Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Порошок пральний
Очікувана вартість
468 397,60 UAH
UA-2019-10-30-001413-c ● 2118b1b1b972457d92dca0fe8e741788
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | відокремлений підрозділ "Рівненська АЕС" державного підприємства "НАЕК "Енергоатом" |
Код ЄДРПОУ: | 05425046 |
Місцезнаходження: | 34400, Україна , Рівненська обл., Вараш, Промзона |
Контактна особа: |
Огребчук Галина Іванівна 03636-64-6-20 SheYN@rnpp.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 жовтня 2019 18:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 листопада 2019 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 грудня 2019 14:00 |
Початок аукціону: | 03 грудня 2019 11:14 |
Очікувана вартість: | 468 397,60 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 14000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення
Порошок пральний
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25048 кг
Порошок пральний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
03 грудня 2019
—
03 лютого 2020
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата за поставлену якісну продукцію здійснюється Замовником за умови реєстрації Постачальником податкової накладної у ЄРПН, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на протязі 45 календарних днів з дати оформлення ярлика на придатну продукцію згідно СОУ НАЕК 038:2017 «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для АЕС. Джерело фінансування: кошти підприємства. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 листопада 2019 14:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 листопада 2019 14:41 |
5234-19-ВТ_ТД_Т_зм_2.doc | |
20 листопада 2019 14:41 |
5234-19-ВТ_дод_зм2.pdf | |
20 листопада 2019 14:41 |
5234-19-ВТ_ПО_зм_2.pdf |
20 листопада 2019 14:41 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
20 листопада 2019 14:41 |
5234-19-ВТ_ТД_Т_зм_2.doc
|
||||||
20 листопада 2019 14:41 |
5234-19-ВТ_дод_зм2.pdf
|
||||||
20 листопада 2019 14:41 |
5234-19-ВТ_ПО_зм_2.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Усунення дискримынацыйних вимог
Дата подання: 07 листопада 2019 17:06
Дата відповіді: 13 листопада 2019 11:03
Шановний замовнику. Згідно ч. 3 статті 5 та ч. 4 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» прямо заборонено включати до тендерної документації дискримінаційні вимоги. Так Замовником в додатку №2 «Технічні вимоги» п.3 вимагається - Надати копії сертифікатів на систему управління якістю виробника на відповідність ДСТУ ISO 9001-2015 та ДСТУ ISO 14001:2015
Повідомляємо, що відповідно до Законодавства України стандарти ДСТУ ISO 9001-2015 та ДСТУ ISO 14001:2015 носить рекомендаційний характер, а його отримання здійснюється виключно на добровільних засадах на розсуд виробника та не є обов’язковим!!!!
Згідно п. 4 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», - документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Так, як для підтвердження якісних характеристик предмета закупівлі замовником згідно тендерної документації вимагається:
1) Завірена копія про відповідність продукції Технічному регламенту мийних засобів.
2) Завірена копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
3) Надати протоколи випробувань за показниками «Мийної здатності» та «Відбілювальної здатності» виданих незалежною акредитованою лабораторією.
Вважаємо вимогу стосовно надання сертифікатів ДСТУ ISO 9001-2015 та ДСТУ ISO 14001:2015 – дискримінаційною та такою, що порушує основні принципи Закону України « Про публічні закупівлі» та обмежує права потенційних учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на питання, яке надійшло на електронний майданчик, щодо тендерної документації на закупівлю 39830000-9 (порошок пральний), номер оголошення UA-2019-10-30-001413-c :Замовник самостійно визначає необхідно технічні характеристики предмета
закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, куруючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням чинного законодавства України.
Згідно ст.1 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності»: - документ про відповідність - декларація (в тому числі декларація про відповідність), протокол (у тому числі протокол випробувань), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі
сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності; - сертифікація - підтвердження відповідності третьою стороною (особою, яка є незалежною від особи, що надає об’єкт оцінки відповідності, та від особи, що зацікавлена в такому об’єкті як споживач чи користувач), яке стосується продукції, процесів, послуг, систем або персоналу; Відповідно до ч. 2 ст. 24 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» добровільна оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам. Слідуючи ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає
за необхідне до неї включити. Отримання сертифікату про добровільну оцінку відповідності відповідає законодавству, не обмежене в доступі зацікавленим особам і передбачено Тендерною документацією саме для підтвердження відповідності пропонованої для закупівлі продукції третьою
стороною (особою, яка є незалежною від особи, що надає об’єкт оцінки відповідності, та від особи, що заінтересована в такому об’єкті як споживач чи користувач).
закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, куруючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням чинного законодавства України.
Згідно ст.1 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності»: - документ про відповідність - декларація (в тому числі декларація про відповідність), протокол (у тому числі протокол випробувань), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі
сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності; - сертифікація - підтвердження відповідності третьою стороною (особою, яка є незалежною від особи, що надає об’єкт оцінки відповідності, та від особи, що зацікавлена в такому об’єкті як споживач чи користувач), яке стосується продукції, процесів, послуг, систем або персоналу; Відповідно до ч. 2 ст. 24 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» добровільна оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам. Слідуючи ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає
за необхідне до неї включити. Отримання сертифікату про добровільну оцінку відповідності відповідає законодавству, не обмежене в доступі зацікавленим особам і передбачено Тендерною документацією саме для підтвердження відповідності пропонованої для закупівлі продукції третьою
стороною (особою, яка є незалежною від особи, що надає об’єкт оцінки відповідності, та від особи, що заінтересована в такому об’єкті як споживач чи користувач).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 грудня 2019 11:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЮНІЛАЙФ.ПВ" |
454 005,80
UAH
|
445 310,60
UAH
|
Документи |
ТОВ Гренландія |
456 632,20
UAH
|
445 360,60
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІОТЕХНОЛОДЖІ ГРУП" |
468 000,00
UAH
|
468 000,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЮНІЛАЙФ.ПВ" #37252922 |
Відхилено |
445 310,60
UAH
|
11 грудня 2019 08:29
|
ТОВ Гренландія #36196836 |
Переможець |
445 360,60
UAH
|
13 грудня 2019 14:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 травня 2020 16:17
|
Електронний підпис | укладений |
15 травня 2020 16:17
|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2019 16:08
|
Договір.pdf | укладений |
27 грудня 2019 16:08
|