Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Закупівля додаткових будівельних робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщень Київської міської дитячої клінічної лікарні №2 на проспекті Алішера Навої, 3 у Дніпровському районі»
Очікувана вартість
9 662 161,00 UAH
UA-2019-10-29-001697-c ● d31b5bd9160e4e999ac0005d10a9c0f3
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Інженерний центр" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 33239981 |
Місцезнаходження: | 01030, Україна , Київська обл., Київ, вул. Івана Франка, 12а літ. Б |
Контактна особа: |
Сидоренко Олександр Валерійович 380442340250 inzhcentr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
31.10.2018 було оголошено відкриті торги на закупівлю будівельних робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщень Київської міської дитячої клінічної лікарні №2 на проспекті Алішера Навої, 3 у Дніпровському районі» (UA-2018-10-31-000580-b).
З переможцем процедури Товариством з обмеженою відповідальністю «ПЛУТОН-С» (Надалі – ТОВ «ПЛУТОН-С»), був укладений Договір Підряду № 172/18-278 від 03.12.2018 на суму 56 342 580,75 грн. з ПДВ.
Строк дії договору до 31 грудня 2019 року, але в будь-якому випадку до повного виконання зобов’язань Сторін за цим Договором.
За результатами коригування проєктної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщень Київської міської дитячої клінічної лікарні №2 на проспекті Алішера Навої, 3 у Дніпровському районі» отримано позитивний експертний звіт ДП «Укрдержбудекспертиза» №00-1001-19/КД від 27.09.2019.
Відповідно до скоригованої проєктної документації передбачено виконання додаткових обсягів робіт, що не були передбачені раніше затвердженою проєктною документацією, а саме:
- Приведено у відповідність об’єми по улаштуванню перегородок із алюмінієвих сплавів, дверних блоків, встановлення запірної арматури; влаштування перегородок у санвузлах – 15,5 м2;
- Відкориговано об’єми виконання робіт з влаштування козирків в осях 8-10 по осі Р; улаштування пандусу та площадки зі сходами по вісі Щ між вісями (16-10); улаштування ганку по осі Щ між осями 27-28; приямок та ганок по вісі 25 між вісями Т-Ц; козирок та приямок по вісі Р між вісями 23-24; оздоблення приямку в осях 7-10 по осі Щ; та ін.;
- Відкориговано об’єми по влаштуванню металевих огорож з нержавіючої сталі – 36,5 м.п.
- Враховано влаштування назви на ганку Відділення дитячої реанімації;
- Уточнено об’єм влаштування фасадів будівель – 398,9 м2;
- Уточнені об’єми з влаштування внутрішніх електричних мереж, розподільчих щитів та ін..;
- Відкориговано об’єми по влаштуванню освітлювальної арматури;
- Уточнено об’єми з влаштування системи пожежної сигналізації;
- Уточнено об’єми по влаштуванню системи оповіщення про пожежу та управління евакуювання людей;
- Уточнено об’єми з влаштування пусконалагоджувальних робіт слабкострумкових мереж;
- Враховано зміни у обсягах виконання робіт внутрішніх мереж зв’язку;
- Уточнено об’єми з влаштування зовнішніх мереж освітлення;
- Враховано влаштування поліуретанового покриття дитячого майданчика;
- Враховано зміни у об’ємах виконання робіт з влаштування асфальтобетонного покриття доріг, проїздів та тротуарів;
- Відкориговано об’єми з влаштування озеленення території;
- Враховано виконання робіт з влаштування вимощення біля інфекційного відділення, дитячої реанімації
Враховуючи, що додаткові роботи технічно та економічно пов’язані з первинним договором, укладеним з ТОВ «ПЛУТОН-С», тому, доцільно в якості виконавця додаткових робіт, обрати саме ТОВ «ПЛУТОН-С», що дозволить:
- Забезпечити сумісність матеріалів та дотримання технологічних правил виконання робіт (зазначені додаткові роботи виконати неперервним технологічним процесом силами і засобами підрядника, який здійснював основні обсяги робіт);
- Дотриматись якості виконаних робіт в цілому;
- Підвищити ефективність гарантійного та післягарантійного обслуговування результатів виконаних робіт.
Враховуючи вищезазначене, є правові підстави для застосування переговорної процедури закупівлі додаткових робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщень Київської міської дитячої клінічної лікарні №2 на проспекті Алішера Навої, 3 у Дніпровському районі» з ТОВ «ПЛУТОН-С» у відповідності до пункту 6 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», тобто у разі необхідності проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору.
З переможцем процедури Товариством з обмеженою відповідальністю «ПЛУТОН-С» (Надалі – ТОВ «ПЛУТОН-С»), був укладений Договір Підряду № 172/18-278 від 03.12.2018 на суму 56 342 580,75 грн. з ПДВ.
Строк дії договору до 31 грудня 2019 року, але в будь-якому випадку до повного виконання зобов’язань Сторін за цим Договором.
За результатами коригування проєктної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщень Київської міської дитячої клінічної лікарні №2 на проспекті Алішера Навої, 3 у Дніпровському районі» отримано позитивний експертний звіт ДП «Укрдержбудекспертиза» №00-1001-19/КД від 27.09.2019.
Відповідно до скоригованої проєктної документації передбачено виконання додаткових обсягів робіт, що не були передбачені раніше затвердженою проєктною документацією, а саме:
- Приведено у відповідність об’єми по улаштуванню перегородок із алюмінієвих сплавів, дверних блоків, встановлення запірної арматури; влаштування перегородок у санвузлах – 15,5 м2;
- Відкориговано об’єми виконання робіт з влаштування козирків в осях 8-10 по осі Р; улаштування пандусу та площадки зі сходами по вісі Щ між вісями (16-10); улаштування ганку по осі Щ між осями 27-28; приямок та ганок по вісі 25 між вісями Т-Ц; козирок та приямок по вісі Р між вісями 23-24; оздоблення приямку в осях 7-10 по осі Щ; та ін.;
- Відкориговано об’єми по влаштуванню металевих огорож з нержавіючої сталі – 36,5 м.п.
- Враховано влаштування назви на ганку Відділення дитячої реанімації;
- Уточнено об’єм влаштування фасадів будівель – 398,9 м2;
- Уточнені об’єми з влаштування внутрішніх електричних мереж, розподільчих щитів та ін..;
- Відкориговано об’єми по влаштуванню освітлювальної арматури;
- Уточнено об’єми з влаштування системи пожежної сигналізації;
- Уточнено об’єми по влаштуванню системи оповіщення про пожежу та управління евакуювання людей;
- Уточнено об’єми з влаштування пусконалагоджувальних робіт слабкострумкових мереж;
- Враховано зміни у обсягах виконання робіт внутрішніх мереж зв’язку;
- Уточнено об’єми з влаштування зовнішніх мереж освітлення;
- Враховано влаштування поліуретанового покриття дитячого майданчика;
- Враховано зміни у об’ємах виконання робіт з влаштування асфальтобетонного покриття доріг, проїздів та тротуарів;
- Відкориговано об’єми з влаштування озеленення території;
- Враховано виконання робіт з влаштування вимощення біля інфекційного відділення, дитячої реанімації
Враховуючи, що додаткові роботи технічно та економічно пов’язані з первинним договором, укладеним з ТОВ «ПЛУТОН-С», тому, доцільно в якості виконавця додаткових робіт, обрати саме ТОВ «ПЛУТОН-С», що дозволить:
- Забезпечити сумісність матеріалів та дотримання технологічних правил виконання робіт (зазначені додаткові роботи виконати неперервним технологічним процесом силами і засобами підрядника, який здійснював основні обсяги робіт);
- Дотриматись якості виконаних робіт в цілому;
- Підвищити ефективність гарантійного та післягарантійного обслуговування результатів виконаних робіт.
Враховуючи вищезазначене, є правові підстави для застосування переговорної процедури закупівлі додаткових робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщень Київської міської дитячої клінічної лікарні №2 на проспекті Алішера Навої, 3 у Дніпровському районі» з ТОВ «ПЛУТОН-С» у відповідності до пункту 6 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», тобто у разі необхідності проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 жовтня 2019 17:05 |
Оскарження наміру укласти договір: | 10 листопада 2019 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Закупівля додаткових будівельних робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщень Київської міської дитячої клінічної лікарні №2 на проспекті Алішера Навої, 3 у Дніпровському районі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, місто Київ, Київ, проспект Алішера Навої, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Аванс | 15 | Банківські | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
29 жовтня 2019 17:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженною відповідальністю "Плутон-С" #38150175 |
Переможець |
9 662 160,98
UAH з ПДВ
|
30 жовтня 2019 17:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 січня 2020 15:35
|
ДУ №1 до Дог.172_19-331.pdf | зміни до договору |
31 січня 2020 15:34
|
Електронний підпис | укладений |
12 листопада 2019 10:43
|
Лок.коштор.2-1-1_2-1-6.pdf | укладений |
12 листопада 2019 10:42
|
Лок.коштор.2-1-8_2-1-11.pdf | укладений |
12 листопада 2019 10:42
|
Підсумкова від..pdf | укладений |
12 листопада 2019 10:41
|
Договір №1725_19-331 від11.11.2019.pdf | укладений |
12 листопада 2019 10:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 січня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 січня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із зменшенням обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | №172/19-331 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |