Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект комп’ютерного обладнання 1, Комплект комп’ютерного обладнання 2, Комплект комп’ютерного обладнання 3
Очікувана вартість
565 460,00 UAH
UA-2019-10-28-001486-c 5001256e05b8439eb0207309d7af9347
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Славінська Валентина Іванівна

+380614720786 kcrl@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "Більмацька центральна районна лікарня" Більмацької районної ради Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 01992860
Місцезнаходження: 71001, Україна , Запорізька обл., Більмак, Вул. Євтушенка, 1 А
Контактна особа: Славінська Валентина Іванівна
+380614720786
kcrl@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 жовтня 2019 16:29
Звернення за роз’ясненнями: до 03 листопада 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 листопада 2019 00:00
Початок аукціону: 13 листопада 2019 15:20
Очікувана вартість: 565 460,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 827,30 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Вимоги щодо товару визначені в тендерній документації. Номенклатура, асортимент одиниць зазначено у додатку 1 до тендерної документації «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
Комплект комп’ютерного обладнання 1 (Джерело фінансування закупівлі - кошти районного бюджету та кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71001, Україна, Запорізька область, Більмацький район, селище міського типу Більмак, ВУЛИЦЯ ЄВТУШЕНКА, будинок 1А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
27 комплекти
Комплект комп’ютерного обладнання 2 (Джерело фінансування закупівлі - кошти районного бюджету та кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71001, Україна, Запорізька область, Більмацький район, селище міського типу Більмак, ВУЛИЦЯ ЄВТУШЕНКА, будинок 1А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
4 комплекти
Комплект комп’ютерного обладнання 3 (Джерело фінансування закупівлі - кошти районного бюджету та кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71001, Україна, Запорізька область, Більмацький район, селище міського типу Більмак, ВУЛИЦЯ ЄВТУШЕНКА, будинок 1А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Здійснення оплати відбувається шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 банківських днів з дня фактичного постачання Товару на адресу Замовника. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 жовтня 2019 16:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 жовтня 2019 16:29
ПРОЕКТ_ДОГОВОРУ.docx
28 жовтня 2019 16:29
ТЕХНІЧНЕ_ЗАВДАННЯ.docx
28 жовтня 2019 16:29
ТД _ Компюторне_обладнання.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 29 жовтня 2019 09:23
Дата відповіді: 30 жовтня 2019 10:34
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Тендерний комітет опрацювавши детально Ваше питання повідомляє наступне. Технічне завдання щодо закупівлі Компюторного обладнання було розроблене Замовником. Метою розроблення технічного завдання є вибір обладнання, яке би ідеально відповідав запитам робочого процесу, а також вимогам щодо стабільності у настройці, легкість і доступність в обслуговуванні. Саме такі вимоги відображені замовником у тендерній документації. Окрім цього, відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документації повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Замовником дотримано вимог закону, а саме - надано технічні характеристики предмета закупівлі, Технічна специфікація містить посилання на конкретну торговельну марку, та містити вираз "або еквівалент". Також у Додатку 1 міститься обґрунтування. Замовником враховані всі вимоги чинного законодавства. Тож вище вказаними діями Замовник жодним чином не обмежує коло потенційних учасників. Учасники, які бажають брати участь у відкритих торгах щодо закупівлі мають право запропонувати замовнику товар, при цьому з технічними характеристиками, що чітко встановлені у Додатку 1 технічне завдання до тендерної документації.
Також зазначаємо, що відповідно до частини третьої статті 22 Закону «тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити». Це право а не обов’язок Замовника. Учасник не достатньо вивчив вимоги Замовника так як замовником у Тендерній документації, а саме у додатку 1 до тендерної документації зазначено, що УЧАСНИК НАДАЄ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ Технічну специфікацію у вигляді інформації у довільній формі згідно із Додатком 1 “ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ” до цієї документації у формі порівняльної таблиці з технічними вимогами Замовника, що наведені у вказаному Додатку, яка повинна підтверджувати відповідність запропонованих учасником товарів щодо всіх технічних, якісних та кількісних вимог, передбачених Додатком 1 (обов‘язково зазначається виробник та модель для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника. У разі відсутності зазначених вимог пропозиція вважається такою, що не відповідає вимогам та відхиляється. Даної інформації замовнику достатньо для перевірки відповідності вимогам встановлених Замовником у тендерній документації. У разі якщо тендерна пропозиція Учасника щодо технічних характеристик предмета закупівлі буде відрізнятися від вимог що встановлені Замовником у тендерній документації така пропозиція буде відхилена на підставі не відповідності умовам тендерної документації. Отже, Замовник самостійно встановлює вимоги тендерної документації (зокрема технічні вимоги до предмета закупівлі) з урахуванням норм Закону України «Про публічні закупівлі».
Щодо другого питання, Відповідно до п. 35 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених Замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Єдиним критерієм оцінки згідно ч. 1 ст. 28 Закону є ціна у даній закупівлі. До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством. Отже до участі у відкритих торгах допускаються пропозиції фізичних осіб-підприємців та відповідно ціна яка буде зазначена учасником у результаті проведення електронного аукціону буде розглядатися як остаточна цінова пропозиція. При цьому замовником не встановлено у тендерній документації ніяких обмежень щодо приймання участі у закупівлі та відповідно не встановлено ніяких додадаткових нарахувань. Пропозиції платників та не платників ПДВ розглядаються на рівних підставах.
Документація
Дата подання: 29 жовтня 2019 14:37
Дата відповіді: 30 жовтня 2019 14:57
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет опрацювавши детально Ваше питання повідомляє наступне. Технічне завдання щодо закупівлі Компюторного обладнання було розроблене Замовником. Метою розроблення технічного завдання є вибір обладнання, яке би ідеально відповідав запитам робочого процесу, а також вимогам щодо стабільності у настройці, легкість і доступність в обслуговуванні. Саме такі вимоги відображені замовником у тендерній документації. Окрім цього, відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документації повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Замовником дотримано вимог закону, а саме - надано технічні характеристики предмета закупівлі, Технічна специфікація містить посилання на конкретну торговельну марку, та містити вираз "або еквівалент". Також у Додатку 1 міститься обґрунтування.
Cуттєвими характеристиками центрального процесора Замовник вважає наступне:
1. Базова тактова частота
2. Кількість ядер
3. Кількість обчислювальних потоків
4. Теплоефективність
5. Розмір кеш-пам’яті
6. Якісні характеристики графічної підсистеми, які не повинні бути гірше наведених
7. Техпроцес за яким виготовлено інтегрований набір мікросхем.
Отже, Замовником враховані всі вимоги чинного законодавства. Тож вище вказаними діями Замовник жодним чином не обмежує коло потенційних учасників. Учасники, які бажають брати участь у відкритих торгах щодо закупівлі мають право запропонувати замовнику товар який є еквівалентом до запропонованого замовником, при цьому з технічними характеристиками, що чітко встановлені у Додатку 1 технічне завдання до тендерної документації.
Документація
Дата подання: 29 жовтня 2019 14:37
Дата відповіді: 30 жовтня 2019 10:38
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення тендерний комітет відповідно до частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» надає роз`яснення на звернення та повідомляє про наступне: замовником у Тендерній документації, а саме у додатку 1 до тендерної документації зазначено, що учасник визначає ціну товару з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, в тому числі на транспортування до місця поставки, розвантажування, підключення, проведення випробувань та експертних досліджень у випадку поставки неякісного товару тощо. А тому повідомляємо що Замовнику потрібне транспортування до місця поставки, розвантажування, підключення обладнання.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 листопада 2019 15:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" 545 700,00
UAH з ПДВ
545 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПОПОВ ОЛЕКСАНДР ВАЛЕРІЙОВИЧ" 559 500,00
UAH з ПДВ
556 672,69
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 565 379,76
UAH з ПДВ
559 499,52
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 листопада 2019 17:38
Електронний підпис
12 листопада 2019 17:04
Електронний підпис

Публічні документи

Публічні документи

12 листопада 2019 17:10
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"

ФОП "ПОПОВ ОЛЕКСАНДР ВАЛЕРІЙОВИЧ"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"
#40750285
Переможець 545 700,00
UAH з ПДВ
15 листопада 2019 15:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 листопада 2019 15:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"
#40750285
545 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 22:06
Електронний підпис укладений
06 грудня 2019 13:43
Додаткова угода 1 від 05.12.2019.pdf зміни до договору
06 грудня 2019 13:39
Електронний підпис укладений
06 грудня 2019 13:11
Договір 162 від 05.12.2019.pdf укладений
06 грудня 2019 12:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди № 1 від 05.12.2019 року 14. Сума договору після внесення змін: без змін 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: без змін
Номер договору про закупівлю: 162
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 545 700,00
UAH (в тому числі ПДВ 90 950,00 UAH)