Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Коронарний балон-катетер високого тиску, катетер-подовжувач коронарного катетеру (кошти місцевого боджету)
Очікувана вартість
2 878 500,00 UAH
UA-2019-10-30-001444-b ● a9afedb7649645a78776fd3753f77cff
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Полтавська обласна клінічна лікарня ім.М.В.Скліфосовського Полтавської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 01999106 |
Місцезнаходження: | 36011, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Шевченка, 23 |
Контактна особа: |
Наталія Нікітенко +380507686423 plan@okl.poltava.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 жовтня 2019 14:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 листопада 2019 14:03 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 листопада 2019 14:03 |
Початок аукціону: | 18 листопада 2019 15:44 |
Очікувана вартість: | 2 878 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 287,85 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,01% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 одиниця
Коронарний балон-катетер високого тиску
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36011, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул.Шевченка,23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 листопада 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
НК 024:2019: 17521 — Перфузійний балонний катетер для коронарної ангіопластики
45 одиниця
катетер-подовжувач коронарного катетеру
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36011, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул.Шевченка,23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 листопада 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
НК 024:2019: 10691 — Периферійний / коронарний судинний мікрокатетер
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 жовтня 2019 14:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 жовтня 2019 14:10 |
ТД кор..docx |
30 жовтня 2019 14:14 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
30 жовтня 2019 14:10 |
ТД кор..docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-10-30-001444-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Амаркорд", Код ЄДРПОУ:21626927
Дата подання: 31 жовтня 2019 10:36
Приведення Документації відкритих тендерних закупівель у відповідність до норм чинного законодавства України
Шановний Замовнику! Ознайомившись із тендерною документацією по закупівлі ID: UA-2019-10-30-001444-b , нами була виявлена дискримінаційна вимога, яка не відповідає Закону України "Про публічні закупівлі" та іншим нормативним документам, порушує принципи здорової та відкритої конкуренції і суттєво звужує коло учасників, а саме: обєднання позицій предмету закупівлі в один лот штучно звужує коло потенційних учасників та встановлює обмеження для участі у торгах. Метою Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) є створення конкурентного середовища у сфері державних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Практика об'єднання замовником різноманітних товарів в один лот, як правило, є ймовірна змова Замовника із визначеним колом учасників, серед яких наперед відомий переможець. Виходячи з цього, просимо розділити предмет закупівлі, який складається з двох позицій, на окремі лоти по позиціях.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 листопада 2019 15:01
Замовник уважно ознайомився з вимогою та вважає її такої, що не підлягає задоволенню з огляду на наступне:
Щодо – предмету закупівлі:
Відповідно до п.п.18, п.1, ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної̈ процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної̈ процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом.
Відповідно до аб. 2, п.1, розділу ІІ Порядку визначення предмету закупівлі затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі (далі - Уповноважений̆ орган) № 454 від 17.03.2016 року зі змінами і доповненнями (далі - Порядок): «Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.
Під час здійснення закупівлі медичних виробів предмет закупівлі визначається за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках коду та назви медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 лютого 2019 року № 159. У разі якщо предмет закупівлі медичних виробів містить два і більше медичних виробів, замовником у дужках зазначаються код та назва кожного медичного виробу.
Норма Порядку стосовно визначення Замовником окремих частин предмету закупівлі не є імперативною та може застосовуватись на його розсуд.
З огляду на вищевикладене, вважаємо що Замовником при визначенні предмета закупівлі жодним чином не було порушено норми діючого законодавства України, у тому числі Закону України «Про публічні закупівлі», окрім цього було враховано і те, що медичні вироби, що є складовими предмету закупівлі, використовуються для проведення однієї процедури, а саме коронарного стентування або коронарної ангіопластики.
Окрім цього, вважаємо за необхідне зазначити що при підготовці тендерної документації, Замовником було чітко дотримано вимогу Закону України «Про публічні закупівлі», про відповідність медико – технічним вимогам, що наявні у даній закупівлі Товару, щонайменше двох виробників.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 листопада 2019 16:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Амаркорд" |
1 772 625,00
UAH з ПДВ
|
1 772 625,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІНСТАМЕД" |
2 877 900,00
UAH з ПДВ
|
2 877 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРІАМЕДІКА" |
2 878 500,00
UAH з ПДВ
|
2 878 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Амаркорд" #21626927 |
Відхилено |
1 772 625,00
UAH з ПДВ
|
21 листопада 2019 10:52
|
ТОВ "ІНСТАМЕД" #42268028 |
Переможець |
2 877 900,00
UAH з ПДВ
|
22 листопада 2019 12:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 15:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 грудня 2019 11:02
|
IMG_20191212_0003.pdf | зміни до договору |
12 грудня 2019 11:01
|
Електронний підпис | укладений |
09 грудня 2019 11:56
|
IMG_20191209_0002.pdf | укладений |
09 грудня 2019 11:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 12 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 256/12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |