Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

50220000-3 – Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Очікувана вартість
3 500 000,00 UAH
UA-2019-10-29-000543-a a52fa2809db24b219b1a7625d29f5fe8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Назаренко Сергей Витальевич

+380577243752 ntv_pz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081216
Місцезнаходження: 61052, Україна , Харківська обл., Харків, ВУЛИЦЯ ЄВГЕНА КОТЛЯРА, будинок 7
Контактна особа: Назаренко Сергей Витальевич
+380577243752
ntv_pz@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 жовтня 2019 15:17
Звернення за роз’ясненнями: до 10 листопада 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 листопада 2019 17:00
Початок аукціону: 21 листопада 2019 13:33
Очікувана вартість: 3 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 105 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 85000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50220000-3: Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Послуги з капітального ремонту автомотрис, їх обладнання та устаткування. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з капітального ремонту автомотрис, їх обладнання та устаткування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50220000-3 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг після підписання Акту приймання-передачі послуг на підставі наданого рахунка-фактури, але не раніше реєстрації податкової накладної Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 листопада 2019 16:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2019 16:23
зміни.docx
13 листопада 2019 16:23
ТД НОВА редакція.doc
13 листопада 2019 16:23
додатки НОВА редакція.docx
13 листопада 2019 16:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 жовтня 2019 15:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2019 16:23
зміни.docx
13 листопада 2019 16:23
ТД НОВА редакція.doc
29 жовтня 2019 15:14
АДМ 04ТД на послуги 08.07.2019 - 1219.doc
13 листопада 2019 16:23
додатки НОВА редакція.docx
29 жовтня 2019 15:14
АДМ 04ТД-додатки на послуги 11.10.2019 - 1219.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-03-000048 ● 9f4a273813344d568eb8eabba5b79ea5
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 грудня 2020 16:17
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

03.12.2020 № 239
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 03.12.2020 № 239

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2019-10-29-000543-a 29.10.2019
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

При детальному вивченні тендерної пропозиції учасника встановлено, що учасником було завантажено скан-копію оригіналу довідки з обслуговуючого банку про наявність рахунків в банківській установі Акціонерного товариства «Альфа Банк», яка видана 18.11.2019 за номером № 93353. Враховуючи той факт, що в аналогічних закупівлях за кодом ДК 021:2015: 50220000-3 – Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги UA-2019-10-28-002390-b та UA-2019-10-29-000761-c також завантажені довідки з обслуговуючого банку про наявність рахунків в банківській установі Акціонерного товариства «Альфа Банк», які також мають номер № 93353, але датовані іншими датами (довідка від 22.11.2019 № 93353 та 07.11.2019 № 93353 додаються) й відповідно до частини 7 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої Учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції) службою електропостачання, 27.11.2019 та 04.12.2019 за номером Е-01-11/922 та Е-01-11/951 відповідно, були направлені листи-запити (додаються) до Дніпровського відділення № 9 Акціонерного товариства «Альфа-Банк» Козачинській І.Ю. та Голові правління Акціонерного товариства «Альфа-Банк» Михайльовій В.В. щодо підтвердження видачі довідки ПрАТ «Металургтрансремонт» від 18.11.2019 за номером № 93353. Листи направлені рекомендованим листом з повідомленням про отримання (№ 61052 4305923 0 від 06.12.2019) й отримано банком АТ «АЛЬФА-БАНК» 11.12.2019. Станом на 17.01.2020 (більше ніж 37 календарних днів з дати отримання рекомендованого листа) відповіді від АТ «АЛЬФА-БАНК» щодо підтвердження видачі довідки ПрАТ «Металургтрансремонт» від 18.11.2019 за номером № 93353 не надано! Враховуючи той факт, що довідка за номером № 93353 про наявність рахунків в банківській установі першочергово була видана 07.11.2019, тобто видана більше ніж 10-денної давнини по відношенню до кінцевого строку подання тендерних пропозицій (по 20.11.2019 включно), Тендерна пропозиція ПрАТ «Металургтрансремонт» не відповідає кваліфікаційним критеріям, а саме: - в порушення вимог п.8 Додатку 2 тендерної документації завантажений оригінал довідки з обслуговуючого банку про наявність рахунків в банківській установі 18.11.2019 за номером № 93353 – не підтверджується банківською установою Акціонерного товариства «Альфа Банк». - в порушення вимог п.8 Додатку 2 тендерної документації оригінал довідки з обслуговуючого банку про наявність рахунків в банківській установі виданий 07.11.2019 за номером № 93353, тобто виданий більше ніж 10-денної давнини по відношенню до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.

2021-01-05 09:20:05


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 15 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення абзацу п’ятого частини першої статті 3 Закону № 922-VIII у редакції від 01.01.2019 року)
  2. Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 листопада 2019 14:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Аерлайн 3 295 800,00
UAH з ПДВ
2 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ Металургтрансремонт 3 456 000,00
UAH з ПДВ
2 550 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПОЛТАВСЬКИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД ЗАЛІЗНИЧНОЇ ТЕХНІКИ" 3 330 000,00
UAH з ПДВ
3 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
АТ "Івано-Франківський локомотиворемонтний завод" 3 480 000,00
UAH з ПДВ
3 480 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 листопада 2019 16:52
Електронний підпис
20 листопада 2019 16:17
Лист.pdf
20 листопада 2019 16:17
24207_АЕРЛАЙН_Гарантія_20_11_2019.rar
20 листопада 2019 16:17
Статистика.pdf
20 листопада 2019 16:17
Статистика.pdf
20 листопада 2019 16:17
Свідоцтво про реєстрацію.pdf
20 листопада 2019 16:17
проект договору.pdf
20 листопада 2019 16:17
Про відкритий рахунок.pdf
20 листопада 2019 16:17
Лист-Гарантія санкції.pdf
20 листопада 2019 16:17
Заявка на БанкГарантию (1).pdf
20 листопада 2019 16:17
Довідка.pdf
20 листопада 2019 16:17
Довідка відповідно 1 ДФ.pdf
20 листопада 2019 16:17
Виписка ЄДР.pdf
20 листопада 2019 16:17
Аналогічні.pdf
20 листопада 2019 16:17
15 Субпідрядники.pdf
20 листопада 2019 16:17
13 Тех завдання.pdf
20 листопада 2019 16:16
12 Захист довкілля.pdf
20 листопада 2019 16:16
11 Довідка КВЕД.pdf
20 листопада 2019 16:16
10 Тендерна пропозиція.pdf
20 листопада 2019 16:16
9 Документи на директора.pdf
20 листопада 2019 16:16
6 Витяг ПДВ (ориг та завір).pdf
20 листопада 2019 16:16
5 Новий статут Аерлайн 2019.pdf
20 листопада 2019 16:16
4-ОПП(заверен).pdf
20 листопада 2019 16:16
3 Довідка мат тех база.pdf
20 листопада 2019 16:16
2 Довідка працівників.pdf
20 листопада 2019 16:16
1 дф 3 квартал 2019.pdf

Публічні документи

19 листопада 2019 09:06
32 Баланс до протоколу _132.pdf
19 листопада 2019 09:06
29 перелік послуг згідно д._4.pdf
19 листопада 2019 09:06
28 щодо захісту довкілля.pdf
19 листопада 2019 09:06
26 згідно 1 ДФ.pdf
19 листопада 2019 09:06
25 про субпідрядників.pdf
19 листопада 2019 09:06
24 Гарант лист згідно ЦЕ 0028.pdf
19 листопада 2019 09:06
20 із сплати податків.pdf
19 листопада 2019 09:06
17 не визнаний банкрутом.pdf
19 листопада 2019 09:06
10 наявність колій.pdf
19 листопада 2019 09:06
9 наявність обладнання.pdf
19 листопада 2019 09:06
8 довідка банка.PDF
19 листопада 2019 09:06
6 Доверенность Настыченко.pdf
19 листопада 2019 09:06
2 Витяг з реєстру ПДВ.pdf
19 листопада 2019 09:06
1 Статут ПрАТ.pdf
19 листопада 2019 09:06
0 лицензія до банк гарантії.pdf
19 листопада 2019 09:06
0 банк гарантія.pdf

Публічні документи

18 листопада 2019 16:32
21. Тендерна пропозиція.pdf
13 листопада 2019 15:20
27. Копія паспорту.pdf
12 листопада 2019 18:37
28.Копія Виписки.pdf
12 листопада 2019 18:37
23.Інформація щодо довкілля.pdf
12 листопада 2019 18:37
21. Тендерна пропозиція.pdf
12 листопада 2019 18:37
16.Копія витягу ПДВ.pdf
12 листопада 2019 18:37
15. Про паспорт.pdf
12 листопада 2019 18:37
14.Про ІІН.pdf
12 листопада 2019 18:37
13. Копія статуту ПРЗЗТ.pdf
12 листопада 2019 18:37
3. Інформація щодо досвіду.pdf
12 листопада 2019 18:37
2.Iнформацi щодо працiвникiв.pdf
12 листопада 2019 18:37
Протокол НР.7Z
12 листопада 2019 18:37
Наказ Фролова Ю.М.7Z
12 листопада 2019 18:37
Лист для клієнтів.7z
12 листопада 2019 18:37
Гарантія 15830-19.7z
12 листопада 2019 18:37
Витяг із Статуту.7z
12 листопада 2019 18:37
Банківська ліцензія.7z

Публічні документи

11 листопада 2019 16:21
Лист НБУ по ліцензії.pdf
11 листопада 2019 16:21
Технічне завдання.pdf
11 листопада 2019 16:21
тендерна пропозиція.pdf
11 листопада 2019 16:21
оригінал довідки з банку.pdf
11 листопада 2019 16:21
статут.pdf
11 листопада 2019 16:21
інформація про працівників.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Аерлайн

ПрАТ Металургтрансремонт

ТОВ "ПОЛТАВСЬКИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД ЗАЛІЗНИЧНОЇ ТЕХНІКИ"

АТ "Івано-Франківський локомотиворемонтний завод"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Аерлайн
#36465159
Відхилено 2 500 000,00
UAH з ПДВ
18 грудня 2019 14:50
ПрАТ Металургтрансремонт
#05509858
Відхилено 2 550 000,00
UAH з ПДВ
17 січня 2020 13:34
ТОВ "ПОЛТАВСЬКИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД ЗАЛІЗНИЧНОЇ ТЕХНІКИ"
#41372742
Переможець 3 000 000,00
UAH з ПДВ
20 січня 2020 14:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 січня 2020 14:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПОЛТАВСЬКИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД ЗАЛІЗНИЧНОЇ ТЕХНІКИ"
#41372742
3 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2021 10:00
Електронний підпис зміни до договору
07 серпня 2020 10:03
ДОГОВОР АДМ-1219 ПЕ-20116-НЮ ДУ-1.pdf укладений
07 серпня 2020 10:03
Електронний підпис укладений
07 лютого 2020 14:24
Договор АДМ-1219 ПЕ-20116-НЮ на 07.02.2020.PDF укладений
07 лютого 2020 14:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії договору
Номер договору про закупівлю: П/Е-20116/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 лютого 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 000 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 500 000,00 UAH)