Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 21467647 |
Вебсайт: | http://www.drrzkg-koda.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40 |
Контактна особа: |
Юлія Василівна +380442067433 drrgkh_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 жовтня 2019 18:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 листопада 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 листопада 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 14 листопада 2019 12:50 |
Очікувана вартість: | 4 820 253,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 820,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 24000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. Замовник відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764, може перераховувати Підряднику аванс в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт, який спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені цим Договором. | Аванс | 20 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. Замовник відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764, може перераховувати Підряднику аванс в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт, який спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені цим Договором. | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 жовтня 2019 18:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 жовтня 2019 18:01 |
Додатки до ТД.PDF | |
28 жовтня 2019 18:01 |
ТД.PDF |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Хочемо звернути Вашу увагу на той факт, що заплановані роботи будуть проходити в осінньо-зимовий період на зовнішній стороні будівлі.
Зважаючи на технологію та процес виконання капітального ремонту із застосуванням спеціальних сумішей (штукатурки, грунтовальної фарби, акрилової фарби, монтажної піни та інших), які не можуть застосовуватись (використовуватись) при низьких температурах повітря чи високій вологості повітря (дощ, сніг), виконати вище зазначені роботи без суттєвих порушень технології у строк до 31 грудня 2019 року є неможливим!
Звертаємось до Вас та до тендерного комітету з проханням, внести зміни до Тендерної документації та змінити умови договору з можливістю перенесення строків виконання робіт на наступний 2020 рік.
- назва документу розрахунку загальновиробничих витрат по підприємству ніяким чином не впливає на самий розрахунок,а тому вважаємо документ наданим.
- у складі тендерної документації надані загальновиробничі витрати до локальних кошторисів (Файл 3 Технічні вимоги.rar/Кошторис Красятичі частина 1.pdf - сторінка 55 та Файл 3 Технічні вимоги.rar/Кошторис Красятичі частина 2.pdf - сторінки 5,18,31,45,57)
У разі неперегляду нашої тендерної пропозиції відповідно до чинного законодавства ви змушуєте нас звернутися за захистом своїх інтересів до відповідних оскаржувальних та судових органів України.
Файл 3 Технічні вимоги.rar/Кошторис Красятичі частина 1.pdf - сторінка 55 - там наявний документ загальновиробничі витрати до об'єкту, а не до локального кошторису, що є невідповідністю умовам тендерної документації.
Файл 3 Технічні вимоги.rar/Кошторис Красятичі частина 2.pdf - сторінки 5,18,31,45,57) - стр.5 , стр. 18,31, 45, 57 - окремі сторінки локального кошторису.
У складі пропозиції учасника вимагалося надати ПОКАЗНИК для визначення загальновиробничих витрат, а не загальновиробничі витрати.
Зважаючи на викладене вище, ваша тендерна пропозиція була відхилена правомірно.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-12-03-000016 ● 087f9907c809401698fa1f3fe8f0bfe1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 грудня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 грудня 2019 16:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.12.2019 № 343
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
02.12.2019 № 343
Перелік
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
67 UA-2019-10-28-002593-b 28.10.2019 дані автоматичних індикаторів ризиків
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 грудня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 січня 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Ризики, що спрацювали
RISK1-4_1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 листопада 2019 13:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ" |
4 596 557,60
UAH з ПДВ
|
4 555 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП Крамбудіндустрія |
4 737 849,00
UAH з ПДВ
|
4 556 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПрАТ "Іванківська пересувна механізована колона №2" |
4 771 512,00
UAH з ПДВ
|
4 771 512,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ БК КИЇВ-М-БУД |
4 800 008,62
UAH з ПДВ
|
4 800 008,62
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРМОНТАЖЛЮКС" |
4 810 066,51
UAH з ПДВ
|
4 810 066,51
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП Крамбудіндустрія #33270749 |
Очікує рішення |
4 556 000,00
UAH з ПДВ
|
11 грудня 2019 16:36
|
ТОВ "УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ " УКРБУДІНВЕСТ" #32343522 |
Відхилено |
4 555 999,00
UAH з ПДВ
|
11 грудня 2019 16:36
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 26 грудня 2019 16:28 |
Коментар щодо відміни: | неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. |
26 грудня 2019 16:28
|
Електронний підпис |
26 грудня 2019 16:27
|
DOC.PDF |