Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Порошок пральний
Очікувана вартість
468 397,60 UAH
UA-2019-10-30-001413-c 2118b1b1b972457d92dca0fe8e741788
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Огребчук Галина Іванівна

03636-64-6-20 SheYN@rnpp.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: відокремлений підрозділ "Рівненська АЕС" державного підприємства "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 05425046
Місцезнаходження: 34400, Україна , Рівненська обл., Вараш, Промзона
Контактна особа: Огребчук Галина Іванівна
03636-64-6-20
SheYN@rnpp.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 жовтня 2019 18:11
Звернення за роз’ясненнями: до 22 листопада 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 грудня 2019 14:00
Початок аукціону: 03 грудня 2019 11:14
Очікувана вартість: 468 397,60 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 14000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення


Порошок пральний
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25048 кг
Порошок пральний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 грудня 2019  —  03 лютого 2020
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за поставлену якісну продукцію здійснюється Замовником за умови реєстрації Постачальником податкової накладної у ЄРПН, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на протязі 45 календарних днів з дати оформлення ярлика на придатну продукцію згідно СОУ НАЕК 038:2017 «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для АЕС. Джерело фінансування: кошти підприємства. Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 листопада 2019 14:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2019 14:41
5234-19-ВТ_ТД_Т_зм_2.doc
20 листопада 2019 14:41
5234-19-ВТ_дод_зм2.pdf
20 листопада 2019 14:41
5234-19-ВТ_ПО_зм_2.pdf
20 листопада 2019 14:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2019 13:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2019 18:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2019 14:41
5234-19-ВТ_ТД_Т_зм_2.doc
15 листопада 2019 13:54
5234-19-ВТ_ТД_Т_зм.doc
30 жовтня 2019 18:08
5234-19-ВТ_ТД.pdf
20 листопада 2019 14:41
5234-19-ВТ_дод_зм2.pdf
15 листопада 2019 13:54
5234-19-ВТ_додатки до ТД_зі змінами.pdf
20 листопада 2019 14:41
5234-19-ВТ_ПО_зм_2.pdf
15 листопада 2019 13:54
5234-19-ВТ_ПО.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Усунення дискримынацыйних вимог
Дата подання: 07 листопада 2019 17:06
Дата відповіді: 13 листопада 2019 11:03
Шановний замовнику. Згідно ч. 3 статті 5 та ч. 4 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» прямо заборонено включати до тендерної документації дискримінаційні вимоги. Так Замовником в додатку №2 «Технічні вимоги» п.3 вимагається - Надати копії сертифікатів на систему управління якістю виробника на відповідність ДСТУ ISO 9001-2015 та ДСТУ ISO 14001:2015 Повідомляємо, що відповідно до Законодавства України стандарти ДСТУ ISO 9001-2015 та ДСТУ ISO 14001:2015 носить рекомендаційний характер, а його отримання здійснюється виключно на добровільних засадах на розсуд виробника та не є обов’язковим!!!! Згідно п. 4 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», - документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Так, як для підтвердження якісних характеристик предмета закупівлі замовником згідно тендерної документації вимагається: 1) Завірена копія про відповідність продукції Технічному регламенту мийних засобів. 2) Завірена копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи. 3) Надати протоколи випробувань за показниками «Мийної здатності» та «Відбілювальної здатності» виданих незалежною акредитованою лабораторією. Вважаємо вимогу стосовно надання сертифікатів ДСТУ ISO 9001-2015 та ДСТУ ISO 14001:2015 – дискримінаційною та такою, що порушує основні принципи Закону України « Про публічні закупівлі» та обмежує права потенційних учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на питання, яке надійшло на електронний майданчик, щодо тендерної документації на закупівлю 39830000-9 (порошок пральний), номер оголошення UA-2019-10-30-001413-c :Замовник самостійно визначає необхідно технічні характеристики предмета
закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, куруючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням чинного законодавства України.
Згідно ст.1 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності»: - документ про відповідність - декларація (в тому числі декларація про відповідність), протокол (у тому числі протокол випробувань), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі
сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності; - сертифікація - підтвердження відповідності третьою стороною (особою, яка є незалежною від особи, що надає об’єкт оцінки відповідності, та від особи, що зацікавлена в такому об’єкті як споживач чи користувач), яке стосується продукції, процесів, послуг, систем або персоналу; Відповідно до ч. 2 ст. 24 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» добровільна оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам. Слідуючи ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає
за необхідне до неї включити. Отримання сертифікату про добровільну оцінку відповідності відповідає законодавству, не обмежене в доступі зацікавленим особам і передбачено Тендерною документацією саме для підтвердження відповідності пропонованої для закупівлі продукції третьою
стороною (особою, яка є незалежною від особи, що надає об’єкт оцінки відповідності, та від особи, що заінтересована в такому об’єкті як споживач чи користувач).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 грудня 2019 11:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЮНІЛАЙФ.ПВ" 454 005,80
UAH
445 310,60
UAH
Документи
ТОВ Гренландія 456 632,20
UAH
445 360,60
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІОТЕХНОЛОДЖІ ГРУП" 468 000,00
UAH
468 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

05 грудня 2019 17:09
Електронний підпис
05 грудня 2019 17:09
зображення.jpg
03 грудня 2019 12:11
Електронний підпис
02 грудня 2019 10:49
Електронний підпис
02 грудня 2019 10:48
Наказ. Маринченко В.В..pdf
02 грудня 2019 10:48
ЮНІЛАЙФ.ПВ 5073.pdf.p7s
02 грудня 2019 10:48
ЮНІЛАЙФ.ПВ 5073.pdf (1).p7s
02 грудня 2019 10:48
ЮНІЛАЙФ.ПВ 5073.pdf
22 листопада 2019 12:05
8. Протоколи випробувань.pdf
22 листопада 2019 12:05
7.2 Описи продукції.pdf
22 листопада 2019 12:05
7.1 Висновок ДСЕЕ.pdf
22 листопада 2019 12:05
7. Технічна пропозиція.pdf
22 листопада 2019 12:05
5.3.3 Підтвердження досвіду3.pdf
22 листопада 2019 12:05
5.3.2 Підтвердження досвіду2.pdf
22 листопада 2019 12:05
5.3.1 Підтвердження досвіду1.pdf
22 листопада 2019 12:05
5.3 Довідка про досвід.pdf
22 листопада 2019 12:05
4. Свідоцтво платника ПДВ.pdf
22 листопада 2019 12:05
3. Статут.pdf

Публічні документи

17 грудня 2019 10:00
Електронний підпис
16 грудня 2019 15:30
Документи переможця.pdf
16 грудня 2019 15:30
Довідка з ЄДР.zip
02 грудня 2019 13:15
Електронний підпис
02 грудня 2019 13:12
Витяг ПДВ.PDF
02 грудня 2019 13:10
Технічна пропозиція.pdf
02 грудня 2019 13:10
тендерна пропозиція.pdf
02 грудня 2019 13:10
Статут.PDF
02 грудня 2019 13:10
Рішення.pdf
02 грудня 2019 13:10
Проект договору.pdf
02 грудня 2019 13:10
Опис.pdf
02 грудня 2019 13:10
Наказ. Маринченко В.В..pdf
02 грудня 2019 13:10
Лист-пояснення.pdf
02 грудня 2019 13:10
Лист-згода.pdf
02 грудня 2019 13:10
Лист-заявка.pdf
02 грудня 2019 13:10
довідки ст.17.pdf
02 грудня 2019 13:10
Довідка.pdf
02 грудня 2019 13:10
Гренландія 5071-1119.pdf.p7s
02 грудня 2019 13:10
Гренландія 5071-1119.pdf (1).p7s
02 грудня 2019 13:10
Гренландія 5071-1119.pdf
02 грудня 2019 13:10
Витяг з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

02 грудня 2019 13:34
БТГ уставные_2.pdf
02 грудня 2019 13:34
БТГ уставные_1.pdf
02 грудня 2019 13:34
кваліфікація (2).zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЮНІЛАЙФ.ПВ"

ТОВ Гренландія

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІОТЕХНОЛОДЖІ ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЮНІЛАЙФ.ПВ"
#37252922
Відхилено 445 310,60
UAH
11 грудня 2019 08:29
ТОВ Гренландія
#36196836
Переможець 445 360,60
UAH
13 грудня 2019 14:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 грудня 2019 14:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Гренландія
#36196836
445 360,60
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 травня 2020 16:17
Електронний підпис укладений
15 травня 2020 16:17
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 16:08
Договір.pdf укладений
27 грудня 2019 16:08

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 грудня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 534 432,72
UAH (в тому числі ПДВ 89 072,12 UAH)