Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Системні блоки з операційною системою Windows 10 Pro
Очікувана вартість
79 000,00 UAH
UA-2019-10-28-001140-b ● 15a9ce1a9a2f4c97ae837c0144ced22e
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШКОЛА СУЧАСНОГО ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА ТА ДИЗАЙНУ ІМ. ВАДИМА СІДУРА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 42587109 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, Троїцька площа, буд. 5 А |
Контактна особа: |
school sidur +380502845302 schoolsidur@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 жовтня 2019 13:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 листопада 2019 16:15 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 листопада 2019 16:15 |
Початок аукціону: | 07 листопада 2019 14:44 |
Очікувана вартість: | 79 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 395,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штука
Системні блоки з операційною системою Windows 10 Pro
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Троїцька площа, буд. 5 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 листопада 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата протягом тридцяти робочих днів з моменту підписання накладної Покупцем. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 жовтня 2019 10:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 жовтня 2019 13:11 |
Оголошення про проведення допорогової закупівлі системні блоки.doc | |
28 жовтня 2019 13:11 |
Додаток 2 до оголошення_Цінова пропозиція.doc | |
28 жовтня 2019 13:11 |
Додаток 1 до оголошення_Технічні,якісні компьютер.doc | |
28 жовтня 2019 13:11 |
ДОГОВІР ПОСТАВКИ ТОВАРІВ.doc | |
28 жовтня 2019 13:11 |
Додаток 3 до оголошення_ перелік кваліфікаційних критеріїв.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 29 жовтня 2019 09:58
Дата відповіді: 29 жовтня 2019 14:06
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо вам за запитання та надаємо наступну інформацію. Щодо допуску ФОП до участі у закупівлі. Звісно, ми розглядаємо пропозиції усіх Учасників, які подадуть пропозиції, У тому числі ФОП. У Додатку 2 ви можете вибрати варіант тендерної пропозиції, з врахуванням вашого юридичного та податкового статусу. Щодо критерію оцінки: у п.5 Оголошення про проведення допорогової закупівлі вказано: крітерій оцінки-ціна. Таким чином, остаточна найменша ціна, з ПДВ, або без ПДВ, і буде визнана найкращою. Щодо марки та характеристик товару. У Додатку 1 надано технічні і якісні характеристики товару, який ми плануємо закупити. Ви маєте точно дотриматись цих характеристик або надати пропозицію аналогу, не гіршого за характеристиками, у іншому випадку, попереджаємо, що пропозиція може бути відхилена.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 листопада 2019 15:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
77 808,00
UAH з ПДВ
|
74 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КомпаКом" |
78 000,00
UAH з ПДВ
|
75 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ЮМІТРЕЙД |
78 956,76
UAH з ПДВ
|
76 442,92
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Переможець |
74 999,00
UAH з ПДВ
|
13 листопада 2019 15:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 листопада 2019 16:55
|
Договір компьютер.pdf | укладений |
18 листопада 2019 16:51
|