Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 30200000-1 - Комп’ютерне обладнання та приладдя (Персональний комп’ютер в комплекті)
Очікувана вартість
21 700,00 UAH
UA-2019-10-30-000753-a 5360188cd77a45199e20c8ca2679a92f
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Карпенко Ірина Іванівна

+380462675506 umba2015@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління містобудування та архітектури Чернігівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02498626
Вебсайт: http://umba.cg.gov.ua
Місцезнаходження: 14000, Україна , Чернігівська обл., місто Чернігів, вулиця Єлецька, бдинок 11
Контактна особа: Карпенко Ірина Іванівна
+380462675506
umba2015@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 жовтня 2019 17:16
Звернення за роз’ясненнями: до 01 листопада 2019 17:20
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 листопада 2019 17:20
Початок аукціону: 12 листопада 2019 15:22
Очікувана вартість: 21 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 108,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30200000-1: Комп’ютерне обладнання та приладдя


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 од
ДК 021:2015 - 30200000-1 - Комп’ютерне обладнання та приладдя (Персональний комп’ютер в комплекті)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, Чернігів, Єлецька,11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 жовтня 2019 17:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2019 17:16
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 31 жовтня 2019 10:37
Дата відповіді: 01 листопада 2019 10:42
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: - Еквівалент Товару допускається з такими, або кращими характеристиками, вказаними у вимогах до Товару (Додаток 1 до оголошення).
- Учасники в своїх пропозиціях ОБОВ'ЯЗКОВО вказують назву виробника, моделі, артикулу, технічних характеристик всіх складових Товару, так як інформація є відкритою (Додаток 1 до оголошення).
- До участі в закупівлі допускаються як фізичні осіби-підприємці, так і платники ПДВ. Пропозиції розглядатимуться на рівних умовах, але цінова пропозиція не повинна перевищувати очікуваної вартості. Будемо розглядати остаточну ціну пропозиції за результатами аукціону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 листопада 2019 15:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 20 100,00
UAH з ПДВ
19 674,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 20 352,00
UAH з ПДВ
19 680,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 листопада 2019 15:10
Технічні.pdf
11 листопада 2019 15:10
Пропозиція 20100.pdf
11 листопада 2019 15:10
Сервіс_центри.pdf
11 листопада 2019 15:10
Документы Компаком 2000.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
Переможець 19 674,00
UAH з ПДВ
18 листопада 2019 17:14

Документи

18 листопада 2019 17:14
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 листопада 2019 17:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
19 674,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 листопада 2019 17:14
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір укладений
26 листопада 2019 10:17