Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37448113 |
Вебсайт: | http://druo.inet.ua/ |
Місцезнаходження: | 02091, Україна , Київська обл., Київ, вул. Харківське шосе, 168-к |
Контактна особа: |
Тройко Любов Миколаївна 380445628766 tender-uo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 жовтня 2019 18:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 листопада 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 листопада 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 15 листопада 2019 15:23 |
Очікувана вартість: | 3 094 753,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 473,77 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 92842.59 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред’явлення Підрядником актів виконаних робіт та довідок про вартість виконаних робіт та витрат підтверджених підписом та печаткою (у разі наявності) представника технічного нагляду, закладу освіти, уповноважених осіб управління освіти та Виконавця. Замовник проводить розрахунки з Підрядником у відповідності до вимог п. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України через управління Державного казначейства Дарницького району ГУ ДКСУ України у м. Києві | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 жовтня 2019 09:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 жовтня 2019 18:20 |
Додаток № 7.doc | |
29 жовтня 2019 18:20 |
Додаток № 6.doc | |
29 жовтня 2019 18:20 |
Додаток № 5.doc | |
29 жовтня 2019 18:20 |
Додаток № 4.doc | |
29 жовтня 2019 18:20 |
Додаток № 3.doc | |
29 жовтня 2019 18:20 |
Додаток № 2.doc | |
29 жовтня 2019 18:19 |
Додаток № 1.doc | |
29 жовтня 2019 18:19 |
ТД монтаж протипожежн ЗЗСО.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-12-03-000092 ● 35ad395bab7c4c0682698acb3f6951b1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 грудня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 грудня 2019 15:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.12.2019 № 343
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
02.12.2019 № 343
Перелік
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
60 UA-2019-10-29-001796-c 29.10.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації на Ваш результат моніторингу UA-M-2019-12-03-000092 від 24.12.2019 щодо закупівлі ДК 021:2015 код 45310000-3 «Електромонтажні роботи» (Послуги зі встановлення обладнання для захисту від блискавок в закладах загальної середньої освіти Дарницького району м. Києва), надаємо пояснення: У системі Прозорро лише з 1 листопада 2019 року реалізовано поле “Джерело фінансування”. Дане поле реалізоване в рамках внесених змін до Наказу № 490 "Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель". В системі джерело фінансування зазначається лише при створенні річного плану. В усі інші форми, такі як: оголошення про проведення процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, інформація “Джерело фінансування” підтягується автоматично. Закупівлю ДК 021:2015 код 45310000-3 «Електромонтажні роботи» (Послуги зі встановлення обладнання для захисту від блискавок в закладах загальної середньої освіти Дарницького району м. Києва) UA-2019-10-29-001796-c було оголошено 29 жовтня, ще до моменту реалізації даного функціоналу. В свою чергу на виконання розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (КМДА) від 11.09.09 №1036 «Про деякі питання функціонування Інформаційно-аналітичної системи інтернет-порталу «Київаудит»» (зі змінами та доповненнями), Замовником опубліковано оголошення щодо даної закупівлі та розміщено відповідну інформацію а саме: джерело фінансування, на порталі «Київаудит» (http://kyivaudit.gov.ua). До того ж ,Замовник, Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації, у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у пунктах 2, 4 ,5, 6 частини першої і частині другій статті 17 Закону надається учасником в довільній формі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним та передбачає в тендерній документації самостійну перевірку інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» яка міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, що не суперечить вимогам частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. Також, Учасником, ТОВ «ТЗС Груп», надано заповнену довідку, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт визначених у технічному завданні у повній відповідності до наведеної Замовником форми із зазначенням стану автомобілів та приміщення в договорах оренди, наданих учасником на підтвердження права користування даною матеріально-технічною базою. Разом з тим, звертаємо увагу, що Учасником в складі тендерної пропозиції в повному обсязі надано документи, що підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації а саме: свідоцтва про проходження спеціального навчання з монтажу, перевірки (огляду) пристроїв блискавкозахисту не менше 2-х осіб надано Ганджело Р.В. та Масюк Р.Ю. Витягом з протоколу перевірки знань № 1132 від 02.08.2019 року, виданим навчально-виробничим центром «Професійна безпека» підтверджено 4 розряд налагоджувальника контрольно-виміювальних приладів та автоматики Сергійчука Ростислава Григоровича. Також в прикріпленому файлі « Договір та посвідчення зварювальника» підтверджено кваліфікацію не нижче 4-го розряду електрозварника Сергійчука Р.Г. скан копією посвідчення зварника № 28-19. Учасником надано посвідчення перевірки знань НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» в повному обсязі. Крім того, у відповідності до довідки, про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та документів, що підтверджують трудові відносини працівників та учасника - Інженером з проектно-кошторисної роботи є Матвійчук В.В. На підтвердження даної інформації Учасником, ТОВ ТЗС Груп», в файлі «Сертифікат сметщик проектант», надано скан-копію кваліфікаційного сертифікату з інженерно-будівельного проектування в частині кошторисної документації Матвійчка Віктора Васильовича (Серія АР № 014657 від 09.08.2018, зареєстрованого у реєстрі атестованих осіб 09.08.2018 р за № 12817) дійсного на дату подання документів завірену печаткою та підписом інженера – проектувальника В свою чергу у відповідності до довідки, про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та документів, що підтверджують трудові відносини працівників та учасника - Інженером-проектувальником у частині дотримання вимог пожежної безпеки є Бердниченко Є.О. На підтвердження даної інформації Учасником в файлі «Сертифікат сметщик проектант» надано скан-копію кваліфікаційного сертифікату з інженерно-будівельного проектування у частині дотримання вимог з пожежної безпеки Бердниченка Євгена Олександровича (Серія АР № 014004 від 15.03.2018, зареєстрованого у реєстрі атестованих осіб 15.03.2018 р за № 12280) дійсного на дату подання документів завірену печаткою та підписом інженера – проектувальника. Так, Учасником, в файлі PDF «Трудові накази та диплом керівника» в повній мірі підтверджено стаж роботи керівника робіт в органах та підрозділах цивільного захисту не менше 5-ти років а саме: у відповідності до запису за № 1 в трудовій книжці Блажиєвський М.Ю. з 14.08.2002р по 06.02.2015 р проходив службу в МВС України, МНС України, ДСНС України основними завданнями яких є забезпечення реалізації на місцях державної політики у сфері цивільного захисту, захисту населення і території від надзвичайних ситуацій, техногенної та пожежної безпеки, запобіганням надзвичайним ситуаціям та їх ліквідації; та інш. В свою чергу, у складі тендерної пропозиції учасника міститься Лист-згода, у відповідності до пункту 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» в якому ТОВ «ТЗС Груп» погоджується з умовами предмету закупівлі. Також ТОВ «ТЗС груп» надає інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики (технічні вимоги) (додаток № 3 до тендерної документації). Крім того у відповідності до вимог п. 5 Додатку № 3 до тендерної документації учасником надано розрахункові кошторисні документи (зведений кошторисний розрахунок вартості робіт; локальний кошторис; договірну ціну; дефектний акт; відомість ресурсів) відповідно до технічного завдання та дислокації по кожному закладу освіти окремо, з урахуванням будь - яких витрат ( ціна з ПДВ). Кошторисна документація розроблена в програмному комплексі АВК-5, скріплена печаткою та підписана організацією-Учасником, а також підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника. Кошторисна документація надана пооб’єктно, в повному обсязі і у відповідності до технічних вимогам Замовника. Зазначаємо що, органом з сертифікації «Укрметртестстандарт» повідомлено, що продукцію сегмента систем захисту від блискавки та перенапруги не включено до «Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні», затвердженому Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 1 лютого 2005 року № 28 , а також «Переліку продукції, відповідність якої може підтверджуватись декларацією про відповідність» затвердженого Наказом Держпромспоживстандарту від 29.01.07 № 6 . Крім того з 1 січня 2018 року скасовується обов’язкова сертифікація продукції, що виконувалась відповідно до Декрету (та власне втрачає чинність сам Декрет). Це означає, що з указаної дати вся продукція, шо входила до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, затвердженому Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 1 лютого 2005 року № 28, не підлягає обов’язковій сертифікації. Звертаємо увагу, що учасником ТОВ «ТЗС Груп» в складі тендерної пропозиції надано на підтвердження проведення огляду об’єктів лист № 30-Т від 10.11.2019 р. про обстеження об’єктів згідно дислокації (Додаток № 7 ТД), в якому проставлені відмітки (підпис та печатка) кожного закладу загальної середньої освіти . Таким чином Учасник, ТОВ «ТЗС Груп» відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Тендерна пропозиція Учасника в повній мірі відповідає умовам тендерної документації Замовника. Отже, Замовником не було порушено пункти 1 та 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» при визначенні ТОВ «ТЗС Груп» переможцем. Враховуючи вищезазначене, Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації , повідомляє що, процедуру відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015 код 45310000-3 «Електромонтажні роботи» (Послуги зі встановлення обладнання для захисту від блискавок в закладах загальної середньої освіти Дарницького району м. Києва), було проведено відповідно до Вимог Закону України «Про публічні закупівлі». Підстави для розірвання договору від 04.12.2019 № 1285 з ТОВ «ТЗС Груп» відсутні
2020-01-03 20:14:14
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 грудня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 січня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 листопада 2019 15:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ТЗС ГРУП |
3 016 195,69
UAH з ПДВ
|
3 016 195,69
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Капіталстрой" |
3 094 750,00
UAH з ПДВ
|
3 094 750,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ТЗС ГРУП #37412595 |
Переможець |
3 016 195,69
UAH з ПДВ
|
22 листопада 2019 16:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 лютого 2020 12:54
|
Електронний підпис | укладений |
04 грудня 2019 16:46
|
Договір № 1285 ч.3.pdf | укладений |
04 грудня 2019 16:44
|
Договір № 1285 ч.2.pdf | укладений |
04 грудня 2019 16:44
|
Договір № 1285.pdf | укладений |
04 грудня 2019 16:44
|