Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Коронарний балон-катетер високого тиску, катетер-подовжувач коронарного катетеру (кошти місцевого боджету)
Очікувана вартість
2 878 500,00 UAH
UA-2019-10-30-001444-b a9afedb7649645a78776fd3753f77cff
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Нікітенко

+380507686423 plan@okl.poltava.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Полтавська обласна клінічна лікарня ім.М.В.Скліфосовського Полтавської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01999106
Місцезнаходження: 36011, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Шевченка, 23
Контактна особа: Наталія Нікітенко
+380507686423
plan@okl.poltava.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 жовтня 2019 14:10
Звернення за роз’ясненнями: до 05 листопада 2019 14:03
Оскарження умов закупівлі: до 11 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 листопада 2019 14:03
Початок аукціону: 18 листопада 2019 15:44
Очікувана вартість: 2 878 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 287,85 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 одиниця
Коронарний балон-катетер високого тиску
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36011, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул.Шевченка,23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
НК 024:2019: 17521 — Перфузійний балонний катетер для коронарної ангіопластики
45 одиниця
катетер-подовжувач коронарного катетеру
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36011, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул.Шевченка,23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
НК 024:2019: 10691 — Периферійний / коронарний судинний мікрокатетер

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 жовтня 2019 14:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2019 14:10
ТД кор..docx
30 жовтня 2019 14:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2019 14:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2019 14:10
ТД кор..docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-30-001444-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Амаркорд", Код ЄДРПОУ:21626927
Дата подання: 31 жовтня 2019 10:36
Приведення Документації відкритих тендерних закупівель у відповідність до норм чинного законодавства України

Шановний Замовнику! Ознайомившись із тендерною документацією по закупівлі ID: UA-2019-10-30-001444-b , нами була виявлена дискримінаційна вимога, яка не відповідає Закону України "Про публічні закупівлі" та іншим нормативним документам, порушує принципи здорової та відкритої конкуренції і суттєво звужує коло учасників, а саме: обєднання позицій предмету закупівлі в один лот штучно звужує коло потенційних учасників та встановлює обмеження для участі у торгах. Метою Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) є створення конкурентного середовища у сфері державних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Практика об'єднання замовником різноманітних товарів в один лот, як правило, є ймовірна змова Замовника із визначеним колом учасників, серед яких наперед відомий переможець. Виходячи з цього, просимо розділити предмет закупівлі, який складається з двох позицій, на окремі лоти по позиціях.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 листопада 2019 15:01

Замовник уважно ознайомився з вимогою та вважає її такої, що не підлягає задоволенню з огляду на наступне:
Щодо – предмету закупівлі:
Відповідно до п.п.18, п.1, ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної̈ процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної̈ процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом.
Відповідно до аб. 2, п.1, розділу ІІ Порядку визначення предмету закупівлі затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі (далі - Уповноважений̆ орган) № 454 від 17.03.2016 року зі змінами і доповненнями (далі - Порядок): «Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.

Під час здійснення закупівлі медичних виробів предмет закупівлі визначається за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках коду та назви медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 лютого 2019 року № 159. У разі якщо предмет закупівлі медичних виробів містить два і більше медичних виробів, замовником у дужках зазначаються код та назва кожного медичного виробу.
Норма Порядку стосовно визначення Замовником окремих частин предмету закупівлі не є імперативною та може застосовуватись на його розсуд.
З огляду на вищевикладене, вважаємо що Замовником при визначенні предмета закупівлі жодним чином не було порушено норми діючого законодавства України, у тому числі Закону України «Про публічні закупівлі», окрім цього було враховано і те, що медичні вироби, що є складовими предмету закупівлі, використовуються для проведення однієї процедури, а саме коронарного стентування або коронарної ангіопластики.

Окрім цього, вважаємо за необхідне зазначити що при підготовці тендерної документації, Замовником було чітко дотримано вимогу Закону України «Про публічні закупівлі», про відповідність медико – технічним вимогам, що наявні у даній закупівлі Товару, щонайменше двох виробників.



Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 листопада 2019 16:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Амаркорд" 1 772 625,00
UAH з ПДВ
1 772 625,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНСТАМЕД" 2 877 900,00
UAH з ПДВ
2 877 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРІАМЕДІКА" 2 878 500,00
UAH з ПДВ
2 878 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 листопада 2019 16:42
Електронний підпис
13 листопада 2019 13:51
Електронний підпис
13 листопада 2019 13:49
4_Технічна_частина.pdf
12 листопада 2019 10:29
Електронний підпис
12 листопада 2019 10:27
4_Технічна частина.pdf
12 листопада 2019 10:27
3_Кваліфікаційна частина.pdf
12 листопада 2019 10:27
2_Тендерна пропозиція.pdf
12 листопада 2019 10:27
1_Реєстр наданих документів.pdf

Публічні документи

15 листопада 2019 13:41
Технічний опис.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Амаркорд"

ТОВ "ІНСТАМЕД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРІАМЕДІКА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Амаркорд"
#21626927
Відхилено 1 772 625,00
UAH з ПДВ
21 листопада 2019 10:52
ТОВ "ІНСТАМЕД"
#42268028
Переможець 2 877 900,00
UAH з ПДВ
22 листопада 2019 12:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 листопада 2019 12:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНСТАМЕД"
#42268028
2 877 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 15:46
Електронний підпис зміни до договору
12 грудня 2019 11:02
IMG_20191212_0003.pdf зміни до договору
12 грудня 2019 11:01
Електронний підпис укладений
09 грудня 2019 11:56
IMG_20191209_0002.pdf укладений
09 грудня 2019 11:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 256/12
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 437 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 159 462,62 UAH)