Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081216 |
Місцезнаходження: | 61052, Україна , Харківська обл., Харків, ВУЛИЦЯ ЄВГЕНА КОТЛЯРА, будинок 7 |
Контактна особа: |
Назаренко Сергей Витальевич +380577243752 ntv_pz@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 жовтня 2019 15:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 листопада 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 листопада 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 21 листопада 2019 13:33 |
Очікувана вартість: | 3 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 105 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 85000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50220000-3: Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | після підписання Акту приймання-передачі послуг на підставі наданого рахунка-фактури, але не раніше реєстрації податкової накладної | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 листопада 2019 16:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 листопада 2019 16:23 |
зміни.docx | |
13 листопада 2019 16:23 |
ТД НОВА редакція.doc | |
13 листопада 2019 16:23 |
додатки НОВА редакція.docx |
13 листопада 2019 16:23 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 листопада 2019 16:23 |
зміни.docx
|
|||
13 листопада 2019 16:23 |
ТД НОВА редакція.doc
|
|||
13 листопада 2019 16:23 |
додатки НОВА редакція.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-12-03-000048 ● 9f4a273813344d568eb8eabba5b79ea5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 грудня 2020 16:17 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.12.2020 № 239
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 03.12.2020 № 239
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2019-10-29-000543-a 29.10.2019
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Надання інформації про усунення порушення замовником
При детальному вивченні тендерної пропозиції учасника встановлено, що учасником було завантажено скан-копію оригіналу довідки з обслуговуючого банку про наявність рахунків в банківській установі Акціонерного товариства «Альфа Банк», яка видана 18.11.2019 за номером № 93353. Враховуючи той факт, що в аналогічних закупівлях за кодом ДК 021:2015: 50220000-3 – Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги UA-2019-10-28-002390-b та UA-2019-10-29-000761-c також завантажені довідки з обслуговуючого банку про наявність рахунків в банківській установі Акціонерного товариства «Альфа Банк», які також мають номер № 93353, але датовані іншими датами (довідка від 22.11.2019 № 93353 та 07.11.2019 № 93353 додаються) й відповідно до частини 7 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої Учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції) службою електропостачання, 27.11.2019 та 04.12.2019 за номером Е-01-11/922 та Е-01-11/951 відповідно, були направлені листи-запити (додаються) до Дніпровського відділення № 9 Акціонерного товариства «Альфа-Банк» Козачинській І.Ю. та Голові правління Акціонерного товариства «Альфа-Банк» Михайльовій В.В. щодо підтвердження видачі довідки ПрАТ «Металургтрансремонт» від 18.11.2019 за номером № 93353. Листи направлені рекомендованим листом з повідомленням про отримання (№ 61052 4305923 0 від 06.12.2019) й отримано банком АТ «АЛЬФА-БАНК» 11.12.2019. Станом на 17.01.2020 (більше ніж 37 календарних днів з дати отримання рекомендованого листа) відповіді від АТ «АЛЬФА-БАНК» щодо підтвердження видачі довідки ПрАТ «Металургтрансремонт» від 18.11.2019 за номером № 93353 не надано! Враховуючи той факт, що довідка за номером № 93353 про наявність рахунків в банківській установі першочергово була видана 07.11.2019, тобто видана більше ніж 10-денної давнини по відношенню до кінцевого строку подання тендерних пропозицій (по 20.11.2019 включно), Тендерна пропозиція ПрАТ «Металургтрансремонт» не відповідає кваліфікаційним критеріям, а саме: - в порушення вимог п.8 Додатку 2 тендерної документації завантажений оригінал довідки з обслуговуючого банку про наявність рахунків в банківській установі 18.11.2019 за номером № 93353 – не підтверджується банківською установою Акціонерного товариства «Альфа Банк». - в порушення вимог п.8 Додатку 2 тендерної документації оригінал довідки з обслуговуючого банку про наявність рахунків в банківській установі виданий 07.11.2019 за номером № 93353, тобто виданий більше ніж 10-денної давнини по відношенню до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
2021-01-05 09:20:05
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 28 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 січня 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення абзацу п’ятого частини першої статті 3 Закону № 922-VIII у редакції від 01.01.2019 року)
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 листопада 2019 14:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Аерлайн |
3 295 800,00
UAH з ПДВ
|
2 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПрАТ Металургтрансремонт |
3 456 000,00
UAH з ПДВ
|
2 550 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПОЛТАВСЬКИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД ЗАЛІЗНИЧНОЇ ТЕХНІКИ" |
3 330 000,00
UAH з ПДВ
|
3 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
АТ "Івано-Франківський локомотиворемонтний завод" |
3 480 000,00
UAH з ПДВ
|
3 480 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Аерлайн #36465159 |
Відхилено |
2 500 000,00
UAH з ПДВ
|
18 грудня 2019 14:50
|
ПрАТ Металургтрансремонт #05509858 |
Відхилено |
2 550 000,00
UAH з ПДВ
|
17 січня 2020 13:34
|
ТОВ "ПОЛТАВСЬКИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД ЗАЛІЗНИЧНОЇ ТЕХНІКИ" #41372742 |
Переможець |
3 000 000,00
UAH з ПДВ
|
20 січня 2020 14:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 жовтня 2021 10:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 серпня 2020 10:03
|
ДОГОВОР АДМ-1219 ПЕ-20116-НЮ ДУ-1.pdf | укладений |
07 серпня 2020 10:03
|
Електронний підпис | укладений |
07 лютого 2020 14:24
|
Договор АДМ-1219 ПЕ-20116-НЮ на 07.02.2020.PDF | укладений |
07 лютого 2020 14:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 07 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну дії договору |
Номер договору про закупівлю: | П/Е-20116/НЮ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |