Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Теребовлянського району Тернопільської області у 2020 році»
«Operating maintenance of highways of the general use of local value of Terebovlyanskogo of district of the Ternopil area is in 2020 year»
Очікувана вартість
14 410 500,00 UAH
UA-2019-10-30-001097-c ed86eb30613046e28062e0dc1381a736
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Головко Андрій Михайлович

380352520076 ukb_ternopil@ukb.te.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014074
Місцезнаходження: 46021, Україна , Тернопільська область обл., Тернопіль, Грушевського, 8
Контактна особа: Головко Андрій Михайлович
380352520076
ukb_ternopil@ukb.te.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Capital Construction of Ternopil Regional State Administration
National ID: 04014074
Contact point: Golovko Andrey Mikhailovich
380352520076
ukb_ternopil@ukb.te.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 30 жовтня 2019 15:03
Звернення за роз’ясненнями: до 30 листопада 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 грудня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 грудня 2019 18:00
Початок аукціону: 18 грудня 2019 11:10
Очікувана вартість: 14 410 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 72 052,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 400000 UAH
Publication date: 30 жовтня 2019 15:03
Enquiries until: 30 листопада 2019 18:00
Complaints submission until: до 06 грудня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 10 грудня 2019 18:00

Information

Estimated total value: 14 410 500 UAH including VAT
Minimal lowering step: 72 053 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Теребовлянського району Тернопільської області у 2020 році»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46000, Україна, Тернопільська область, автомобільні дороги загального користування місцевого значення Теребовлянського району Тернопільської області, автомобільні дороги загального користування місцевого значення Теребовлянського району Тернопільської області
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

«Operating maintenance of highways of the general use of local value of Terebovlyanskogo of district of the Ternopil area is in 2020 year»
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг державний бюджет Аванс 30 Календарні 30
Надання послуг державний бюджет Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 грудня 2019 17:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2019 14:55
Тендерна_документацiя.docx
03 грудня 2019 14:55
зміни Теребовлянський.pdf
03 грудня 2019 14:55
Додаток 4 Цiнова_пропозицiя.docx
03 грудня 2019 14:55
Додаток 1 Перелiк_документiв.docx
27 листопада 2019 16:20
Додаток 2 Технічне завдання.xlsx
30 жовтня 2019 15:05
титулка.pdf
30 жовтня 2019 15:04
Додаток 3 Лист-згода.docx
30 жовтня 2019 15:04
Додаток 6 Перелік доріг.docx
30 жовтня 2019 15:03
Додаток 5 Договір експлуатаційне утримання доріг.docx
03 грудня 2019 17:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2019 16:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2019 16:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 грудня 2019 14:55
Тендерна_документацiя.docx
27 листопада 2019 16:21
Тендерна_документацiя.docx
30 жовтня 2019 15:03
Тендерна_документацiя.docx
03 грудня 2019 14:55
зміни Теребовлянський.pdf
27 листопада 2019 16:21
Зміни Теребовлянський.pdf
03 грудня 2019 14:55
Додаток 4 Цiнова_пропозицiя.docx
30 жовтня 2019 15:04
Додаток 4 Цiнова_пропозицiя.docx
03 грудня 2019 14:55
Додаток 1 Перелiк_документiв.docx
27 листопада 2019 16:20
Додаток 1 Перелiк_документiв_нова редакція.docx
30 жовтня 2019 15:04
Додаток 1 Перелiк_документiв.docx
27 листопада 2019 16:20
Додаток 2 Технічне завдання.xlsx
30 жовтня 2019 15:03
Додаток 2 Технічне завдання.xlsx
30 жовтня 2019 15:05
титулка.pdf
30 жовтня 2019 15:04
Додаток 3 Лист-згода.docx
30 жовтня 2019 15:04
Додаток 6 Перелік доріг.docx
30 жовтня 2019 15:03
Додаток 5 Договір експлуатаційне утримання доріг.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-03-000054 ● 2211af2d7be9443d8ec7bcb647f88af1
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 грудня 2019 16:17
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


02.12.2019 № 343

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
02.12.2019 № 343

Перелік
процедур закупівель


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
39 UA-2019-10-30-001097-c 30.10.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення. На Ваше ствердження про те, що «Замовник вимагав подання тендерної пропозиції в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів у форматі pdf, зокрема, листів – згод на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних осіб, які надають свої персональні дані для забезпечення участі у процедурі відкритих торгів, цивільно-правових та господарських відносинах. У складі тендерної пропозиції ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» містяться документи (протоколи загальних зборів учасників ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» від 27.09.2018 № 7, від 02.11.2018 № 9 та від 06.11.2018 № 10) в яких зазначено персональні дані Яреми А.П. та Ханіна Ю.В. (паспортні дані, ідентифікаційний номер, місце проживання) стосовно яких не надано зазначених листів – згод, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу 3 та додатку 3 тендерної документації.», звертаємо Вашу увагу, що у пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено: «Учасник-фізична особа надає лист-згоду на обробку своїх персональних даних, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до Додатку 3.» Отже, дана вимога стосується тільки учасників – фізичних осіб. Пунктом 35, Розділу 1, Статті 1 «Визначення основних термінів» Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) визначено: «учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі». Виходячи з цього, фізичні особи: Ярема А.П. та Ханін Ю.В., персональні дані яких зазначено у протоколах загальних зборів учасників ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР», не є учасниками процедури закупівлі у розумінні Закону і відповідно вони не беруть участі у процедурі відкритих торгів, цивільно-правових та господарських відносинах. Учасник, ТОВ «ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР» є юридичною особою, який уповноважив на підписання тендерної пропозиції та укладання договорів свого директора Тесельського П.І. Враховуючи вищевикладене, Замовник ніяким чином не порушив законодавства у сфері публічних закупівель з причин наведених у висновку про результати моніторингу закупівлі.

2019-12-24 15:14:11


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 03 січня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 12 грудня 2019
UA-2019-10-30-001097-ced86eb30613046e28062e0dc1381a736
Найменування: Управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014074
Місцезнаходження: 46021, Україна, Тернопільська область обл., Тернопіль, Грушевського, 8
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

23 грудня 2019 13:30
Електронний підпис
23 грудня 2019 13:30
Електронний підпис
23 грудня 2019 13:29
ст.17.pdf
10 грудня 2019 13:10
Електронний підпис
10 грудня 2019 13:10
Електронний підпис
10 грудня 2019 13:06
36. Цінова пропозиція.pdf
10 грудня 2019 13:06
4. ІД. Копія статуту.pdf
10 грудня 2019 13:06
23. Проект договору.pdf

Документи

Публічні документи

10 грудня 2019 14:51
Електронний підпис
10 грудня 2019 14:51
Електронний підпис
10 грудня 2019 14:48
Лист НБУ по ліцензії.pdf
10 грудня 2019 14:48
№61 Проект договору.pdf
10 грудня 2019 14:48
№58 ІД Перелік доріг.pdf
10 грудня 2019 14:48
№57 ІД Зразок підпису.pdf
10 грудня 2019 14:48
№53 ІД ліцензія.pdf
10 грудня 2019 14:48
№38 ІД Витяг ПДВ.pdf
10 грудня 2019 14:48
№28 ВПВ17.pdf
10 грудня 2019 14:48
№27 ВПВ17.pdf
10 грудня 2019 14:48
№26 ВПВ17.pdf
10 грудня 2019 14:48
№25 ВПВ17.pdf
10 грудня 2019 14:48
№24 ВПВ17.pdf
10 грудня 2019 14:48
№23 ВПВ17.pdf
10 грудня 2019 14:48
№22 ВПВ17.pdf
10 грудня 2019 14:48
№21 ВПВ17.pdf
10 грудня 2019 14:48
№20 ВПВ17.pdf
10 грудня 2019 14:48
№19 ВПВ17.pdf
10 грудня 2019 14:48
№18 ВПВ17.pdf
10 грудня 2019 14:48
№1 Цінова пропозиція.pdf
10 грудня 2019 14:48
№48 Технічна частина.pdf
10 грудня 2019 14:48
№8 КК Дипломи частина 2.pdf
10 грудня 2019 14:48
№8 КК Дипломи частина 1.pdf
10 грудня 2019 14:48
№5 КК Договори оренди.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ"

ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 грудня 2019 11:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ" 13 910 500,00
UAH з ПДВ
13 835 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" 14 409 545,00
UAH з ПДВ
13 850 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 грудня 2019 13:30
Електронний підпис
23 грудня 2019 13:30
Електронний підпис
23 грудня 2019 13:29
ст.17.pdf
10 грудня 2019 13:10
Електронний підпис
10 грудня 2019 13:10
Електронний підпис
10 грудня 2019 13:06
36. Цінова пропозиція.pdf
10 грудня 2019 13:06
4. ІД. Копія статуту.pdf
10 грудня 2019 13:06
23. Проект договору.pdf

Публічні документи

10 грудня 2019 14:51
Електронний підпис
10 грудня 2019 14:51
Електронний підпис
10 грудня 2019 14:48
Лист НБУ по ліцензії.pdf
10 грудня 2019 14:48
№61 Проект договору.pdf
10 грудня 2019 14:48
№58 ІД Перелік доріг.pdf
10 грудня 2019 14:48
№57 ІД Зразок підпису.pdf
10 грудня 2019 14:48
№53 ІД ліцензія.pdf
10 грудня 2019 14:48
№38 ІД Витяг ПДВ.pdf
10 грудня 2019 14:48
№28 ВПВ17.pdf
10 грудня 2019 14:48
№27 ВПВ17.pdf
10 грудня 2019 14:48
№26 ВПВ17.pdf
10 грудня 2019 14:48
№25 ВПВ17.pdf
10 грудня 2019 14:48
№24 ВПВ17.pdf
10 грудня 2019 14:48
№23 ВПВ17.pdf
10 грудня 2019 14:48
№22 ВПВ17.pdf
10 грудня 2019 14:48
№21 ВПВ17.pdf
10 грудня 2019 14:48
№20 ВПВ17.pdf
10 грудня 2019 14:48
№19 ВПВ17.pdf
10 грудня 2019 14:48
№18 ВПВ17.pdf
10 грудня 2019 14:48
№1 Цінова пропозиція.pdf
10 грудня 2019 14:48
№48 Технічна частина.pdf
10 грудня 2019 14:48
№8 КК Дипломи частина 2.pdf
10 грудня 2019 14:48
№8 КК Дипломи частина 1.pdf
10 грудня 2019 14:48
№5 КК Договори оренди.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ"

ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ"
#41422080
Переможець 13 835 000,00
UAH з ПДВ
19 грудня 2019 15:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 грудня 2019 15:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ"
#41422080
13 835 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
08 лютого 2021 20:40
Додаткова угода №7 до №6.pdf зміни до договору
08 лютого 2021 17:16
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2021 10:00
додаткова угода №6 до дог №6.pdf зміни до договору
27 січня 2021 09:58
Електронний підпис зміни до договору
25 січня 2021 12:31
додаткова угода №5 до дог №6.pdf зміни до договору
25 січня 2021 12:28
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 16:38
Ддодаткова угода №4 до дог №6.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 16:37
Електронний підпис зміни до договору
06 квітня 2020 16:51
Додаткова угода №3 до №6.pdf зміни до договору
06 квітня 2020 16:50
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2020 15:04
Додаткова угода №2 до №6.pdf зміни до договору
01 квітня 2020 15:03
Електронний підпис зміни до договору
23 січня 2020 15:44
Додаткова угода №1 до №6.pdf зміни до договору
23 січня 2020 15:44
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 20:22
Договір №6.pdf укладений
03 січня 2020 20:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни в реквізити Замовника та викласти їх в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: №6
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.1. розділу 3 "Ціна договору" викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: №6
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Розділ 13 "Додатки до договору" доповнити пунктом 13.1.3. Перелік автомобільних доріг загального користування місцевого значення по Теребовлянському районі (Додаток 3).
Номер договору про закупівлю: №6
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 11.1. розділу 11. "Строк дії договору" викласти в новій редакції:
Номер договору про закупівлю: №6
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п 9.1. та п 10.1. Договору та згідно ч. 5 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" № 922-VIII від 25.12.2015, у зв'язку із необхідністю продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: №6
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни у реквізити Замовника та викласти їх у наступній редакції
Номер договору про закупівлю: №6
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
08 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.1. Розділ 3. "Ціна договору" викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: №6
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 08 лютого 2021
Сума оплати за договором: 8 720 240,97
UAH (в тому числі ПДВ 1 453 373,49 UAH)