Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (СОУ 42.1-37641918-105:2013. Послуги з експлуатаційного утримання автомобільної дороги державного значення загального користування Т-10-12 Київ - Боярка км 0+000 - км 10+900)
50230000-6 and Repair, maintenance associated services related to roads and other equipment (SOU 42.1-37641918-105:2013. Maintenance services of principal motor road in public use T-10-12 Kyiv - Boyarka km 0+000 - km 10+900)
Очікувана вартість
10 988 776,00 UAH
UA-2019-10-30-000722-a 249bcbde2af24a76a40265510d7a255a
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Саранча Володимир Анатолійович

380442000503 sadkotender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Київській області
Код ЄДРПОУ: 26345736
Вебсайт: http://kv.ukravtodor.gov.ua
Місцезнаходження: 03151, Україна , Київ обл., Київ, Народного ополчення, 11-А
Контактна особа: Саранча Володимир Анатолійович
380442000503
sadkotender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Kyiv Oblast
National ID: 26345736
Contact point: Sarancha Volodymyr Anatoliyovych
380442000503
sadkotender@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 30 жовтня 2019 17:02
Звернення за роз’ясненнями: до 22 листопада 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 грудня 2019 10:00
Початок аукціону: 21 січня 2020 13:41
Очікувана вартість: 10 988 776,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 54 944,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 54944 UAH
Publication date: 30 жовтня 2019 17:02
Enquiries until: 22 листопада 2019 10:00
Complaints submission until: до 28 листопада 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 02 грудня 2019 10:00

Information

Estimated total value: 10 988 776 UAH including VAT
Minimal lowering step: 54 944 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10.9 кілометри
50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (СОУ 42.1-37641918-105:2013. Послуги з експлуатаційного утримання автомобільної дороги державного значення загального користування Т-10-12 Київ - Боярка км 0+000 - км 10+900).
Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету України.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги

50230000-6 and Repair, maintenance associated services related to roads and other equipment (SOU 42.1-37641918-105:2013. Maintenance services of principal motor road in public use T-10-12 Kyiv - Boyarka km 0+000 - km 10+900).
Sources of financing purchase: State budget resources.
CPV: 50230000-6
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Попередня оплата може здійснюватись щомісячно у межах 30% від вартості завдання на наступний місяць, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 р. №117 “Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти”, терміном не більше одного календарного місяця відповідно до належним чином оформленого рішення головним/-ими розпорядником/-ами коштів та лише щодо послуг, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. При цьому загальна сума коштів, на яку здійснюється авансування помісячно, не може сумарно перевищувати 30 % від вартості річного обсягу послуг. Використаний аванс погашається на підставі актів наданих послуг за формами № КБ-2в та № КБ-3, підписаних уповноваженими представниками сторін. Невикористаний аванс повертається Замовнику. Попередня оплата здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів після погодження зазначеної попередньої оплати головним розпорядником і Замовником та надходження відповідних коштів на реєстраційний рахунок Замовника в Державній казначейській службі. Аванс 5 Банківські 30
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані послуги при надходженні на рахунок Замовника коштів з державного бюджету від головного/-их розпорядника/-ів та інших джерел фінансування протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня реєстрації обсягу наданих послуг в Державній казначейській службі. Пiсляоплата 5 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-10-30-000722-a.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН", Код ЄДРПОУ:42977983
Дата подання: 27 листопада 2019 00:56
Скарга до органу оскарження
ЗАКОН УКРАЇНИ Про публічні закупівлі Стаття18 п.7 абз.2 Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо закупівлі, у тому числі укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 28 листопада 2019 22:13
рішення від 28.11.2019 № 17587 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 28 листопада 2019 22:13
рішення від 12.12.2019 № 18497 .pdf
Дата публікації: 17 грудня 2019 23:30

Документи подані скаржником

27 листопада 2019 00:56
Скарга дороги_UA-2019-10-30-000722-a.doc
27 листопада 2019 00:56
Скарга дороги_UA-2019-10-30-000722-a.pdf
12 грудня 2019 14:51
Супровідний лист.pdf
12 грудня 2019 14:51
Супровідний лист.docx
12 грудня 2019 14:51
Аналогічні договори.rar

Документи подані замовником

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 15 січня 2020
UA-2019-10-30-000722-a249bcbde2af24a76a40265510d7a255a
Найменування: Служба автомобільних доріг у Київській області
Код ЄДРПОУ: 26345736
Місцезнаходження: 03151, Україна, Київ обл., Київ, Народного ополчення, 11-А
Учасник Документи Рішення
ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДОРБУД СЕРВІС ГРУП" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

11 лютого 2020 15:09
кошторисна ч. 5
11 лютого 2020 15:09
кошторисна частина ч.4
11 лютого 2020 15:09
Кошторисна частина ч.3
11 лютого 2020 15:09
Кошторисна частина ч. 2
11 лютого 2020 15:09
Кошторисна частина ч.1
05 лютого 2020 16:26
Електронний підпис
05 лютого 2020 16:24
Документи переможця
31 січня 2020 17:01
Електронний підпис
23 січня 2020 15:06
Електронний підпис
23 січня 2020 14:50
інформаційна довідка
29 листопада 2019 12:26
Електронний підпис
29 листопада 2019 12:26
Електронний підпис
29 листопада 2019 11:55
Установчі документи та ін.rar
29 листопада 2019 11:55
Параметри автодороги.pdf
29 листопада 2019 11:55
Кваліфікаційні критерії.rar
29 листопада 2019 11:55
Договора оренди техніки 2.rar
29 листопада 2019 11:55
Договора оренди техніки 1.rar
29 листопада 2019 11:55
Договора оренди баз.rar
29 листопада 2019 11:55
договір Лабораторія.pdf
29 листопада 2019 11:55
Гарантійний лист.pdf
29 листопада 2019 11:55
Банківська гарантія.rar

Документи

Публічні документи

30 листопада 2019 15:13
Електронний підпис
30 листопада 2019 15:13
Електронний підпис
30 листопада 2019 15:10
Ліцензія.pdf
30 листопада 2019 15:10
Довіреність.pdf
30 листопада 2019 15:10
Довідка Т 10-12.pdf
30 листопада 2019 15:10
Гарантія Т 10-12.pdf
30 листопада 2019 15:10
Схема Т 10-12.pdf
30 листопада 2019 15:10
15. Позитивний відгук.pdf
30 листопада 2019 15:10
12. Протокол, наказ.pdf
30 листопада 2019 15:10
10. Гарантійний лист Т 10-12.pdf
30 листопада 2019 15:10
6. Оренда бази Фастів.pdf
30 листопада 2019 15:10
6. Оренда бази Вишневе.pdf
30 листопада 2019 15:10
6. Договір оренди МЕХ ІНВЕСТ.pdf
30 листопада 2019 15:10
4. КБ-3 Хмельницький.pdf
30 листопада 2019 15:10
1. Довідка про організацію.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ

Товариство з обмеженою відповідальністю "ДОРБУД СЕРВІС ГРУП"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 січня 2020 14:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ 7 033 000,00
UAH з ПДВ
6 923 112,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДОРБУД СЕРВІС ГРУП" 8 242 000,00
UAH з ПДВ
6 945 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 лютого 2020 15:09
кошторисна ч. 5
11 лютого 2020 15:09
кошторисна частина ч.4
11 лютого 2020 15:09
Кошторисна частина ч.3
11 лютого 2020 15:09
Кошторисна частина ч. 2
11 лютого 2020 15:09
Кошторисна частина ч.1
05 лютого 2020 16:26
Електронний підпис
05 лютого 2020 16:24
Документи переможця
31 січня 2020 17:01
Електронний підпис
23 січня 2020 15:06
Електронний підпис
23 січня 2020 14:50
інформаційна довідка
29 листопада 2019 12:26
Електронний підпис
29 листопада 2019 12:26
Електронний підпис
29 листопада 2019 11:55
Установчі документи та ін.rar
29 листопада 2019 11:55
Параметри автодороги.pdf
29 листопада 2019 11:55
Кваліфікаційні критерії.rar
29 листопада 2019 11:55
Договора оренди техніки 2.rar
29 листопада 2019 11:55
Договора оренди техніки 1.rar
29 листопада 2019 11:55
Договора оренди баз.rar
29 листопада 2019 11:55
договір Лабораторія.pdf
29 листопада 2019 11:55
Гарантійний лист.pdf
29 листопада 2019 11:55
Банківська гарантія.rar

Публічні документи

30 листопада 2019 15:13
Електронний підпис
30 листопада 2019 15:13
Електронний підпис
30 листопада 2019 15:10
Ліцензія.pdf
30 листопада 2019 15:10
Довіреність.pdf
30 листопада 2019 15:10
Довідка Т 10-12.pdf
30 листопада 2019 15:10
Гарантія Т 10-12.pdf
30 листопада 2019 15:10
Схема Т 10-12.pdf
30 листопада 2019 15:10
15. Позитивний відгук.pdf
30 листопада 2019 15:10
12. Протокол, наказ.pdf
30 листопада 2019 15:10
10. Гарантійний лист Т 10-12.pdf
30 листопада 2019 15:10
6. Оренда бази Фастів.pdf
30 листопада 2019 15:10
6. Оренда бази Вишневе.pdf
30 листопада 2019 15:10
6. Договір оренди МЕХ ІНВЕСТ.pdf
30 листопада 2019 15:10
4. КБ-3 Хмельницький.pdf
30 листопада 2019 15:10
1. Довідка про організацію.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ

Товариство з обмеженою відповідальністю "ДОРБУД СЕРВІС ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ
#38680240
Переможець 6 923 112,00
UAH з ПДВ
22 січня 2020 12:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 січня 2020 12:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ
#38680240
6 923 112,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
02 квітня 2021 16:54
ДУ 9 до Договору 514Т-20 авд 11.02.20.PDF зміни до договору
02 квітня 2021 16:49
Електронний підпис зміни до договору
20 січня 2021 12:13
ДУ № 7 від 19.01.2021 р. до договору від 11.02.2020 р. № 514Т-20.pdf зміни до договору
20 січня 2021 12:12
Електронний підпис зміни до договору
25 грудня 2020 14:52
ДУ № 5 до договору від 11.02.2020 р. № 514Т-20.pdf зміни до договору
25 грудня 2020 14:52
Електронний підпис укладений
12 лютого 2020 08:36
Договір від 11.02.2020р. № 514Т-20 Част ІІ.pdf укладений
12 лютого 2020 08:33
Договір від 11.02.2020р. № 514Т-20 Част І.pdf укладений
12 лютого 2020 08:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): . Відповідно до п. 10.7. Договору Сторони домовились продовжити дію Договору в обсязі 20 % від його вартості та викласти п. 5.1. та абз. 1 п. 10.1. у такій редакції: «5.1. Строк надання послуг: з дати підписання Договору і по 31 березня 2021 року включно»; «10.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання і діє по 31 березня 2021 року включно, але в будь якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань».
Номер договору про закупівлю: 514Т-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 10.7 Договору Сторони домовились збільшити ціну Договору в обсязі 20 % від його вартості на суму: 1 384 600,00 грн (один мільйон триста вісімдесят чотири тисячі шістсот гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ: 230 766,67 грн та викласти п. 3.1. у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить: 8 307 712,00 грн (вісім мільйонів триста сім тисяч сімсот дванадцять гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ: 1 384 618,67 грн»
Номер договору про закупівлю: 514Т-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.5 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» та абз.2 п. 3.2. Договору, враховуючи фактичне виконання умов Договору, Сторони домовилися зменшити ціну Договору на суму 1 201 181,64 грн (один мільйон двісті одна тисяча сто вісімдесят одна гривня 64 копійки), в тому числі ПДВ: 200 196,94 грн., та викласти п. 3.1 у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить: 7 106 530,36 грн (сім мільйонів сто шість тисяч п’ятсот тридцять гривень 36 копійок), в тому числі ПДВ: 1 184 421,73 грн».
Номер договору про закупівлю: 514Т-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 7 106 530,36
UAH (в тому числі ПДВ 1 184 421,73 UAH)