Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
15 000,00 UAH
UA-2019-10-30-000190-b 8a263606317b46bb9006b372422c1cc6
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Мостепан

+380509860801 gu@ks.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Херсонській області
Код ЄДРПОУ: 21295057
Місцезнаходження: 73005, Україна , Херсонська обл., м. Херсон, вул. 28 Армії, 6
Контактна особа: Марина Мостепан
+380509860801
gu@ks.pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 жовтня 2019 08:27
Звернення за роз’ясненнями: до 04 листопада 2019 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 листопада 2019 12:00
Очікувана вартість: 15 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 75,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 штука
Сканери планшетні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73036, Україна, Херсонська область, Херсон, вул.28 Армії, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 листопада 2019  —  12 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється Покупцем протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Товару на підставі рахунку-фактури. Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 31 жовтня 2019 11:32
Дата відповіді: 01 листопада 2019 10:11
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику
Щодо питання першого зазначимо наступне: На електронних торгах приймаються пропозиції, які відповідають вимогам замовника, щодо проведення торгів за предметом закупівлі. Запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати (або бути не гірше) усім наведеним у додатках до процедури вимогам та характеристикам. Пропозиція, що відповідатиме вимогам, які викладені у додатках, буде акцептована замовником на загальних підставах. Вимога зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях є недоречною.
Щодо питання другого зазначимо наступне: Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість (ціна) без ПДВ, яка буде визначена як остаточна, додаткові відсотки до пропозиції не нараховуються. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 листопада 2019 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ДАТАСТРІМ 15 000,00
UAH з ПДВ
15 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 листопада 2019 08:47
Електронний підпис
06 листопада 2019 08:42
цінова пропозиція.pdf
06 листопада 2019 08:42
технічна частина.pdf
06 листопада 2019 08:42
проект договору.pdf
06 листопада 2019 08:42
лист СЦ Epson.pdf
06 листопада 2019 08:42
копія Статут.PDF
06 листопада 2019 08:42
копія протокол.PDF
06 листопада 2019 08:42
копія наказ.PDF
06 листопада 2019 08:42
копія договір ГУ ПФУ Львів.PDF
06 листопада 2019 08:42
копія договір видаткова КМ.pdf
06 листопада 2019 08:42
копія договір видаткова ВЧ.PDF
06 листопада 2019 08:42
копія витяг ПДВ.PDF
06 листопада 2019 08:42
копія витяг ЄДР 191002.PDF
06 листопада 2019 08:42
копія виписка 23082011.PDF
06 листопада 2019 08:42
копія Epson ISO 14001.PDF
06 листопада 2019 08:42
копія Epson ISO 9001.PDF
06 листопада 2019 08:42
довідка субпідрядники.pdf
06 листопада 2019 08:42
довідка ст 17.pdf
06 листопада 2019 08:42
довідка санкції.pdf
06 листопада 2019 08:42
довідка працівники.pdf
06 листопада 2019 08:42
довідка матер-тех база.pdf
06 листопада 2019 08:42
довідка код Статуту.pdf
06 листопада 2019 08:42
довідка довкілля.pdf
06 листопада 2019 08:42
довідка аналог договір.pdf
06 листопада 2019 08:42
відгук ПФУ.pdf
06 листопада 2019 08:42
відгук ГУ ПФУ Львів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ДАТАСТРІМ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ДАТАСТРІМ
#37814762
Переможець 15 000,00
UAH з ПДВ
08 листопада 2019 11:42

Документи

08 листопада 2019 11:42
Електронний підпис
08 листопада 2019 11:39
Рішення про переможця.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 листопада 2019 11:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ДАТАСТРІМ
#37814762
15 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 листопада 2019 11:42
Електронний підпис
08 листопада 2019 11:39
Рішення про переможця.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 листопада 2019 16:42
Угода.pdf укладений
13 листопада 2019 16:41