Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

НК 024: 2019 код 16187 матеріал виготовлення зубного протезу, кераміка
Очікувана вартість
8 490,00 UAH
UA-2019-10-29-001224-b 5ef88a716a534609b8ce49ee661e1296
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Миколаївна Безменова

+380552223404
+380552491242
kherson.tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 29 жовтня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХЕРСОНСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. Є. Є. КАРАБЕЛЕША" ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01983814
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., Херсон, проспект Ушакова, 22/1
Контактна особа: Наталя Миколаївна Безменова
+380552223404, +380552491242
kherson.tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24560000-7: Поліаміди у первинній формі


затверджено рішенням тендерного комітету від 21.01.2019 року №14 (джерело фінансування - спец.рахунок)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 штуки
НК 024: 2019 код 16187 матеріал виготовлення зубного протезу, кераміка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, вул.Тираспольська, 62
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 жовтня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24560000-7 — Поліаміди у первинній формі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплата здійснюється по факту поставки товару, по мірі надходження коштів на розрахунковий рахунок Замовника, при необхідності з відстрочкою платежу 30 календарних діб Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

29 жовтня 2019 12:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Мінлібаєв Євгеній Олександрович
#3389615974
Переможець 8 490,00
UAH
29 жовтня 2019 12:21

Документи

29 жовтня 2019 12:21
Електронний підпис
29 жовтня 2019 12:21
договір №1109.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2019 12:22
договір №1109.pdf укладений
29 жовтня 2019 12:22