Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Закупівля додаткових будівельних робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщень Київської міської дитячої клінічної лікарні №2 на проспекті Алішера Навої, 3 у Дніпровському районі»
Очікувана вартість
9 662 161,00 UAH
UA-2019-10-29-001697-c d31b5bd9160e4e999ac0005d10a9c0f3
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сидоренко Олександр Валерійович

380442340250 inzhcentr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Інженерний центр" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 33239981
Місцезнаходження: 01030, Україна , Київська обл., Київ, вул. Івана Франка, 12а літ. Б
Контактна особа: Сидоренко Олександр Валерійович
380442340250
inzhcentr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
31.10.2018 було оголошено відкриті торги на закупівлю будівельних робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщень Київської міської дитячої клінічної лікарні №2 на проспекті Алішера Навої, 3 у Дніпровському районі» (UA-2018-10-31-000580-b).
З переможцем процедури Товариством з обмеженою відповідальністю «ПЛУТОН-С» (Надалі – ТОВ «ПЛУТОН-С»), був укладений Договір Підряду № 172/18-278 від 03.12.2018 на суму 56 342 580,75 грн. з ПДВ.
Строк дії договору до 31 грудня 2019 року, але в будь-якому випадку до повного виконання зобов’язань Сторін за цим Договором.
За результатами коригування проєктної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщень Київської міської дитячої клінічної лікарні №2 на проспекті Алішера Навої, 3 у Дніпровському районі» отримано позитивний експертний звіт ДП «Укрдержбудекспертиза» №00-1001-19/КД від 27.09.2019.
Відповідно до скоригованої проєктної документації передбачено виконання додаткових обсягів робіт, що не були передбачені раніше затвердженою проєктною документацією, а саме:
- Приведено у відповідність об’єми по улаштуванню перегородок із алюмінієвих сплавів, дверних блоків, встановлення запірної арматури; влаштування перегородок у санвузлах – 15,5 м2;
- Відкориговано об’єми виконання робіт з влаштування козирків в осях 8-10 по осі Р; улаштування пандусу та площадки зі сходами по вісі Щ між вісями (16-10); улаштування ганку по осі Щ між осями 27-28; приямок та ганок по вісі 25 між вісями Т-Ц; козирок та приямок по вісі Р між вісями 23-24; оздоблення приямку в осях 7-10 по осі Щ; та ін.;
- Відкориговано об’єми по влаштуванню металевих огорож з нержавіючої сталі – 36,5 м.п.
- Враховано влаштування назви на ганку Відділення дитячої реанімації;
- Уточнено об’єм влаштування фасадів будівель – 398,9 м2;
- Уточнені об’єми з влаштування внутрішніх електричних мереж, розподільчих щитів та ін..;
- Відкориговано об’єми по влаштуванню освітлювальної арматури;
- Уточнено об’єми з влаштування системи пожежної сигналізації;
- Уточнено об’єми по влаштуванню системи оповіщення про пожежу та управління евакуювання людей;
- Уточнено об’єми з влаштування пусконалагоджувальних робіт слабкострумкових мереж;
- Враховано зміни у обсягах виконання робіт внутрішніх мереж зв’язку;
- Уточнено об’єми з влаштування зовнішніх мереж освітлення;
- Враховано влаштування поліуретанового покриття дитячого майданчика;
- Враховано зміни у об’ємах виконання робіт з влаштування асфальтобетонного покриття доріг, проїздів та тротуарів;
- Відкориговано об’єми з влаштування озеленення території;
- Враховано виконання робіт з влаштування вимощення біля інфекційного відділення, дитячої реанімації
Враховуючи, що додаткові роботи технічно та економічно пов’язані з первинним договором, укладеним з ТОВ «ПЛУТОН-С», тому, доцільно в якості виконавця додаткових робіт, обрати саме ТОВ «ПЛУТОН-С», що дозволить:
- Забезпечити сумісність матеріалів та дотримання технологічних правил виконання робіт (зазначені додаткові роботи виконати неперервним технологічним процесом силами і засобами підрядника, який здійснював основні обсяги робіт);
- Дотриматись якості виконаних робіт в цілому;
- Підвищити ефективність гарантійного та післягарантійного обслуговування результатів виконаних робіт.
Враховуючи вищезазначене, є правові підстави для застосування переговорної процедури закупівлі додаткових робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщень Київської міської дитячої клінічної лікарні №2 на проспекті Алішера Навої, 3 у Дніпровському районі» з ТОВ «ПЛУТОН-С» у відповідності до пункту 6 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», тобто у разі необхідності проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 жовтня 2019 17:05
Оскарження наміру укласти договір: 10 листопада 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Закупівля додаткових будівельних робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт приміщень Київської міської дитячої клінічної лікарні №2 на проспекті Алішера Навої, 3 у Дніпровському районі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, місто Київ, Київ, проспект Алішера Навої, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Аванс 15 Банківські 30
Виконання робіт Пiсляоплата 15 Банківські 70

Тендерна документація

29 жовтня 2019 17:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженною відповідальністю "Плутон-С"
#38150175
Переможець 9 662 160,98
UAH з ПДВ
30 жовтня 2019 17:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 жовтня 2019 17:05

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженною відповідальністю "Плутон-С"
#38150175
9 662 160,98
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
31 січня 2020 15:35
ДУ №1 до Дог.172_19-331.pdf зміни до договору
31 січня 2020 15:34
Електронний підпис укладений
12 листопада 2019 10:43
Лок.коштор.2-1-1_2-1-6.pdf укладений
12 листопада 2019 10:42
Лок.коштор.2-1-8_2-1-11.pdf укладений
12 листопада 2019 10:42
Підсумкова від..pdf укладений
12 листопада 2019 10:41
Договір №1725_19-331 від11.11.2019.pdf укладений
12 листопада 2019 10:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із зменшенням обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: №172/19-331
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 9 661 513,61
UAH (в тому числі ПДВ 1 610 252,27 UAH)