Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція системи водопостачання смт. Врадіївка Миколаївської області (коригування)» (ДК 021:2015: 45454000-4 «Реконструкція»)
Очікувана вартість
11 033 660,40 UAH
UA-2019-10-30-001746-b 37463ecc8bbf463eb12ba37efc55682a
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Леонід Васильович Сокур

+380513596695 vradvod@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРИ ВРАДІЇВСЬКІЙ СЕЛИЩНІЙ РАДІ МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "ВОДОГІН -ВРАДІЇВКА" ПО ЗАБЕЗПЕЧЕННЮ НАСЕЛЕННЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЙ ВОДОЮ
Код ЄДРПОУ: 35500333
Місцезнаходження: 56301, Україна , Миколаївська обл., Врадіївський р-н, смт. Врадіївка, вул. Героїв Врадіївщини, буд. 126
Контактна особа: Леонід Васильович Сокур
+380513596695
vradvod@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
У зв’язку із необхідністю здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними, оскільки, заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням. Потреба здійснити додаткову закупівлю є обов’язковою, оскільки без неї є неможливим виконання проекту в цілому, у зв’язку із наступними причинами: У процесі виконання робіт виникли обставини, які вимагають провести коригування технічної частини проекту. Заміна підрядника передбачає зупинення виконання робіт, яке призведе до аварійного стану об’єкту. Залучення до виконання підрядника, який вже виконував роботи: Уповноважена особа, надасть можливість забезпечити сумісність обсягу виконаних робіт та конструкцій з тими, що виконувалися цим підрядником по первісному проекту, а при закінченні робіт забезпечить належним чином усі випробувальні роботи та передачу об’єкта в експлуатацію в цілому. Отже, буде забезпечена сумісність інженерних, технічних та конструктивних рішень для експлуатації об’єкту. Заміна підрядника може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру та не забезпечить гарантію якості вже виконаних робіт, введення об’єкта в експлуатацію в установлений термін через затягування строку виконання робіт у зв’язку із тривалим часом на оформлення дозвільних документів на початок робіт саме на цьому об’єкту. В цілому виконані роботи технічно та економічно пов’язані із закінченням незавершених робіт: Уповноважена особа, відповідальність за якісне виконання яких несе генеральний підрядник. Генеральним проектувальником ПП «ГідроконсалтПроект» було проведено розробку проектно-кошторисної документації на залишкові роботи. Експертним звітом від «21» жовтня 2019 року №15-01-65-19 (серія: ДП №549027) експертної організації філії ДП «Укрдержбудекспертиза» у Миколаївській області було підтверджено, що проектна документація розроблена відповідно до вихідних даних на проектування з дотриманням вимог до міцності, надійності та довговічності об’єкту, його експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення; кошторисної частини проекту і може бути затверджена в установленому законом порядку. Відповідно до проведеного розрахунку вартість додаткової закупівлі робіт в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації та забезпечення сумісності з наявними роботами становить 11 033 660,40 грн. (одинадцять мільйонів тридцять три тисячі шістсот шістдесят грн. 40 коп.) з ПДВ. У зв’язку із вищевикладеним, існує необхідність здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними роботами, оскільки, заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності, виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням по об’єкту: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція системи водопостачання смт. Врадіївка Миколаївської області (коригування)» (ДК 021:2015: 45454000-4 «Реконструкція»). Підстави для застосування переговорної процедури закупівлі із урахуванням норм пункту п’ятого частини другої статті 35 Закону. Отже, відповідно до вимог статті 4 Закону замовником затверджено річний план закупівель на 2019 рік в частині обрання процедури. Тендерним комітетом проведено переговори з учасником щодо виконання робіт: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція системи водопостачання смт. Врадіївка Миколаївської області (коригування)» (ДК 021:2015: 45454000-4 «Реконструкція») та учасник підтвердив свою кваліфікацію відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» й можливість виконання робіт, які є предметом закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 жовтня 2019 15:11
Оскарження наміру укласти договір: 10 листопада 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція системи водопостачання смт. Врадіївка Миколаївської області (коригування)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 56301, Україна, Миколаївська область, Врадіївський р-н., смт. Врадіївка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник до початку виконання робіт при наявності бюджетних коштів протягом 30 робочих днів з моменту підписання договору перераховує на розрахунковий рахунок Підрядника аванс у розмірі 30% від вартості річного обсягу робіт на придбання необхідних для виконання робіт будівельних та паливно-мастильних матеріалів. Джерело фінансування закупівлі. - Кошти державного бюджету. Аванс 30 Робочі 30
Iнша подія Щомісячні розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». Джерело фінансування закупівлі. - Кошти державного бюджету. Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

30 жовтня 2019 15:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-27-000018 ● 13791c94aa81468b9524d6ddf527e04d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 листопада 2019 17:39
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

27.11.2019 № 225

Миколаїв


Про початок моніторингу закупівлі

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-10-30-001746-b, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 30 жовтня 2019 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.



Начальник Денис ЯКОВЛЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-12-04 12:41:53

Запит замовнику щодо надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Реконструкція системи водопостачання смт. Врадіївка Миколаївської області (коригування)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
Просимо пояснити причини відсутності у пункті 14 «Повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури UA-2019-10-30-001746-b» посилань на експертні, нормативні, технічні або інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі?
Крім того, просимо пояснити, чи дійсно наявні умови, зазначені у пункті 13 «Повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури UA-2019-10-30-001746-b» та яким саме чином заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-12-11 12:11:12

ПОЯСНЕННЯ на запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області у межах проведення моніторингу закупівлі ID: UA-2019-10-30-001746-b

На виконання вимог, викладених у запиті Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області у межах проведення моніторингу щодо закупівлі за номером ID: UA-2019-10-30-001746-b Комунальне підприємство при Врадіївській селищній раді Миколаївської області " Водогін - Врадіївка" повідомляє про наступне:
Відповідно до положень статті 10 та статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII зі змінами та доповненнями (надалі за текстом - Закон) тендерним комітетом Комунального підприємства при Врадіївській селищній раді Миколаївської області " Водогін - Врадіївка" «30» жовтня 2019 року через авторизований електронний майданчик було оприлюднено повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури на закупівлю робіт: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція системи водопостачання смт. Врадіївка Миколаївської області (коригування)» (ДК 021:2015: 45454000-4 «Реконструкція») Ідентифікатор закупівлі UA-2019-10-30-001746-b.
У строк не раніше ніж через 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі, а саме: «11» листопада 2019 року було укладено договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі робіт: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція системи водопостачання смт. Врадіївка Миколаївської області (коригування)» (ДК 021:2015: 45454000-4 «Реконструкція») та на виконання вимог статті 10 Закону договір про закупівлю оприлюднено Замвоником на веб-порталі ProZorro протягом двох днів з дня його укладення - «12» листопада 2019 року.
«27» листопада 2019 року на підставі наказу начальника Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 27.11.2019 № 225 через електронну систему закупівель опубліковано рішення про початок моніторингу закупівлі ID: UA-2019-10-30-001746-b та «04» грудня 2019 року було сформовано запит Замовнику на пояснення з наступних питань:
«У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Реконструкція системи водопостачання смт. Врадіївка Миколаївської області (коригування)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
Просимо пояснити причини відсутності у пункті 14 «Повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури UA-2019-10-30-001746-b» посилань на експертні, нормативні, технічні або інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі?
Крім того, просимо пояснити, чи дійсно наявні умови, зазначені у пункті 13 «Повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури UA-2019-10-30-001746-b» та яким саме чином заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.»

Відповідь Замовника на питання:
Відповідно до положень статі 35 Закону переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками. Переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками. Пунктом п’ятим частини другої цієї статті Закону встановлено, що переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі потреби здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням.
На виконання вищезазначених вимог Закону, «30» жовтня 2019 року Замовником було оприлюднено рішення щодо визначення ТОВ "ІНЖИНІРИНГОВА ФІРМА "ТЕПЛОСИЛА" учасником та переможцем переговорної процедури закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція системи водопостачання смт. Врадіївка Миколаївської області (коригування)» (ДК 021:2015: 45454000-4 «Реконструкція») та затвердження повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури на закупівлю: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція системи водопостачання смт. Врадіївка Миколаївської області (коригування)» (ДК 021:2015: 45454000-4 «Реконструкція») – протокол рішення уповноваженої особи з питань організації та проведення процедур закупівель Комунального підприємства при Врадіївській селищній раді Миколаївської області " Водогін - Врадіївка" по забезпеченню населення та організації водою №4 від «30» жовтня 2019 року.
Щодо першого питання, звертаємо Вашу увагу, що Замовником було зазначено обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі наступного змісту: У зв’язку із необхідністю здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними, оскільки, заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням. Потреба здійснити додаткову закупівлю є обов’язковою, оскільки без неї є неможливим виконання проекту в цілому, у зв’язку із наступними причинами: У процесі виконання робіт виникли обставини, які вимагають провести коригування технічної частини проекту. Заміна підрядника передбачає зупинення виконання робіт, яке призведе до аварійного стану об’єкту. Залучення до виконання підрядника, який вже виконував роботи: Уповноважена особа, надасть можливість забезпечити сумісність обсягу виконаних робіт та конструкцій з тими, що виконувалися цим підрядником по первісному проекту, а при закінченні робіт забезпечить належним чином усі випробувальні роботи та передачу об’єкта в експлуатацію в цілому. Отже, буде забезпечена сумісність інженерних, технічних та конструктивних рішень для експлуатації об’єкту. Заміна підрядника може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру та не забезпечить гарантію якості вже виконаних робіт, введення об’єкта в експлуатацію в установлений термін через затягування строку виконання робіт у зв’язку із тривалим часом на оформлення дозвільних документів на початок робіт саме на цьому об’єкту. В цілому виконані роботи технічно та економічно пов’язані із закінченням незавершених робіт: Уповноважена особа, відповідальність за якісне виконання яких несе генеральний підрядник. Генеральним проектувальником ПП «ГідроконсалтПроект» було проведено розробку проектно-кошторисної документації на залишкові роботи. Експертним звітом від «21» жовтня 2019 року №15-01-65-19 (серія: ДП №549027) експертної організації філії ДП «Укрдержбудекспертиза» у Миколаївській області (Увага! посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі) було підтверджено, що проектна документація розроблена відповідно до вихідних даних на проектування з дотриманням вимог до міцності, надійності та довговічності об’єкту, його експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення; кошторисної частини проекту і може бути затверджена в установленому законом порядку. Відповідно до проведеного розрахунку вартість додаткової закупівлі робіт в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації та забезпечення сумісності з наявними роботами становить 11 033 660,40 грн. (одинадцять мільйонів тридцять три тисячі шістсот шістдесят грн. 40 коп.) з ПДВ. У зв’язку із вищевикладеним, існує необхідність здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними роботами, оскільки, заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності, виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням по об’єкту: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція системи водопостачання смт. Врадіївка Миколаївської області (коригування)» (ДК 021:2015: 45454000-4 «Реконструкція»). Підстави для застосування переговорної процедури закупівлі із урахуванням норм пункту п’ятого частини другої статті 35 Закону. Отже, відповідно до вимог статті 4 Закону замовником затверджено річний план закупівель на 2019 рік в частині обрання процедури. Тендерним комітетом проведено переговори з учасником щодо виконання робіт: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція системи водопостачання смт. Врадіївка Миколаївської області (коригування)» (ДК 021:2015: 45454000-4 «Реконструкція») та учасник підтвердив свою кваліфікацію відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» й можливість виконання робіт, які є предметом закупівлі.
По другому питанню вважаємо за необхідне звернути Вашу увагу на формулювання в обґрунтуванні застосування переговорної процедури закупівлі наступного змісту: «Залучення до виконання підрядника, який вже виконував роботи: Уповноважена особа, надасть можливість забезпечити сумісність обсягу виконаних робіт та конструкцій з тими, що виконувалися цим підрядником по первісному проекту, а при закінченні робіт забезпечить належним чином усі випробувальні роботи та передачу об’єкта в експлуатацію в цілому. Отже, буде забезпечена сумісність інженерних, технічних та конструктивних рішень для експлуатації об’єкту. Заміна підрядника може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру та не забезпечить гарантію якості вже виконаних робіт, введення об’єкта в експлуатацію в установлений термін через затягування строку виконання робіт у зв’язку із тривалим часом на оформлення дозвільних документів на початок робіт саме на цьому об’єкту. В цілому виконані роботи технічно та економічно пов’язані із закінченням незавершених робіт»

Враховуючи викладене, керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами та доповненнями повідомляємо, що обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі робіт: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція системи водопостачання смт. Врадіївка Миколаївської області (коригування)» (ДК 021:2015: 45454000-4 «Реконструкція») Ідентифікатор закупівлі UA-2019-10-30-001746-b відповідає вимогам Закону та наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» №490 від 22.03.2016р. зі змінами та доповненнями у повному обсязі, Замовником було виконано у повному обсязі, що підтверджується вищезазначеними формулюваннями. Також повідомляємо, що у зв’язку із відсутністю стабільної роботи мережі Інтернет Замовником не було своєчасно отримано на електронну адресу повідомлення з електронного майданчика про наявність запиту Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області у межах проведення моніторингу щодо закупівлі за номером ID: UA-2019-10-30-001746-b та сподіваємося на порозуміння зазначеної ситуації, враховуючи факт надання відповіді на запит у термін, що є більшим ніж три робочі дні.
Водночас, усвідомлюючи всю важливість функцій та завдань, які покладаються на органи державного фінансового контролю у сфері публічних закупівель, Комунальне підприємство при Врадіївській селищній раді Миколаївської області " Водогін - Врадіївка" націлений сприяти виконанню функцій контролю та щиро сподіваємося на подальшу співпрацю.


З повагою,
Уповноважена особа з питань організації та проведення процедур закупівель Комунального підприємства при Врадіївській селищній раді Миколаївської області " Водогін - Врадіївка" по забезпеченню населення та організації водою

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами аналізу та вивчення змісту висновку Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області про результати моніторингу закупівлі ID: UA-2019-10-30-001746-b Комунальне підприємство при Врадіївській селищній раді Миколаївської області " Водогін - Врадіївка" по забезпеченню населення та організації водою повідомляє про наступне: Відповідно до положень статті 10 та статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII зі змінами та доповненнями (надалі за текстом - Закон) тендерним комітетом Комунального підприємства при Врадіївській селищній раді Миколаївської області " Водогін - Врадіївка" «30» жовтня 2019 року через авторизований електронний майданчик було оприлюднено повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури на закупівлю робіт: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція системи водопостачання смт. Врадіївка Миколаївської області (коригування)» (ДК 021:2015: 45454000-4 «Реконструкція») Ідентифікатор закупівлі UA-2019-10-30-001746-b. У строк не раніше ніж через 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі, а саме: «11» листопада 2019 року було укладено договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі робіт: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція системи водопостачання смт. Врадіївка Миколаївської області (коригування)» (ДК 021:2015: 45454000-4 «Реконструкція») та на виконання вимог статті 10 Закону договір про закупівлю оприлюднено Замовником на веб-порталі ProZorro протягом двох днів з дня його укладення - «12» листопада 2019 року. «18» грудня 2019 року Управлінням Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області оприлюднено висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2019-10-30-001746-b, за змістом якого встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі, а саме: замовником не підтверджені умови застосування переговорної процедури для випадку, передбаченого пунктом п’ятим частини другої статті 35 Закону, як наслідок, Замовник на порушення частини першої та другої статті 35 Закону без належних підстав здійснив закупівлю робіт з «Реконструкції системи водопостачання смт. Врадіївка Миколаївської області (коригування)» за переговорною процедурою закупівлі. Звертаємо Вашу увагу, що У відповідності до положень Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII зі змінами та доповненнями (надалі за текстом - Закон) Комунальним підприємством при Врадіївській селищній раді Миколаївської області " Водогін - Врадіївка" «15» серпня 2017 року через авторизований електронний майданчик було оприлюднено тендерну документацію та оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю робіт: Реконструкція системи водопостачання смт. Врадіївка Миколаївської області Ідентифікатор закупівлі UA-2017-08-15-000664-b. «01» вересня 2017 року за результатами автоматичної оцінки електронної системи закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації на закупівлю робіт по об’єкту: Реконструкція системи водопостачання смт. Врадіївка Миколаївської області Ідентифікатор закупівлі UA-2017-08-15-000664-b виявили намір прийняти участь у аукціоні два учасника, а саме: ТОВ "ІНЖИНІРИНГОВА ФІРМА "ТЕПЛОСИЛА" та ТОВ "ГІДРОАВТОМАТИЗАЦІЯ - ПІВДЕНЬ". Положеннями статті 28 Закону встановлено, що після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. «01» вересня 2017 року за результатами оцінки електронної системи публічних закупівель «Prozorro» визначено найбільш економічно вигідною тендерна пропозиція учасника ТОВ "ІНЖИНІРИНГОВА ФІРМА "ТЕПЛОСИЛА" з ціною 10 500 000,00 грн. (десять мільйонів п’ятсот тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ. Рішенням Замовника №3 від «05» вересня 2017 року визнано учасника ТОВ "ІНЖИНІРИНГОВА ФІРМА "ТЕПЛОСИЛА" переможцем процедури закупівлі по об’єкту: Реконструкція системи водопостачання смт. Врадіївка Миколаївської області Ідентифікатор закупівлі UA-2017-08-15-000664-b та прийнято рішення про намір укласти договір. «22» вересня 2017 року з учасником ТОВ "ІНЖИНІРИНГОВА ФІРМА "ТЕПЛОСИЛА" було укладено договір на виконання робіт по об’єкту: Реконструкція системи водопостачання смт. Врадіївка Миколаївської області на суму 10 500 000,00 грн. (десять мільйонів п’ятсот тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ. Відповідно до положень статі 35 Закону переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками. Переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками. Пунктом п’ятим частини другої цієї статті Закону встановлено, що переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі потреби здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням. На виконання вищезазначених вимог Закону, «30» жовтня 2019 року Замовником було оприлюднено рішення щодо визначення ТОВ "ІНЖИНІРИНГОВА ФІРМА "ТЕПЛОСИЛА" учасником та переможцем переговорної процедури закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція системи водопостачання смт. Врадіївка Миколаївської області (коригування)» (ДК 021:2015: 45454000-4 «Реконструкція») та затвердження повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури на закупівлю: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція системи водопостачання смт. Врадіївка Миколаївської області (коригування)» (ДК 021:2015: 45454000-4 «Реконструкція») – протокол рішення уповноваженої особи з питань організації та проведення процедур закупівель Комунального підприємства при Врадіївській селищній раді Миколаївської області " Водогін - Врадіївка" по забезпеченню населення та організації водою №4 від «30» жовтня 2019 року. Звертаємо Вашу увагу, що Замовником було зазначено обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі наступного змісту: У зв’язку із необхідністю здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними, оскільки, заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням. Потреба здійснити додаткову закупівлю є обов’язковою, оскільки без неї є неможливим виконання проекту в цілому, у зв’язку із наступними причинами: У процесі виконання робіт виникли обставини, які вимагають провести коригування технічної частини проекту. Заміна підрядника передбачає зупинення виконання робіт, яке призведе до аварійного стану об’єкту. Залучення до виконання підрядника, який вже виконував роботи: Уповноважена особа, надасть можливість забезпечити сумісність обсягу виконаних робіт та конструкцій з тими, що виконувалися цим підрядником по первісному проекту, а при закінченні робіт забезпечить належним чином усі випробувальні роботи та передачу об’єкта в експлуатацію в цілому. Отже, буде забезпечена сумісність інженерних, технічних та конструктивних рішень для експлуатації об’єкту. Заміна підрядника може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру та не забезпечить гарантію якості вже виконаних робіт, введення об’єкта в експлуатацію в установлений термін через затягування строку виконання робіт у зв’язку із тривалим часом на оформлення дозвільних документів на початок робіт саме на цьому об’єкту. В цілому виконані роботи технічно та економічно пов’язані із закінченням незавершених робіт: Уповноважена особа, відповідальність за якісне виконання яких несе генеральний підрядник. Генеральним проектувальником ПП «ГідроконсалтПроект» було проведено розробку проектно-кошторисної документації на залишкові роботи. Експертним звітом від «21» жовтня 2019 року №15-01-65-19 (серія: ДП №549027) експертної організації філії ДП «Укрдержбудекспертиза» у Миколаївській області (Увага! посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі) було підтверджено, що проектна документація розроблена відповідно до вихідних даних на проектування з дотриманням вимог до міцності, надійності та довговічності об’єкту, його експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення; кошторисної частини проекту і може бути затверджена в установленому законом порядку. Відповідно до проведеного розрахунку вартість додаткової закупівлі робіт в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації та забезпечення сумісності з наявними роботами становить 11 033 660,40 грн. (одинадцять мільйонів тридцять три тисячі шістсот шістдесят грн. 40 коп.) з ПДВ. У зв’язку із вищевикладеним, існує необхідність здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними роботами, оскільки, заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності, виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням по об’єкту: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція системи водопостачання смт. Врадіївка Миколаївської області (коригування)» (ДК 021:2015: 45454000-4 «Реконструкція»). Підстави для застосування переговорної процедури закупівлі із урахуванням норм пункту п’ятого частини другої статті 35 Закону. Отже, відповідно до вимог статті 4 Закону замовником затверджено річний план закупівель на 2019 рік в частині обрання процедури. Тендерним комітетом проведено переговори з учасником щодо виконання робіт: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція системи водопостачання смт. Врадіївка Миколаївської області (коригування)» (ДК 021:2015: 45454000-4 «Реконструкція») та учасник підтвердив свою кваліфікацію відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» й можливість виконання робіт, які є предметом закупівлі. Крім того, вважаємо за необхідне звернути Вашу увагу на формулювання в обґрунтуванні застосування переговорної процедури закупівлі наступного змісту: «Залучення до виконання підрядника, який вже виконував роботи: Уповноважена особа, надасть можливість забезпечити сумісність обсягу виконаних робіт та конструкцій з тими, що виконувалися цим підрядником по первісному проекту, а при закінченні робіт забезпечить належним чином усі випробувальні роботи та передачу об’єкта в експлуатацію в цілому. Отже, буде забезпечена сумісність інженерних, технічних та конструктивних рішень для експлуатації об’єкту. Заміна підрядника може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру та не забезпечить гарантію якості вже виконаних робіт, введення об’єкта в експлуатацію в установлений термін через затягування строку виконання робіт у зв’язку із тривалим часом на оформлення дозвільних документів на початок робіт саме на цьому об’єкту. В цілому виконані роботи технічно та економічно пов’язані із закінченням незавершених робіт» Додатково, повідомляємо, що відповідно до змісту висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2019-10-30-001746-b Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує Замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, проте зміст висновку є індивідуально-правовим актом та породжує права і обов’язки для Замовника, полягає в тому що «усунути виявлені порушення в установленому законодавством порядку», встановлені Держаудитслужбою, не відповідає критеріям встановленим частиною другою статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України. Зазначивши у висновку про необхідність «усунути виявлені порушення в установленому законодавством порядку» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області не конкретизувало яких саме заходів має вжити замовник, не зазначив спосіб усунення виявлених під час моніторингу порушень, що свідчить про його нечіткість та невизначеність. Можливість усунення виявлених порушень прямо залежить від чіткого визначення суб`єктом владних повноважень конкретного заходу (варіанту поведінки), яких слід вжити уповноваженій особі замовника для усунення порушень. Спонукання самостійно визначити на підставі невизначених норм, які саме заходи слід вжити для усунення виявлених порушень, в свою чергу, може призвести до нового можливого порушення замовником чинного законодавства. Зазначене є порушенням вимог закону в частині змісту висновку як акту індивідуальної дії. Зобов`язальний характер вимоги щодо усунення правопорушення свідчить про встановлення цього порушення, так і визначення імперативного обов`язкового способу його усунення. Вищезазначеного висновку дійшов Верховний Суд України під час винесення рішення по справі №160/9513/18. Таким чином, з аналогічних підстав Замовник повідомляє про неможливість усунення порушення, оскільки переговорну процедуру було застосовано з нормативних та документально-обґрунтованих підстав, та додатково Управлінням Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області у своєму висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2019-10-30-001746-b не конкретизувало яких саме заходів має вжити замовник, не зазначив спосіб усунення виявлених під час моніторингу порушень. З повагою, Уповноважена особа з питань організації та проведення процедур закупівель Комунального підприємства при Врадіївській селищній раді Миколаївської області " Водогін - Врадіївка" по забезпеченню населення та організації водою

2019-12-24 11:28:37


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 03 січня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА ФІРМА "ТЕПЛОСИЛА"
#38524853
Переможець 11 033 660,40
UAH з ПДВ
30 жовтня 2019 15:11

Документи

30 жовтня 2019 15:11
Електронний підпис
30 жовтня 2019 15:11
повідомлення 001.jpg
30 жовтня 2019 15:11
повідомлення 002.jpg
30 жовтня 2019 15:11
повідомлення 003.jpg
30 жовтня 2019 15:11
рішення 001.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 жовтня 2019 15:11

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРИНГОВА ФІРМА "ТЕПЛОСИЛА"
#38524853
11 033 660,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 жовтня 2019 15:11
Електронний підпис
30 жовтня 2019 15:11
повідомлення 001.jpg
30 жовтня 2019 15:11
повідомлення 002.jpg
30 жовтня 2019 15:11
повідомлення 003.jpg
30 жовтня 2019 15:11
рішення 001.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 13:40
додаткова угода 001.jpg зміни до договору
28 грудня 2019 13:39
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2019 09:48
графік фінансування 001.jpg зміни до договору
16 грудня 2019 09:47
графік виконання 001.jpg зміни до договору
16 грудня 2019 09:47
договірна ціна 001.jpg зміни до договору
16 грудня 2019 09:47
договірна ціна 002.jpg зміни до договору
16 грудня 2019 09:47
док угода 002.jpg зміни до договору
16 грудня 2019 09:47
док угода 003.jpg зміни до договору
16 грудня 2019 09:47
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2019 17:55
док угода 001.jpg зміни до договору
13 грудня 2019 17:54
Електронний підпис зміни до договору
15 листопада 2019 18:08
угода 002.jpg зміни до договору
15 листопада 2019 18:07
план фінансування 001.jpg зміни до договору
15 листопада 2019 18:07
графік 001.jpg зміни до договору
15 листопада 2019 18:07
договорна цена 001.jpg зміни до договору
15 листопада 2019 18:07
угода 001.jpg зміни до договору
15 листопада 2019 18:07
договорна цена 002.jpg зміни до договору
15 листопада 2019 18:07
Електронний підпис укладений
12 листопада 2019 17:45
договiр1.pdf укладений
12 листопада 2019 17:30
Дод.1.pdf укладений
12 листопада 2019 17:30
дод2.pdf укладений
12 листопада 2019 17:30
дод3.pdf укладений
12 листопада 2019 17:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
15 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою уточнення обсягів фінансування на 2019 рік та умов попередньої оплати (авансу) Сторони дійшли згоди внести відповідні зміни до Договору (відповідно до змісту Додаткової угоди №1 від 15.11.2019 року, долученої у сканованому вигляді до повідомлення про внесення змін до договору)
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п. 3 Договору загальна сума Договору в 2019 році зменшується на суму 636 779,61 грн. Попередня оплата (аванс) згідно п. 12.6. Договору зменшується на суму 1 908 533,88 грн. (відповідно до змісту Додаткової угоди №2 від 13.12.2019р., долученої до повідомлення у сканованому вигляді)
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою уточнення умов Договору відносно суми Сторони дійшли згоди внести відповідні зміни до Договору. (відповідно до змісту Додаткової угоди №3 від 13.12.2019р., долученої до повідомлення у сканованому вигляді)
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): З метою уточнення обсягів фінансування робіт на 2019 рік Сторони дійшли згоди внести відповідні зміни до Договору (відповідно до змісту додаткової угоди, долученої до повідомлення у сканованому вигляді)
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML