Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з доступу до Інтернету закладів освіти (прокладання кабелів, встановлення та налаштування мережевого обладнання з забезпеченням доступу до мережі Інтернет)
Очікувана вартість
376 696,00 UAH
UA-2019-10-30-000803-b 404ccdd7c66341a5b1f12503b982443a
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Олизько

+380685302272 o.oluzko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ" КОМПАНІЇВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 42712147
Місцезнаходження: 28400, Україна , Кіровоградська обл., смт. Компаніївка, вул. Шевченка, буд. 76-А
Контактна особа: Оксана Олизько
+380685302272
o.oluzko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 жовтня 2019 11:12
Звернення за роз’ясненнями: до 07 листопада 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 листопада 2019 16:00
Початок аукціону: 18 листопада 2019 13:07
Очікувана вартість: 376 696,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 884,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72710000-0: Послуги у сфері локальних мереж


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 послуга
Послуги з доступу до Інтернету закладів освіти (прокладання кабелів, встановлення та налаштування мережевого обладнання з забезпеченням доступу до мережі Інтернет) (Джерело фінансування закупівлі. Кошти Державного бюджету України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 28400, Україна, Кіровоградська область, Компаніївський р-н, заклади освіти Компаніївського району Кіровоградської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2019
ДК 021:2015: 72710000-0 — Послуги у сфері локальних мереж

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки здійснюються в безготівковій формі за рахунок бюджетних коштів. Розрахунки здійснюються не пізніше 10 (десяти) банківських днів після підписання Сторонами відповідного Акту про прийняття-передачу виконання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 жовтня 2019 11:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2019 11:12
ТД_Інтернет.doc
30 жовтня 2019 11:12
Додаток 3.doc
30 жовтня 2019 11:12
Додаток 2.doc
30 жовтня 2019 11:12
Додаток 1.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-04-000003 ● 4472081611ea4f08b659ec0efc7cf133
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 грудня 2019 12:14
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

04.12.2019 № 69

Кропивницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА

Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 04.12.2019 № 69

Витяг з переліку
процедур закупівель

Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2019-10-30-000803-b 30.10.2019 Органом державного фінансового контролю виявлені ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Лариса ЦАНДЕКОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-12-04 12:23:45

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Послуги з доступу до Інтернету закладів освіти (прокладання кабелів, встановлення та налаштування мережевого обладнання з забезпеченням доступу до мережі Інтернет)», (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2019-10-30-000803-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання:
- яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника фізичної особи – підприємця Соколенка Віталія Олександровича (далі – ФОП Соколенко В.О.) вимогам підпункту 5.4.3.2 пункту 5 розділу 3 тендерної документації (далі – ТД), тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не підтверджено відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям.
Так, на вимогу Замовника про надання документів, які повинен подати Учасник для підтвердження того, що він володіє досвідом виконання аналогічного договору згідно підпункту 5.4.3.2 пункту 5 розділу 3 ТД, у якому вказано, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати «скан-копію оригіналу позитивного листа-відгуку від контрагента, інформація про укладення аналогічного договору з яким вказана учасником у довідці про виконання аналогічного договору, за підписом керівника контрагента із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук), предмету договору та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків», у складі тендерної пропозиції ФОП Соколенко В.О. не надав вищевказану скан-копію оригіналу позитивного листа-відгуку від контрагента.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-12-09 15:22:40

Відповідь на звернення

Тендерним комітетом на підставі запиту управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області було ще раз переглянуто надані учасником ФОП Соколенко В.О. документи тендерної пропозиції та виявлено, що, дійсно, вказаний в питанні управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області документ (скан-копія оригіналу позитивного листа-відгуку від контрагента, інформація про укладення аналогічного договору з яким вказана учасником у довідці про виконання аналогічного договору) відсутній в складі тендерної пропозиції ФОП Соколенко В.О. Однак, замовником будуть вчинені дії щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Щодо надання інформації та документів, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області від 20.12.2019 року про результати моніторингу закупівлі 20.12.2019 року через електронну систему закупівель Управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області до Замовника в рамках здійснення моніторингу за №UA-M-2019-12-04-000003 було оприлюднено висновок про результати моніторингу закупівлі. За результатами перегляду зазначеного висновку повідомляємо наступне. Замовником було допущено порушення під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Соколенко В.О. та визнано переможцем торгів учасника, який не відповідав вимогам тендерної документації, та пропозиція якого підлягала відхиленню. Разом з цим нормами частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» чітко встановлено підстави для відхилення тендерної пропозиції переможця, а саме замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо переможець: - відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; - не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі»; Тобто, законодавчих підстав для скасування рішення замовника про визначення ФОП Соколенко В.О. переможцем та рішення про намір укласти з ним договір про закупівлю в даному випадку немає. Тому, оскільки виправити зазначене порушення у відповідності до норм Закону України «Про публічні закупівлі» не можливо, торги було відмінено протокольним рішенням від 09.12.2019р. на підставі абз.3 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.

2019-12-24 11:09:35


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 20 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 07 січня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

-

2019-12-24 15:22:13

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 листопада 2019 13:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СОКОЛЕНКО ВІТАЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ 375 930,00
UAH з ПДВ
375 930,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СЕЛЕБІНКА ОЛЕКСІЙ ІВАНОВИЧ 376 696,00
UAH з ПДВ
376 696,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 грудня 2019 00:17
List-Vidguk.pdf
04 грудня 2019 15:45
Лист-відгук.pdf
29 листопада 2019 16:27
Електрона довідка з ДФС.pdf
27 листопада 2019 20:14
Dovidka_19331365930910926557.pdf
17 листопада 2019 15:43
Електронний підпис
17 листопада 2019 15:40
Licensii.pdf
17 листопада 2019 15:40
Виписка1.pdf
17 листопада 2019 15:40
TendPropos.pdf
17 листопада 2019 15:40
TehVimogi.pdf
17 листопада 2019 15:40
ProektDogovoru.pdf
17 листопада 2019 15:40
PassportKod.pdf
17 листопада 2019 15:40
Koshtoris.pdf
17 листопада 2019 15:40
GaranList.pdf
17 листопада 2019 15:40
DovUchasnik.pdf
17 листопада 2019 15:40
DovPraciv.pdf
17 листопада 2019 15:40
DovMaterialu.pdf
17 листопада 2019 15:40
DovDovkillya.pdf
17 листопада 2019 15:40
DovAnalogi.pdf
17 листопада 2019 15:40
Dov9td.pdf
17 листопада 2019 15:40
Dov8Td.pdf
17 листопада 2019 15:40
Dov7Td.pdf
17 листопада 2019 15:40
Dov6Td.pdf
17 листопада 2019 15:40
Dov5td.pdf
17 листопада 2019 15:40
Dov11td.pdf
17 листопада 2019 15:40
DogovarAnalog.pdf

Публічні документи

17 листопада 2019 11:04
1 001.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СОКОЛЕНКО ВІТАЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СЕЛЕБІНКА ОЛЕКСІЙ ІВАНОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СОКОЛЕНКО ВІТАЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#3072219277
Переможець 375 930,00
UAH з ПДВ
29 листопада 2019 15:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 листопада 2019 15:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СОКОЛЕНКО ВІТАЛІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#3072219277
375 930,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 09 грудня 2019 15:32
Коментар щодо відміни: Підстава. абзац 3 частини 1 статті 31 Закону: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи:
09 грудня 2019 15:32
Електронний підпис
09 грудня 2019 15:30
Відміна торгів.pdf