Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Системні блоки з операційною системою Windows 10 Pro
Очікувана вартість
79 000,00 UAH
UA-2019-10-28-001140-b 15a9ce1a9a2f4c97ae837c0144ced22e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

school sidur

+380502845302 schoolsidur@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШКОЛА СУЧАСНОГО ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА ТА ДИЗАЙНУ ІМ. ВАДИМА СІДУРА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42587109
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, Троїцька площа, буд. 5 А
Контактна особа: school sidur
+380502845302
schoolsidur@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 жовтня 2019 13:11
Звернення за роз’ясненнями: до 01 листопада 2019 16:15
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 листопада 2019 16:15
Початок аукціону: 07 листопада 2019 14:44
Очікувана вартість: 79 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 395,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штука
Системні блоки з операційною системою Windows 10 Pro
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Троїцька площа, буд. 5 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата протягом тридцяти робочих днів з моменту підписання накладної Покупцем. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 29 жовтня 2019 09:58
Дата відповіді: 29 жовтня 2019 14:06
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо вам за запитання та надаємо наступну інформацію. Щодо допуску ФОП до участі у закупівлі. Звісно, ми розглядаємо пропозиції усіх Учасників, які подадуть пропозиції, У тому числі ФОП. У Додатку 2 ви можете вибрати варіант тендерної пропозиції, з врахуванням вашого юридичного та податкового статусу. Щодо критерію оцінки: у п.5 Оголошення про проведення допорогової закупівлі вказано: крітерій оцінки-ціна. Таким чином, остаточна найменша ціна, з ПДВ, або без ПДВ, і буде визнана найкращою. Щодо марки та характеристик товару. У Додатку 1 надано технічні і якісні характеристики товару, який ми плануємо закупити. Ви маєте точно дотриматись цих характеристик або надати пропозицію аналогу, не гіршого за характеристиками, у іншому випадку, попереджаємо, що пропозиція може бути відхилена.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 листопада 2019 15:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 77 808,00
UAH з ПДВ
74 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КомпаКом" 78 000,00
UAH з ПДВ
75 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЮМІТРЕЙД 78 956,76
UAH з ПДВ
76 442,92
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 листопада 2019 15:21
Порівняльна таблиця.pdf
06 листопада 2019 15:21
ДОГОВІР ПОСТАВКИ ТОВАРІВ.pdf
06 листопада 2019 15:21
Документи ТОВ Компаком 19 (2).rar
06 листопада 2019 15:21
Сертификаты GTL (1).rar
06 листопада 2019 15:21
Сервіс_центри.pdf

Публічні документи

06 листопада 2019 15:11
НДС ЮМИ.jpeg
06 листопада 2019 15:11
Виписка ЮМІТРЕЙД.pdf
06 листопада 2019 15:11
2019-11-06_150250.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "КомпаКом"

ТОВ ЮМІТРЕЙД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 74 999,00
UAH з ПДВ
13 листопада 2019 15:28

Документи

13 листопада 2019 15:28
Електронний підпис
13 листопада 2019 15:17
Витяг_Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 листопада 2019 15:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
74 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 листопада 2019 15:28
Електронний підпис
13 листопада 2019 15:17
Витяг_Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 листопада 2019 16:55
Договір компьютер.pdf укладений
18 листопада 2019 16:51

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 74 999,00
UAH (в тому числі ПДВ 12 499,83 UAH)