банку України, Служби безпеки України діючих на дату подання пропозиції, закупівля товарів, робіт і послуг не буде здійснюватися у юридичних осіб – резидентів Російської Федерації державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності Російської Федерації, а також в інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з Російської Федерації, крім випадків, коли заміщення таких предметів закупівлі іншими неможливе, що підтверджено Міністерством економічного розвитку і торгівлі України.
Учасник надає гарантійний лист про відсутність застосування щодо учасника обмежень, встановлених переліченими нормативними документами».
Учасником ПП «АРТЕМБУД» в складі тендерної пропозиції у файлі «16. Гарантійний лист про санкції.pdf» надано лист, що не містить інформацію про відсутність застосування обмежень безпосередньо до цього учасника.
Зважаючи на вищенаведене пропонуємо пояснити, чому тендерним комітетом Замовника не прийнято рішення щодо невідповідності тендерної пропозиції учасника ПП «АРТЕМБУД» умовам тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-11-27 14:18:33

Роз’яснення гарантійного листа щодо санкій у відповідності до вимог тендерної документації закупівлі ID: UA-2019-10-30-002308-b, ДК 021:2015: 45233142-6. Ремонт доріг

За результатами завершеного аукціону, найбільш економічно вигідною пропозицією є пропозиція приватного підприємства «АРТЕМБУД».
Під час розгляду тендерної пропозиції замовником було встановлено: що учасником наданий гарантійний лист щодо санкцій у відповідності до вимог тендерної документації, але відсутня інформація щодо застосування чи не застосування обмеження до учасника відповідно до закону України «Про санкції». Замовником був надісланий учаснику лист-запит з проханням надати роз’яснення. Учасник у відповідь на лист запит надав роз’яснення та до укладання договору розмістив в електронній системі закупівлі, доступ до якої є вільним, надану інформацію.
З огляду на короткий технологічний процес, погіршенням погодних умов, різким похолоданням та виконанням державного замовлення до 31.12.2019, замовником було прийнято рішення визнати переможцем торгів ПП «АРТЕМБУД» та оприлюднити рішення про намір укласти договір на веб порталі Уповноваженого органу з питань закупівель через автоматизований електронний майданчик .

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-11-27 14:40:33

Роз’яснення гарантійного листа щодо санкій у відповідності до вимог тендерної документації закупівлі ID: UA-2019-10-30-002308-b, ДК 021:2015: 45233142-6. Ремонт доріг

За результатами завершеного аукціону, найбільш економічно вигідною пропозицією є пропозиція приватного підприємства «АРТЕМБУД». Під час розгляду тендерної пропозиції замовником було встановлено: що учасником наданий гарантійний лист щодо санкцій у відповідності до вимог тендерної документації, але відсутня інформація щодо застосування чи не застосування обмеження до учасника відповідно до закону України «Про санкції». Замовником був надісланий учаснику лист-запит з проханням надати роз’яснення. Учасник у відповідь на лист запит надав роз’яснення та до укладання договору розмістив в електронній системі закупівлі, доступ до якої є вільним, надану інформацію. З огляду на короткий технологічний процес, погіршенням погодних умов, різким похолоданням та виконанням державного замовлення до 31.12.2019, замовником було прийнято рішення визнати переможцем торгів ПП «АРТЕМБУД» та оприлюднити рішення про намір укласти договір на веб порталі Уповноваженого органу з питань закупівель через автоматизований електронний майданчик .

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу № UA-M-2019-11-25-000004 Розглянувши висновок ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (далі - Держаудитслужба) про результати моніторингу закупівлі послуг (далі - Висновок): Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги по вулиці Сонячна в с. Синюхин Брід (№ оголошення: UA-2019-10-30-002308-b) Синюхино-Брідська сільська радаі (далі – Замовник) надає аргументовані заперечення на визначені у висновку порушення: 1. За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, встановлено, що Замовник на порушення пункту другого наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), у формі річного плану закупівель, оприлюдненому в електронній системі закупівель за ID UA-P-2019-10-30-005550-b, не зазначив код згідно з КЕКВ. Заперечення: При оприлюдненні Замовником в електронній системі закупівель форми річного плану закупівель за ID UA-P-2019-10-30-005550-b, відбувся збій в роботі системи електронного майданчика, сталася технічна помилка, через яку Замовнику не було можливості вставити код згідно КЕКВ: 2281 "Дослідження і розробки, окремі заходи розвитку по реалізації державних (регіональних) програм". Замовник звернувся за допомогою до кол-центру електронного майданчику з проханням усунути помилку та врешті заповнити код згідно з КЕКВ згідно умов чинного законодавства. 2. За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення пункту дев’ятого частини другої статті 22 Закону тендерна документація в частині опису методики оцінки за критерієм «ціна» не містить інформацію щодо врахування податку на додану вартість. Заперечення: Відповідно до абз. 3 п. 1 Р. V. Оцінка тендерних пропозицій та визначення переможця Тендерної документації міститься інформація щодо: «Ціна тендерної пропозиції повинна бути чітко визначена та включати всі витрати на отримання дозволів, ліцензій, сертифікатів та інше, а також містити інформацію про врахування/ неврахування податку на додану вартість». З огляду на вищевикладене, Замовником не порушено п. 9 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). 3. За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та з урахуванням інформації, що зазначена в листі Мінекономрозвитку від 17.01.2019 № 3304-04/1983-06 «Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним», встановлено, що Замовник на порушення абзацу першого частини третьої статті 17 та пункту другого частини другої статті 22 Закону в пункті 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для переможця торгів визначив спосіб документального підтвердження інформації, передбаченої пунктами п’ять та шість частини першої статті 17 Закону, який не відповідає наказу Міністерства внутрішніх справ України від 29.11.2016 № 1256 «Про організацію доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10 січня 2017 року за № 22/29890. Заперечення: Під час складання умов тендерної документації, Замовник керувався абз. 2 ч. 3. ст. 17 Закону: «Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті». З огляду на викладені пункти Закону, Замовник не порушив Закон, вимагаючи від переможця торгів пункти, що передбачені ч. 3 ст. 17 Закону. 4. Крім того, встановлено, що умови пункту 2 розділу IV «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації не відповідають вимогам частини другої статті 32 Закону, а саме: Замовник визначив, що договір про закупівлю укладається не пізніше ніж через десять днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір, в той час як Законом встановлено строк – не пізніше ніж через двадцять днів. Заперечення: Відповідно до ч. 2 ст. 32 Закону: «Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю». Документи, які вимагались вимогами тендерної документації, та погодження договірної ціни від Переможця, були надані Замовнику у встановлені Законом та тендерною документацією, терміни, та з огляду на завершення будівельного сезону та погіршенням погодних умов, Замовником було прийнято рішення не тягнути час до останнього дня та звершити закупівлю у строк, що не перевищував 20 днів з дня прийняття рішення, але не раніше ніж через 10 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, чим не порушив вимоги Закону. 5. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено, що тендерна пропозиція учасника ПП «АРТЕМБУД» не відповідає умовам тендерної документації. Так, відповідно до пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» необхідно надати копію аналогічного виконаного договору з додатками та додатковими угодами. Учасник ПП «АРТЕМБУД» в складі тендерної пропозиції у файлі «8. Копія аналогічного договору.pdf» надав договір від 06.10.2017 № 452М-17 не в повному обсязі: надано перші десять сторінок. При цьому, в складі тендерної пропозиції відсутня сторінка договору, яка містить підписи та печатки сторін. Заперечення: У складі своєї тендерної пропозиції Учасник ПП «АРТЕМБУД» у файлі «8. Копія аналогічного договору.pdf» надав договір від 06.10.2017 № 452М-17 без останньої сторінки, що не є суттєво та не впливає на зміст документів, оскільки даний договір є в повному обсязі завантажений за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-08-08-000955-c на веб-порталі Уповноваженого договору, доступ до якого є вільним, крім того Замовником – Службою автомобільних доріг у Київській області, ПРИВАТНОМУ ПІПИЄМСТВУ «АРТЕМБУД» наданий позитивний відгук, що підтверджує достовірність наданої інформації. Відповідно до ч. 2 Р. V Тендерної документації, Замовник скористався правом щодо підтвердження наданої інформації Учасником, та прийняв рішення вважати відсутність однієї стор. Договору, як несуттєвої помилки, що пов’язана з оформленням пропозиції та не впливає на зміст пропозиції та яка не призведе до відхилення пропозиції учасника. Просимо врахувати всі вищенаведені аргументовані заперечення до Висновку, які підтверджують правомірність дій Замовника, в межах чинного законодавства, щодо складання тендерної документації та/або внесення змін до неї, складання форм документів у сфері публічних закупівель, розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій), розгляду тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій), внесення змін до договору про закупівлю (укладання додаткової угоди) та своєчасності оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу.

2019-12-11 17:17:42


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 19 грудня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 листопада 2019 16:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД" 1 350 000,00
UAH з ПДВ
1 350 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Капітель М 1 450 000,00
UAH з ПДВ
1 450 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 листопада 2019 20:58
Електронний підпис
26 листопада 2019 20:55
Лист-розяснення.pdf
23 листопада 2019 19:20
Електронний підпис
23 листопада 2019 18:40
ДЦ+розрахунки.pdf
23 листопада 2019 17:43
ЗВР,адміністративні.pdf
23 листопада 2019 17:43
129.imd
22 листопада 2019 12:44
Додаток 7.pdf
21 листопада 2019 19:37
Довідка МВС.rar
21 листопада 2019 19:37
Довідка ДФС.pdf
21 листопада 2019 19:31
Довідка ДФС.pdf
21 листопада 2019 19:30
Довідка МВС.rar
16 листопада 2019 07:14
Електронний підпис
16 листопада 2019 07:10
17. Проект договору.pdf
16 листопада 2019 07:10
4. Договір оренди техніки.pdf
16 листопада 2019 07:10
8.1. Позитивний відгук.pdf
16 листопада 2019 07:10
0.Реєстр.pdf
16 листопада 2019 07:10
2. Тендерна пропозиція.pdf
16 листопада 2019 07:10
11.Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

18 листопада 2019 13:50
r_348_СД_ЛСССР (1).rtf
18 листопада 2019 12:53
Додаток.PDF
18 листопада 2019 12:53
Ліцензія.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД"

ПП Капітель М

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД"
#36856010
Переможець 1 350 000,00
UAH з ПДВ
21 листопада 2019 08:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 листопада 2019 08:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМБУД"
#36856010
1 350 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
12 грудня 2019 16:44
Сонячна.pdf зміни до договору
12 грудня 2019 16:42
Електронний підпис зміни до договору
12 грудня 2019 16:28
Електронний підпис зміни до договору
12 грудня 2019 16:27
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2019 18:53
Сонячна.pdf зміни до договору
03 грудня 2019 18:52
Електронний підпис укладений
03 грудня 2019 16:08
Електронний підпис укладений
03 грудня 2019 16:08
Сонячна 2.PDF укладений
03 грудня 2019 16:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Договір №71 від 03.12.19р. додпвнений додатками :№1 - договірна ціна,№2 - календарний графік надання послуг,№3 - протокол узгодження цін матеріальних ресурсів
Номер договору про закупівлю: 71
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): в зв*язку з проведення технічних робіт на майданчику виникла помилка при опублікувані угоди.Ціна договору 0,00грн.
Номер договору про закупівлю: 71
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись Законом України "Про публічні закупівлі " та Цивільним кодексом України ,у зв`язку з допущеною фактичною помилкою у предметі закупівлі ,Сторони досягли взаємної згоди та вирішили внести уточнення у предмет закупівлі (оголошення № UA-2019-10-30-002308-b) та викласти в наступній редакції: "ГБН Г.1-218-182:2011.Послуги з поточного ремонту автомобільної дороги по вулиці Сонячна в с. Синюхин Брід (45233142-6.Ремонт доріг)"
Номер договору про закупівлю: 71
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML