Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сміттєвоз із заднім завантаженням СБМ-301/4 (обладнання), або еквівалент з установкою на автомобіль
Очікувана вартість
255 000,00 UAH
UA-2019-10-28-002161-b ccc6c64537324e348f45f1c0e74f82c6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Лахманюк

+380969020093 borsuky.sr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Борсуківська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04395886
Вебсайт: http://borsukivska.gromada.org.ua
Місцезнаходження: 47412, Україна , Тернопільська обл., с. Борсуки, вул. Шевченка, 3
Контактна особа: Олександр Лахманюк
+380969020093
borsuky.sr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 жовтня 2019 16:18
Звернення за роз’ясненнями: до 12 листопада 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 листопада 2019 17:00
Початок аукціону: 25 листопада 2019 11:00
Очікувана вартість: 255 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 550,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34210000-2: Кузови транспортних засобів


У вартість самого обладнання, включено вартість переобладнання вантажного автомобіля замовника у сміттєвоз (установка обладнання на автомобіль)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
Сміттєвоз із заднім завантаженням СБМ-301/4 (обладнання), або еквівалент з установкою на автомобіль (місцевий бюджет - кошти інфраструктурної субвенції)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 47412, Україна, Тернопільська область, с.Борсуки Лановецького району, Шевченка, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 грудня 2019
ДК 021:2015: 34210000-2 — Кузови транспортних засобів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 листопада 2019 13:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2019 13:51
перелік змін.docx
15 листопада 2019 13:51
додаток 3.docx
15 листопада 2019 13:51
Тендерна документація смітєвоз Борсуківська сільська рада.doc
28 жовтня 2019 16:18
додаток 5.docx
28 жовтня 2019 16:18
додаток 1 тендерна пропозиція.docx
28 жовтня 2019 16:18
додаток 2.docx
28 жовтня 2019 16:18
додаток 4 технічні характеристики.docx
28 жовтня 2019 16:18
додаток 6. Проект договору.docx
15 листопада 2019 13:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 жовтня 2019 16:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 листопада 2019 13:51
перелік змін.docx
15 листопада 2019 13:51
додаток 3.docx
28 жовтня 2019 16:18
додаток 3.docx
15 листопада 2019 13:51
Тендерна документація смітєвоз Борсуківська сільська рада.doc
28 жовтня 2019 16:18
Тендерна документація смітєвоз Борсуківська сільська рада.doc
28 жовтня 2019 16:18
додаток 5.docx
28 жовтня 2019 16:18
додаток 1 тендерна пропозиція.docx
28 жовтня 2019 16:18
додаток 2.docx
28 жовтня 2019 16:18
додаток 4 технічні характеристики.docx
28 жовтня 2019 16:18
додаток 6. Проект договору.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-11-000013 ● d2236ffd64224e4994087edb055f93c9
  • Статус: вирішено ● Дата: 06 жовтня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 листопада 2019 17:27
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

11.11.2019 №82
Тернопіль

Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Євген ДЕРЖЕРУКА

Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 11.11.2019 №82
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
2.UA-2019-10-28-002161-b від 28.10.2019 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Управлінням Західного офісу Держаудит служби у Тернопільській області було проведено моніторинг процедури закупівлі Борсуківської сільської ради в електронній системі закупівель по предмету «Сміттєвоз із заднім завантаженням СБМ-301/4 (обладнання), або еквівалент з установкою на автомобіль» (наказ від 11.11.2019 року № 82; ID моніторингу UA-M-2019-11-11-000013). В результаті моніторингу були встановлені порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї. Борсуківська сільська рада інформує, що виявлені в процесі моніторингу порушення законодавства взято до уваги. Здійснено заходи щодо усунення порушень (внесено зміни до тендерної документації) та недопущення їх у подальшому. До листа додається: 1. Тендерна документація (ТД) із внесеними змінами. 2. Додаток 3 до ТД із внесеними змінами. 3. Перелік внесених змін до ТД.

2019-11-18 15:08:34


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 29 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Порушення усунуто.

2019-11-19 09:20:02

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 листопада 2019 11:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ТД Будшляхмаш 250 000,00
UAH з ПДВ
247 200,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СпецКомТранс" 252 450,00
UAH з ПДВ
248 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 грудня 2019 11:45
Довідки від переможця.pdf
02 грудня 2019 11:45
Довідка з ДПС.jpg
22 листопада 2019 15:27
Електронний підпис
19 листопада 2019 12:40
Лист-гарантія.pdf
19 листопада 2019 12:40
Технічна частина.pdf
19 листопада 2019 12:40
протокол наказ ПДВ.pdf
19 листопада 2019 12:40
Статуту.pdf
19 листопада 2019 12:40
Проект договору.pdf
19 листопада 2019 12:40
Витяг з ЄДР.pdf
19 листопада 2019 12:40
Кваліфікаційна частина.pdf
19 листопада 2019 12:40
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

19 листопада 2019 12:39
Статут.pdf
19 листопада 2019 12:39
Ст.17.pdf
19 листопада 2019 12:39
Сертифікат.pdf
19 листопада 2019 12:39
Протокол №1.pdf
19 листопада 2019 12:39
Пропозиція.pdf
19 листопада 2019 12:39
Наказ №1.pdf
19 листопада 2019 12:39
Додаток 5.pdf
19 листопада 2019 12:39
Додаток 4.pdf
19 листопада 2019 12:39
Договір оренди 2019 р..pdf
19 листопада 2019 12:39
Довідка (право підпису).pdf
19 листопада 2019 12:39
Довідка 2.pdf
19 листопада 2019 12:39
Довідка.pdf
19 листопада 2019 12:39
Витяг ПДВ.pdf
19 листопада 2019 12:39
Витяг від 10.09.19 р.pdf
19 листопада 2019 12:39
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ТД Будшляхмаш

Товариство з обмеженою відповідальністю "СпецКомТранс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ТД Будшляхмаш
#32670703
Переможець 247 200,00
UAH з ПДВ
29 листопада 2019 10:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 листопада 2019 10:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ТД Будшляхмаш
#32670703
247 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 16:00
Електронний підпис укладений
16 грудня 2019 16:13
договір 75.pdf укладений
16 грудня 2019 16:10

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 247 200,00
UAH (в тому числі ПДВ 41 200,00 UAH)