Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мікрофони та гучномовці
Очікувана вартість
6 700,00 UAH
UA-2019-10-28-001928-b e5c510950ef64711ac6478e250c218dc
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Володимирівна Дубовська

+380981231447 centr1.dnepr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОСВІТИ "ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-РЕАБІЛІТАЦІЙНИЙ ЦЕНТР № 1" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 20199883
Місцезнаходження: 49105, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, ВУЛИЦЯ НАДІЇ АЛЕКСЄЄНКО, будинок 171
Контактна особа: Олена Володимирівна Дубовська
+380981231447
centr1.dnepr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 жовтня 2019 15:42
Звернення за роз’ясненнями: до 31 жовтня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 листопада 2019 16:00
Початок аукціону: 06 листопада 2019 13:32
Очікувана вартість: 6 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 67,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32340000-8: Мікрофони та гучномовці


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 штука
Мікрофони та гучномовці (джерело фінансування - місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49105, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Надії Алексєєнко, 171
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2019
ДК 021:2015: 32340000-8 — Мікрофони та гучномовці

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 жовтня 2019 15:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 жовтня 2019 15:42
Кваліфікація_допороги_пожежне – (рації, рупор) –2.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 29 жовтня 2019 09:35
Дата відповіді: 29 жовтня 2019 11:07
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваш запит доводимо:
1. Учасниками повинні надаватися тендерні пропозиції у відповідності до вимог тендерної документації, в тому числі і відносно характеристик предмету закупівлі, зазначених у тендерній документації. Відповідно до вимог тендерної документації підлягають розгляду еквіваленти з технічними характеристиками не нижчими ніж у замовленого як предмет закупівлі. В іншому випадку тендерна пропозиція буде вважатися такою, що не відповідає вимогам тендерної документації і буде відхилена. Тому ми допускаємо на торги товари, торгові марки або моделі, які відрізняються від торгових марок вказаних в тендерній документації, але які відповідають зазначеним технічним вимогам щодо предмета закупівлі.
2. Замовник не вимагає від учасників, у складі своїх цінових пропозицій вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару, натомість Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати відповідні документи, ознайомившись з якими стане відома конкретна торгова марка, запропонованого учасником товару.
Замовник при здійсненні закупівель дотримується усіх принципів, які зазначені в ст. Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема й принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, що забезпечується через оприлюднення документів, які стосуються процедури закупівлі, на веб-порталі Уповноваженого органу. доступ до якої є вільним, тому усі зацікавлені сторони мають змогу ознайомитися з усіма документами, які публікуються під час проведення процедур закупівель.
Враховуючи вищевикладене запропоновані Вами зміни не є доцільними та не будуть внесені Замовником до тендерної документації.
3. Так. Допускаємо. Оскільки відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах».
Закон не містить вимоги щодо обов'язкової реєстрації учасника як платника ПДВ для участі в публічних закупівлях. Таким чином, брати участь в публічних закупівлях можуть як платники, так і не платники ПДВ. Якщо учасник не є платником ПДВ, він надає пропозицію без врахування ПДВ.
Виходячи зі змісту ч.1 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв та методики оцінки, що зазначені Замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону.
Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «ціна». Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.
Після оцінки пропозицій Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність технічним вимогам з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатами оцінки визнана найбільш економічно вигідною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 листопада 2019 13:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Кмітюк Олександр Миколайович 6 137,00
UAH з ПДВ
6 137,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ" 6 500,00
UAH з ПДВ
6 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ГОРДІЄНКО ОЛЕНА ПЕТРІВНА 6 500,00
UAH з ПДВ
6 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 листопада 2019 15:27
Електронний підпис
05 листопада 2019 15:27
Електронний підпис
05 листопада 2019 15:25
Пропозиція.pdf

Публічні документи

04 листопада 2019 11:58
Витяг з реэстру.jpg
04 листопада 2019 11:58
Доки ЧП Шульц.rar

Публічні документи

04 листопада 2019 22:00
Довідка без печатки.pdf
04 листопада 2019 22:00
довідка про несертифікацію.pdf
04 листопада 2019 22:00
Довідки для кваліфікації .pdf
04 листопада 2019 22:00
Відомості про учасника.pdf
04 листопада 2019 22:00
Уст.док.підп..pdf
04 листопада 2019 22:00
тех вимоги н-р центр.pdf
04 листопада 2019 22:00
пропозиція н-р центр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Кмітюк Олександр Миколайович

ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ"

ГОРДІЄНКО ОЛЕНА ПЕТРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Кмітюк Олександр Миколайович
#3033323976
Переможець 6 137,00
UAH з ПДВ
07 листопада 2019 13:08

Документи

07 листопада 2019 12:12
Протокол 56.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 листопада 2019 13:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Кмітюк Олександр Миколайович
#3033323976
6 137,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 листопада 2019 12:12
Протокол 56.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договор 168.pdf укладений
18 листопада 2019 15:43