Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Проведення комплексного науково-технічного дослідження «Режими використання Софійського собору
Очікувана вартість
350 000,00 UAH
UA-2019-10-29-002701-b e30f0ac43fe94802a2f834bcce5144c1
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Рома

+0442780217 bpp_sophia@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний заповідник "Софія Київська"
Код ЄДРПОУ: 02498145
Місцезнаходження: 01034, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Володимирська, 24
Контактна особа: Тетяна Рома
+0442780217
bpp_sophia@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Якщо Замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до Учасника не відрізнялися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації, тому згідно пп. 4 п.2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) може бути застосована переговорна процедура закупівлі, яка передбачає проведення переговорів з обраним Учасником для подальшого укладення з ним договору

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 жовтня 2019 16:53
Оскарження наміру укласти договір: 09 листопада 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71350000-6: Науково-технічні послуги в галузі інженерії


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Проведення комплексного науково-технічного дослідження "Режими використання Софійського собору"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київ, місто, вул. Володимирська, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 71350000-6 — Науково-технічні послуги в галузі інженерії

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

29 жовтня 2019 16:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 жовтня 2019 16:51
протокол про намір укласти дог..pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ БУДІВНИЦТВА І АРХІТЕКТУРИ
#02070909
Переможець 350 000,00
UAH з ПДВ
29 жовтня 2019 16:53

Документи

29 жовтня 2019 16:53
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 жовтня 2019 16:53

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ БУДІВНИЦТВА І АРХІТЕКТУРИ
#02070909
350 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 жовтня 2019 16:53
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 12:36
Електронний підпис зміни до договору
31 серпня 2020 12:27
Додаткова угода_Режими Собору 002.jpg зміни до договору
31 серпня 2020 12:26
Додаткова угода_Режими Собору 001.jpg зміни до договору
31 серпня 2020 12:26
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2019 17:07
Додаткова угода 1 від 23.12.2019 001.jpg зміни до договору
23 грудня 2019 17:06
Електронний підпис укладений
21 листопада 2019 11:04
Договір.pdf укладений
21 листопада 2019 11:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до п 2.2. розділу 2 Договору Внести зміни до п.4.1 розділу 4 Договору
Номер договору про закупівлю: 417
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Кошторису на 2020 рік (КПКВК 3801490), затвердженого 22.05.2020 року та довідок про зміни до кошторису затверджених 12.08.2020 року Міністерством культури та інформаційної політики України, керуючись п. 7.2 розділу 7 Договору, Замовник і Виконавець дійшли згоди внести зміни до пункту 2.2. розділу 2 Договору, виклавши його в наступній редакції: «2.2. Розрахунок за фактично надані послуги проводиться поетапно за фактично надані послуги на підставі Акту здачі-приймання наданих послуг протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту його підписання обома сторонами, в межах затверджених кошторисних призначень на відповідний період, в тому числі за послуги, надані в 2019 р. на суму 184736,00 грн. (сто вісімдесят чотири тисячі сімсот тридцять шість гривень 00 коп.), в т.ч. ПДВ 20% - 30789,33 грн. (тридцять тисяч сімсот вісімдесят дев’ять гривень 33 коп.), у відповідності до фінансування за відповідною бюджетною програмою вартість робіт на 2020 рік (очікувана вартість послуг на відповідний рік) становить: 165264,00 грн. (сто шістдесят п’ять тисяч двісті шістдесят чотири грн. 00 коп., в т.ч. ПДВ 20% - 27544,00 грн. (двадцять сім тисяч п’ятсот сорок чотири грн. 00 коп.). Оплата здійснюється у відповідності до вимог чинного законодавства України з предмету використання державних коштів». 2. У зв’язку з зміною банківських реквізитів Сторін Замовник та Виконавець вирішили викласти розділ 9 Договору «АДРЕСИ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН» у наступній редакції: Сторони, керуючись Постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2020 р. № 211 «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої короновірусом SARS-CoV-2» (зі змінами) та Постановою Кабінету Міністрів України від 20.05.2020 р. № 392 «Про встановлення карантину з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої короновірусом SARS-CoV-2 та етапів послаблення протиепідемічних заходів» (зі змінами), враховуючи п. 4.1. Договору, підтверджують, що Договір діє до 31.12.2020 р., але в будь якому випадку до повного виконання сторонами своїх зобов’язань за цим договором.
Номер договору про закупівлю: 417
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 листопада 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 350 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 58 333,33 UAH)