Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
45 000,00 UAH
UA-2019-10-30-001078-c 6beacfdb75fe4f0db3a889e93a801239
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Савкова Тетяна Володимирівна

380445583239 centr3dn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №3 Дніпровського району м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 26189130
Вебсайт: http://sites.google.com/site/centr3dn/
Місцезнаходження: 02094, Україна , Київська обл., Київ, Червоноткацька,31
Контактна особа: Савкова Тетяна Володимирівна
380445583239
centr3dn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 жовтня 2019 14:58
Звернення за роз’ясненнями: до 01 листопада 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 листопада 2019 18:00
Початок аукціону: 11 листопада 2019 15:58
Очікувана вартість: 45 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 225,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
76 штуки
Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02094, Україна, місто Київ, Київ, вул. Червоноткацька, 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Комп’ютерне обладнання Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання
Дата подання: 31 жовтня 2019 10:51
Дата відповіді: 01 листопада 2019 14:48
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пропозиція учасника має обов’язково містити конкретну торгову марку та модель товару. В складі своєї пропозиції Учасник має право запропонувати аналогічний товар з характеристикам, не гіршими за наведені в технічній специфікації із точним зазначенням моделі і виробника та відобразити це у порівняльній таблиці. До участі допускаються усі учасники у відповідності до чинного законодавства.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 31 жовтня 2019 10:56
Дата відповіді: 01 листопада 2019 14:30
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Цінова пропозиція учасника має обов'язково містити конкретну торгову марку та модель товару, який пропонується. Так, фізичні особи- підприємці - неплатники ПДВ на торги допускаються. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється автоматично електронною системою закупівель, у аукціоні братиме участь та ціна, яку Учасник зазначить в електронній формі, вона і є остаточною. Переможцем процедури закупівлі визначається учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що зазначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною за результатами електронного аукціону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 листопада 2019 16:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "Апрєль" 40 806,00
UAH з ПДВ
40 581,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КомпаКом" 42 000,00
UAH з ПДВ
40 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 листопада 2019 16:30
Електронний підпис
12 листопада 2019 16:30
Проект договору.pdf
12 листопада 2019 15:49
Оновлена пропозиція.pdf
08 листопада 2019 17:39
Електронний підпис
08 листопада 2019 17:39
CANON LBP6310_6780_7100_7110_7210_7780.pdf
08 листопада 2019 17:39
Фонд Держмайна(договір).pdf
08 листопада 2019 17:39
Уповноважений на підпис.pdf
08 листопада 2019 17:39
Статут.pdf
08 листопада 2019 17:38
Стаття 17.pdf
08 листопада 2019 17:38
Ст.№16 Закону про санкції.pdf
08 листопада 2019 17:38
Сертифікат СЕС Philips.pdf
08 листопада 2019 17:38
Свідоцтво платника ПДВ.pdf
08 листопада 2019 17:38
Рахунок в Укрсиб.tif
08 листопада 2019 17:38
Пропозиція.pdf
08 листопада 2019 17:38
Обробка персональних даних.pdf
08 листопада 2019 17:38
Не підлягає сертифікації.pdf
08 листопада 2019 17:38
Інформація про учасника.pdf
08 листопада 2019 17:38
Документ_ЄДР_1005872513_22.10.2019.zip
08 листопада 2019 17:38
Довідка про юридичну особу.pdf
08 листопада 2019 17:38
Довідка про працівників.pdf
08 листопада 2019 17:38
Довідка про МТБ.pdf
08 листопада 2019 17:38
Довідка про банкрутство.pdf
08 листопада 2019 17:38
Довідка Мін.Юст..png
08 листопада 2019 17:38
Довідка МВС.jpg
08 листопада 2019 17:38
Довідка ЄДРПОУ.pdf
08 листопада 2019 17:38
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

08 листопада 2019 17:27
Технічне.pdf
08 листопада 2019 17:27
Пропозиція 42000.pdf
08 листопада 2019 17:27
Лист_гарантія.pdf
08 листопада 2019 17:27
Документи ТОВ Компаком 19 (2).rar
08 листопада 2019 17:27
Сервіс_центри.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "Апрєль"

ТОВ "КомпаКом"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "Апрєль"
#24366773
Переможець 40 581,00
UAH з ПДВ
19 листопада 2019 17:10

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 листопада 2019 17:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "Апрєль"
#24366773
40 581,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір Комп обладнання ПП Апрєль.pdf укладений
02 грудня 2019 12:42