Сміттєвоз із заднім завантаженням СБМ-301/4 (обладнання), або еквівалент з установкою на автомобіль
Очікувана вартість
255 000,00 UAH
UA-2019-10-28-002161-b ccc6c64537324e348f45f1c0e74f82c6
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Борсуківська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04395886
Вебсайт замовника: http://borsukivska.gromada.org.ua
Місцезнаходження замовника: 47412, Україна , Тернопільська обл., с. Борсуки, вул. Шевченка, 3
Контактна особа замовника: Олександр Лахманюк
+380969020093
borsuky.sr@gmail.com
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 жовтня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 12 листопада 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 листопада 2019 17:00
Початок аукціону: 25 листопада 2019 11:00
Очікувана вартість: 255 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 550,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


У вартість самого обладнання, включено вартість переобладнання вантажного автомобіля замовника у сміттєвоз (установка обладнання на автомобіль)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
Сміттєвоз із заднім завантаженням СБМ-301/4 (обладнання), або еквівалент з установкою на автомобіль (місцевий бюджет - кошти інфраструктурної субвенції)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 47412, Україна, Тернопільська область, с.Борсуки Лановецького району, Шевченка, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 грудня 2019
ДК 021:2015: 34210000-2 — Кузови транспортних засобів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-11-000013 ● d2236ffd64224e4994087edb055f93c9
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-11-11
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-11-11 17:27:36
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

11.11.2019 №82
Тернопіль

Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Євген ДЕРЖЕРУКА

Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 11.11.2019 №82
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
2.UA-2019-10-28-002161-b від 28.10.2019 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Управлінням Західного офісу Держаудит служби у Тернопільській області було проведено моніторинг процедури закупівлі Борсуківської сільської ради в електронній системі закупівель по предмету «Сміттєвоз із заднім завантаженням СБМ-301/4 (обладнання), або еквівалент з установкою на автомобіль» (наказ від 11.11.2019 року № 82; ID моніторингу UA-M-2019-11-11-000013). В результаті моніторингу були встановлені порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї. Борсуківська сільська рада інформує, що виявлені в процесі моніторингу порушення законодавства взято до уваги. Здійснено заходи щодо усунення порушень (внесено зміни до тендерної документації) та недопущення їх у подальшому. До листа додається: 1. Тендерна документація (ТД) із внесеними змінами. 2. Додаток 3 до ТД із внесеними змінами. 3. Перелік внесених змін до ТД.

2019-11-18 15:08:34

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 14 листопада 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 29 листопада 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Борсуківська сільська рада, 04395886, Україна, с. Борсуки, вул. Шевченка, 3
  2. Інформація про предмет закупівлі: Сміттєвоз із заднім завантаженням СБМ-301/4 (обладнання), або еквівалент з установкою на автомобіль (місцевий бюджет - кошти інфраструктурної субвенції), 255000UAH, 34210000-2, ДК021, 1, одиниця
  3. Інформація про оприлюднення: ccc6c64537324e348f45f1c0e74f82c6, 2019-10-28
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 11 листопада 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів затверджених уповноваженим органом, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015№922-VIII (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Борсуківської сільської ради (далі - Замовник) на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію затверджену протоколом засіданням тендерного комітету від 28.10.2019№б/н. Моніторингом питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено, що в порушення пункту 16 частини другої статті 22 Закону Замовником не зазначено посаду та адресу посадової особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками. Поряд з цим, на порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22 та частини третьої статті 17 Закону Замовником у додатку 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим критеріям замовника» тендерної документації зазначено вимогу щодо подачі, копії виписки / витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань / Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців). Крім цього, Замовником при складанні тендерної документації не враховано вимоги Указу Президента України від 21.06.2018 № 176/2018 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 21 червня 2018 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)». Відповідно до норм абзацу третього частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги у разі, неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що її складено з порушенням пунктів 2, 16 частини 2 статті 22 Закону та частини третьої статті 17 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів – порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення їх у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Порушення усунуто.

2019-11-19 09:20:02

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 листопада 2019 11:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ТД Будшляхмаш 250 000,00
UAH з ПДВ
247 200,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СпецКомТранс" 252 450,00
UAH з ПДВ
248 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 грудня 2019 11:45
Довідки від переможця.pdf
02 грудня 2019 11:45
Довідка з ДПС.jpg
22 листопада 2019 15:27
sign.p7s
19 листопада 2019 12:40
Лист-гарантія.pdf
19 листопада 2019 12:40
Технічна частина.pdf
19 листопада 2019 12:40
протокол наказ ПДВ.pdf
19 листопада 2019 12:40
Статуту.pdf
19 листопада 2019 12:40
Проект договору.pdf
19 листопада 2019 12:40
Витяг з ЄДР.pdf
19 листопада 2019 12:40
Кваліфікаційна частина.pdf
19 листопада 2019 12:40
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

19 листопада 2019 12:39
Статут.pdf
19 листопада 2019 12:39
Ст.17.pdf
19 листопада 2019 12:39
Сертифікат.pdf
19 листопада 2019 12:39
Протокол №1.pdf
19 листопада 2019 12:39
Пропозиція.pdf
19 листопада 2019 12:39
Наказ №1.pdf
19 листопада 2019 12:39
Додаток 5.pdf
19 листопада 2019 12:39
Додаток 4.pdf
19 листопада 2019 12:39
Договір оренди 2019 р..pdf
19 листопада 2019 12:39
Довідка (право підпису).pdf
19 листопада 2019 12:39
Довідка 2.pdf
19 листопада 2019 12:39
Довідка.pdf
19 листопада 2019 12:39
Витяг ПДВ.pdf
19 листопада 2019 12:39
Витяг від 10.09.19 р.pdf
19 листопада 2019 12:39
Виписка.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ТД Будшляхмаш
#32670703
Переможець 247 200,00
UAH з ПДВ
29 листопада 2019 10:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 листопада 2019 10:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ТД Будшляхмаш
#32670703
247 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
16 грудня 2019 16:13
договір 75.pdf укладений
16 грудня 2019 16:10
sign.p7s зміни до договору
03 січня 2020 16:00

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 247 200,00
UAH (в тому числі ПДВ 41 200,00 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку