Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електроди для ручного дугового зварювання
Очікувана вартість
10 080,00 UAH
UA-2019-10-28-000613-b 06d6d13e89fd48418785d399cd07701d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ольга Данилюк

+380567671607 buhcentre2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №2" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 37899741
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Богдана Хмельницького, буд. 19
Контактна особа: Ольга Данилюк
+380567671607
buhcentre2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 жовтня 2019 10:55
Звернення за роз’ясненнями: до 29 жовтня 2019 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 жовтня 2019 14:00
Початок аукціону: 31 жовтня 2019 15:37
Очікувана вартість: 10 080,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31710000-6: Електронне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
56 упаковка
Електроди для ручного дугового зварювання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49069, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, просп. Богдана Хмельницького 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 31710000-6 — Електронне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 29 жовтня 2019 10:35
Дата відповіді: 29 жовтня 2019 11:31
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Пропозиції будуть розглядатися згідно Технічних характеристик (Додаток1). Учасник повинен надати Тендерну пропозицію згідно Додатку 2, в якій вказує конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару. До участі допускаються учасники згідно чинного законодавства!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 жовтня 2019 15:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЮНІК-СЕРВІС" 6 400,00
UAH з ПДВ
6 400,00
UAH з ПДВ
Документи
Укрпромсварка 9 441,60
UAH з ПДВ
9 441,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 жовтня 2019 14:40
Изображение2407.JPG
29 жовтня 2019 14:40
Изображение2402.JPG

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЮНІК-СЕРВІС"

Укрпромсварка

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЮНІК-СЕРВІС"
#39753876
Переможець 6 400,00
UAH з ПДВ
07 листопада 2019 11:40

Документи

07 листопада 2019 11:39
Електроди.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 листопада 2019 11:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЮНІК-СЕРВІС"
#39753876
6 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 листопада 2019 11:39
Електроди.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Юнік Сервіс.pdf укладений
25 листопада 2019 10:43

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 6 400,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 066,66 UAH)