Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу за кодом CPV – 32330000-5 за ДК 021:2015 (Створення моніторингового центру з організацією робочого місця в приміщенні КП «Київблагоустрій» за адресою:м. Київ, вул. Дегтярівська, 31 корпус 2)
Очікувана вартість
1 259 543,50 UAH
UA-2019-10-30-000130-a b8fcf5e844564afb8c4d18c679df77f0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козулін Євген

+380444893149 kyivblago.tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВБЛАГОУСТРІЙ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 26199708
Вебсайт: https://www.blagoustriy.kiev.ua
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ ДЕГТЯРІВСЬКА, будинок 31, корпус 2
Контактна особа: Козулін Євген
+380444893149
kyivblago.tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 жовтня 2019 10:44
Звернення за роз’ясненнями: до 05 листопада 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 листопада 2019 18:00
Початок аукціону: 18 листопада 2019 15:27
Очікувана вартість: 1 259 543,50 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 259,54 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32330000-5: Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: з питань проведення процедури закупівлі – заступник начальника юридичного відділу Репецька Катерина Євгенівна, вул. Дегтярівська, 31, корпуc 2, кабінет №209, м. Київ, 03057, телефон: (044)489-31-49, Е-mаіl:kyivblago.tender@gmail.com
технічна частина – Петрик Володимир Миколайович, начальник відділу з технічного утримання підземних пішохідних переходів, вул. Дегтярівська, 31, корпуc 2, кабінет №208, м. Київ, 03057, телефон: (044)489-33-59, Е-mаіl:kyivblago.tender@gmail.com
Місце поставки: 03057, м. Київ, вул. Дегтярівська, 31 корпус 2
Кількість: 1 комплект
Детально вимоги до предмету закупівлі визначені у Додатку № 3 до тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Створення моніторингового центру з організацією робочого місця в приміщенні КП «Київблагоустрій» за адресою: 03057, м. Київ, вул. Дегтярівська, 31, корпус 2 (джерело фінансування- кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03057, Україна, Київська обл., Київ, Дегтярівська 31 корпус 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 32330000-5 — Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений Товар та надані Послуги здійснюється Замовником на підставі рахунка-фактури шляхом перерахування у безготівковій формі, в гривнях, грошових коштів на поточний банківський рахунок Виконавця протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту підписання видаткової накладної та акту приймання-передачі наданих Послуг. Джерело фінансування – кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 жовтня 2019 10:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2019 10:41
Додаток 5.docx
30 жовтня 2019 10:41
Додаток 4.docx
30 жовтня 2019 10:41
Додаток 3.docx
30 жовтня 2019 10:41
Додаток 2.docx
30 жовтня 2019 10:41
Додаток 1.docx
30 жовтня 2019 10:41
ТД Моніторинг центр.docx
30 жовтня 2019 10:41
ОголошенняМЦ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 31 жовтня 2019 11:23
Дата відповіді: 01 листопада 2019 10:06
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Додатком № 3 до тендерної документації на закупівлю: Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу за кодом CPV – 32330000-5 за ДК 021:2015 (Створення моніторингового центру з організацією робочого місця в приміщенні КП «Київблагоустрій» за адресою: м. Київ, вул. Дегтярівська, 31 корпус 2) у складі тендерної пропозиції учасника вимагається надання листа-гарантії/довідки/листа, складеного у довільній формі із зазначенням, зокрема, назви (виробник, марка тощо) кожної складової системи та конкретних технічних характеристик Товару, який пропонується до постачання.

Додатком № 3 до тендерної документації на закупівлю: Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу за кодом CPV – 32330000-5 за ДК 021:2015 (Створення моніторингового центру з організацією робочого місця в приміщенні КП «Київблагоустрій» за адресою: м. Київ, вул. Дегтярівська, 31 корпус 2) передбачено, що будь-які посилання в технічних вимогах на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, передбачають можливість надання еквіваленту (технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими). У разі надання еквіваленту Учасник в пропозиції повинен зазначити найменування та технічні характеристики запропонованого еквіваленту.

Тендерною документацією на закупівлю: Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу за кодом CPV – 32330000-5 за ДК 021:2015 (Створення моніторингового центру з організацією робочого місця в приміщенні КП «Київблагоустрій» за адресою: м. Київ, вул. Дегтярівська, 31 корпус 2) передбачено участь вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно-правових форм у процедурах закупівель на рівних умовах.
Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. Питома вага критерію ціна дорівнює 100 відсотків. Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з врахуванням усіх податків та зборів, які сплачені або повинні бути сплачені учасником (в тому числі ПДВ, у випадку якщо учасник є платником ПДВ). Відповідно до вимог ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатом аукціону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 листопада 2019 15:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОПТИМУМ ІНЖИНІРИНГ" 1 257 654,00
UAH з ПДВ
1 257 654,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» 1 259 538,00
UAH з ПДВ
1 259 538,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 листопада 2019 17:25
Електронний підпис
25 листопада 2019 17:00
Електронний підпис
25 листопада 2019 13:39
Електронний підпис
25 листопада 2019 13:38
Dovidka_19322561670410132828 25 11 19.pdf
15 листопада 2019 17:02
Електронний підпис
14 листопада 2019 21:04
Електронний підпис
14 листопада 2019 21:00
40Сертифікати Powercom.pdf
14 листопада 2019 21:00
39Оптимум монтаж Powercom.pdf
14 листопада 2019 21:00
38Оптимум монтаж EAST.pdf
14 листопада 2019 21:00
31Договір. Додаток 2.pdf
14 листопада 2019 21:00
30Договір про сервіс ДБЖ.pdf
14 листопада 2019 21:00
29довідка про рахунок.jpg
14 листопада 2019 21:00
27Довідка про підрядників.pdf
14 листопада 2019 21:00
23Авториз письмо Оптимум EAST.pdf
14 листопада 2019 21:00
22Certificate Powercom 2020.pdf
14 листопада 2019 21:00
21Certificate Powercom 2020 - переклад.pdf
14 листопада 2019 21:00
20Authorization Letter East.pdf
14 листопада 2019 21:00
19Authorization Letter East - переклад.pdf
14 листопада 2019 21:00
18Довідка обладнання.pdf
14 листопада 2019 21:00
17Довідка кадри.pdf
14 листопада 2019 21:00
16Диплом.pdf
14 листопада 2019 21:00
15 Посвідчення.pdf
14 листопада 2019 21:00
14 Дог аналог.pdf
14 листопада 2019 21:00
13Лист подяка за дог аналог.jpg
14 листопада 2019 21:00
12Довідка дог аналог.pdf
14 листопада 2019 21:00
11Протокол 8.pdf
14 листопада 2019 21:00
10ТЕХНІЧНІ. Додаток 3.pdf
14 листопада 2019 21:00
8 БАЛАНС.pdf
14 листопада 2019 21:00
7 ПДВ ОЕ.pdf
14 листопада 2019 21:00
6 ОПИС.pdf
14 листопада 2019 21:00
5 Наказ 1 директор.pdf
14 листопада 2019 21:00
4 Статут.pdf
14 листопада 2019 21:00
3 ВИПИСКА.pdf
14 листопада 2019 21:00
2 Протокол1.pdf
14 листопада 2019 21:00
1 Витяг 14 11 19.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОПТИМУМ ІНЖИНІРИНГ"

ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОПТИМУМ ІНЖИНІРИНГ"
#42429752
Переможець 1 257 654,00
UAH з ПДВ
20 листопада 2019 10:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 листопада 2019 10:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОПТИМУМ ІНЖИНІРИНГ"
#42429752
1 257 654,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 10:19
Звіт про виконання 331.pdf укладений
24 грудня 2019 10:19
Електронний підпис укладений
05 грудня 2019 17:51
Договір 331 (МЦ) 1.pdf укладений
05 грудня 2019 17:50

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 257 654,00
UAH (в тому числі ПДВ 209 609,00 UAH)