Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція опорного навчального закладу Красятицьке НВО "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - дитячий садок" Поліської районної ради, д/с "Казочка" по вул. Воздвиженська, 71, в смт. Красятичі, Поліського району, Київської області
Очікувана вартість
4 820 253,20 UAH
UA-2019-10-28-002593-b 8b81df62bd2e42fe8ac1fa08383a068a
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Василівна

+380442067433 drrgkh_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 21467647
Вебсайт: http://www.drrzkg-koda.gov.ua
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40
Контактна особа: Юлія Василівна
+380442067433
drrgkh_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 жовтня 2019 18:01
Звернення за роз’ясненнями: до 03 листопада 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 листопада 2019 10:00
Початок аукціону: 14 листопада 2019 12:50
Очікувана вартість: 4 820 253,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 820,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 24000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція опорного навчального закладу Красятицьке НВО "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - дитячий садок" Поліської районної ради, д/с "Казочка" по вул. Воздвиженська, 71, в смт. Красятичі, Поліського району, Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07053, Україна, Київська область, смт. Красятичі, Поліський район, вул. Воздвиженська,71
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. Замовник відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764, може перераховувати Підряднику аванс в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт, який спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені цим Договором. Аванс 20 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. Замовник відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764, може перераховувати Підряднику аванс в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт, який спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені цим Договором. Пiсляоплата 20 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 жовтня 2019 18:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 жовтня 2019 18:01
Додатки до ТД.PDF
28 жовтня 2019 18:01
ТД.PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо термінів виконання робіт
Дата подання: 01 листопада 2019 11:57
Дата відповіді: 01 листопада 2019 16:27
У тендерній документації, п.4.4, додатках до тендерної документації, а саме у проекті договору, п.2.1., п.16.3. вказано терміни виконання робіт : до 31 грудня 2019 року . У додатку 2 - технічному завданні на виконання робіт зазначено наступні види робіт : фасад (утеплення з опорядженням декоративним розчином за технологією "CEREZIT, покрівля (вогнезахист дерев’яних конструкцій – нанесення механізованим способом матеріалу ДСА-1) . При дотриманні законодавства, максимально прискореній процедурі визначення переможця та за умови відсутності скарг та заперечень, договір з переможцем може бути підписаний наприкінці листопада місяця . Отже, до виконання згаданих робіт підрядник приступить у грудні місяці . Як відомо, середньодобові температури у регіоні розташування об’єкта будівництва у цю пору року мають від’ємні значення . Тобто, зазначені роботи неможливо виконати, не порушивши технологію або й виконати взагалі . І як наслідок, підрядник порушує умови договору та наражає себе на штрафні санкції згідно п.16.3 проекту договору . Роз'ясніть, будь-ласка, як співвідносити вказані терміни виконання робіт із неможливістю виконувати їх у зимовий період ? Способи обігріву, підігріву, накриття і т.п. не будемо розглядати . Зробити це для даних видів робіт неможливо у принципі . Дякуємо .
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Доводимо до вашого відома, що у випадку завершення даної процедури закупівлі шляхом заключення договору з переможцем, термін виконання робіт по такому договору буде продовжено на необхідний строк на наступний рік шляхом заключення додаткової угоди.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-28-002593-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ БК КИЇВ-М-БУД, Код ЄДРПОУ:40313047
Дата подання: 01 листопада 2019 12:51
Про перенесення термінів виконання робіт
Детально ознайомившись з умовами Тендерної документації, з Технічним завданням на виконання запланованих робіт та вивчивши умови договору, що наданий у Додатку № 3, в розділі ІІ. «Строки виконання робіт» в підпункті 2.1., зазначено, що роботи мають бути виконані до 31.12.2019 року.
Хочемо звернути Вашу увагу на той факт, що заплановані роботи будуть проходити в осінньо-зимовий період на зовнішній стороні будівлі.
Зважаючи на технологію та процес виконання капітального ремонту із застосуванням спеціальних сумішей (штукатурки, грунтовальної фарби, акрилової фарби, монтажної піни та інших), які не можуть застосовуватись (використовуватись) при низьких температурах повітря чи високій вологості повітря (дощ, сніг), виконати вище зазначені роботи без суттєвих порушень технології у строк до 31 грудня 2019 року є неможливим!
Звертаємось до Вас та до тендерного комітету з проханням, внести зміни до Тендерної документації та змінити умови договору з можливістю перенесення строків виконання робіт на наступний 2020 рік.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 листопада 2019 16:26
Доброго дня. Доводимо до вашого відома, що у випадку завершення даної процедури закупівлі шляхом заключення договору з переможцем, термін виконання робіт по такому договору буде продовжено на необхідний строк на наступний рік шляхом заключення додаткової угоди.
Номер вимоги: UA-2019-10-28-002593-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:32343522
Дата подання: 21 грудня 2019 14:30
Оскарження дискваліфікації
Просимо переглянути дискваліфікацію ТОВ "УКРБУДІНВЕСТ" та переглянути надані документи відповідно до чинного законодавства та вимог тендерної документації. Жодне "зауваження", за яким ТОВ "УКРБУДІНВЕСТ" було дискваліфіковано, не має під собою обгрунтування та є надуманим:
- назва документу розрахунку загальновиробничих витрат по підприємству ніяким чином не впливає на самий розрахунок,а тому вважаємо документ наданим.
- у складі тендерної документації надані загальновиробничі витрати до локальних кошторисів (Файл 3 Технічні вимоги.rar/Кошторис Красятичі частина 1.pdf - сторінка 55 та Файл 3 Технічні вимоги.rar/Кошторис Красятичі частина 2.pdf - сторінки 5,18,31,45,57)
У разі неперегляду нашої тендерної пропозиції відповідно до чинного законодавства ви змушуєте нас звернутися за захистом своїх інтересів до відповідних оскаржувальних та судових органів України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 грудня 2019 17:58
Доброго дня! Тендерний комітет розглянув вашу вимогу та повідомляє наступне.
Файл 3 Технічні вимоги.rar/Кошторис Красятичі частина 1.pdf - сторінка 55 - там наявний документ загальновиробничі витрати до об'єкту, а не до локального кошторису, що є невідповідністю умовам тендерної документації.
Файл 3 Технічні вимоги.rar/Кошторис Красятичі частина 2.pdf - сторінки 5,18,31,45,57) - стр.5 , стр. 18,31, 45, 57 - окремі сторінки локального кошторису.
У складі пропозиції учасника вимагалося надати ПОКАЗНИК для визначення загальновиробничих витрат, а не загальновиробничі витрати.
Зважаючи на викладене вище, ваша тендерна пропозиція була відхилена правомірно.

Документи подані скаржником

01 листопада 2019 12:50
Звернення

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-03-000016 ● 087f9907c809401698fa1f3fe8f0bfe1
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 грудня 2019 16:34
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


02.12.2019 № 343
Київ


Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
02.12.2019 № 343

Перелік
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
67 UA-2019-10-28-002593-b 28.10.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;

Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 09 січня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-4_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 листопада 2019 13:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ" 4 596 557,60
UAH з ПДВ
4 555 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Крамбудіндустрія 4 737 849,00
UAH з ПДВ
4 556 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "Іванківська пересувна механізована колона №2" 4 771 512,00
UAH з ПДВ
4 771 512,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БК КИЇВ-М-БУД 4 800 008,62
UAH з ПДВ
4 800 008,62
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРМОНТАЖЛЮКС" 4 810 066,51
UAH з ПДВ
4 810 066,51
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 листопада 2019 09:49
Електронний підпис
13 листопада 2019 09:30
Файл 5 Інші документи.rar
13 листопада 2019 08:12
Електронний підпис
13 листопада 2019 08:10
Файл 5 Інші документи.rar
13 листопада 2019 08:10
Файл 3 Технічні вимоги.rar
13 листопада 2019 08:06
Файл 1 Тендерна пропозиція.rar

Публічні документи

15 грудня 2019 22:11
Кошторис оновлений
13 листопада 2019 08:29
Електронний підпис
13 листопада 2019 02:30
Файл _ 5 Інші документи.rar
13 листопада 2019 02:30
Файл _ 3 Технічні вимоги.rar
13 листопада 2019 02:30
Файл _ 2 Кваліфікація.rar
13 листопада 2019 02:30
Файл _ 1 Тендерна пропозиція.rar

Публічні документи

13 листопада 2019 04:19
Електронний підпис
13 листопада 2019 04:16
Файл 5. Інші документи.rar
13 листопада 2019 04:16
Файл 3. Технічні вимоги.rar
13 листопада 2019 04:16
Файл 1. Тендерна пропозиція.rar

Публічні документи

12 листопада 2019 16:59
Електронний підпис
12 листопада 2019 16:57
Файл №5_Інші документи.rar
12 листопада 2019 16:57
Файл №3_Тех_вимоги.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ"

ПП Крамбудіндустрія

ПрАТ "Іванківська пересувна механізована колона №2"

ТОВ БК КИЇВ-М-БУД

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРМОНТАЖЛЮКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Крамбудіндустрія
#33270749
Очікує рішення 4 556 000,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2019 16:36
ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ"
#32343522
Відхилено 4 555 999,00
UAH з ПДВ
11 грудня 2019 16:36

Документи

11 грудня 2019 16:36
Електронний підпис
11 грудня 2019 16:35
Протокол 735.PDF
22 листопада 2019 10:41
Електронний підпис
22 листопада 2019 10:41
Продовження розгляду.PDF
14 листопада 2019 13:30
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 26 грудня 2019 16:28
Коментар щодо відміни: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
26 грудня 2019 16:28
Електронний підпис
26 грудня 2019 16:27
DOC.PDF