Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВП ЮУАЕС ДП НАЕК "Енергоатом" |
Код ЄДРПОУ: | 20915546 |
Місцезнаходження: | 55000, Україна , Миколаївська обл., місто Южноукраїнськ, Промзона ВП ЮУАЕС |
Контактна особа: |
Міронов Сергій Леонідович +380513641330 mironov@sunpp.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 жовтня 2019 15:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 листопада 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 листопада 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 13 листопада 2019 13:00 |
Очікувана вартість: | 18 189 691,67 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 180 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,99% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 90000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата за виконані роботи здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника після підписання сторонами довідки про вартість виконаних робіт за формою КБ-3, складену на підставі актів виконаних будівельних робіт за формою КБ-2В протягом 45 банківських днів. Підрядник складає акти виконаних робіт у відповідності до визначеного в пункті 1 договору коду згідно ДКПП. | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 90% |
Гарантійне обслуговування, питома вага критерію - 10%: | 10% |
більше 12 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: | 10% |
12 місяців від дати підписання актів здачі-приймання виконаних робіт: | 0% |
28 жовтня 2019 16:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 жовтня 2019 15:56 |
Додаток 5 Форма страхової гарантії забезпечення виконання договору зак....doc | |
28 жовтня 2019 15:56 |
Додаток 4 Технічні вимоги .pdf | |
28 жовтня 2019 15:56 |
Додаток 3 Істотні умови до договору.docx | |
28 жовтня 2019 15:56 |
Додаток 2 Проект договору.doc | |
28 жовтня 2019 15:56 |
Додаток 1 Цінова пропозиція.docx | |
28 жовтня 2019 15:56 |
45000000-7 Тендерна документація .doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-12-03-000008 ● 7e07a6df44834907b7208b46d8b7cce0
- Статус: вирішено ● Дата: 15 січня 2020
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 грудня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 грудня 2019 16:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.12.2019 № 343
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
02.12.2019 № 343
Перелік
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
66 UA-2019-10-28-000517-a 28.10.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Щодо питання: «За результатами моніторингу установлено, що Замовник в термін передбачений частиною другою статті 32 Закону не уклав договір про закупівлю з ТОВ «Енергоаналітична компанія «ЕКУ» через його відмову від 10.12.2019 № 51/4306. Водночас на порушення пункту 2 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця ТОВ «Енергоаналітична компанія «ЕКУ» через відмову від укладання договору про закупівлю. Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 11.12.2019 № 384, який оприлюднений в електронній системі закупівель, Замовник відмінив торги., 21 грудня 2019. 2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог пункту 2 частини першої статті 30 Закону.», повідомляємо наступне: Учасник ТОВ «Енергоаналітична компанія «ЕКУ» не відмовлявся від укладання договору і надав Замовнику (ВП ЮУАЕС) проект договору у відповідності до вимог тендерної документації, а службова записка від 10.12.2019 № 51/4306 це внутрішня переписка ВП ЮУАЕС з повідомленням про те, що договір не уклався в передбачені Законом терміни. Замовник не встиг вчасно (у терміни визначені частиною 2 статті 32) укласти договір, і тому прийняв рішення відмінити відкриті торги на закупівлю згідно частини першої статті 31 Закону, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
2019-12-28 14:10:55
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 грудня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 січня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
.
2020-01-15 14:34:55
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 листопада 2019 13:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛІМЕРКОНСТРУКЦІЯ ЛТД" |
18 189 691,00
UAH
|
18 189 691,00
UAH
|
1 | 18 189 691 | Документи |
ТОВ "ЕНЕРГОАНАЛІТИЧНА КОМПАНІЯ "ЕКУ" |
18 189 690,00
UAH
|
18 009 690,00
UAH
|
1 | 18 009 690 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕНЕРГОАНАЛІТИЧНА КОМПАНІЯ "ЕКУ" #37067411 |
Переможець |
18 009 690,00
UAH
|
21 листопада 2019 09:13
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 12 грудня 2019 12:27 |
Коментар щодо відміни: | Відмінити відкриті торги на закупівлю робіт – ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код CPV 45000000-7 по ДК 021:2015 – Будівельні роботи та поточний ремонт (Технічне переоснащення технологічних систем АЗС автотранспортного господарства ВП ЮУ АЕС) згідно частини першої статті 31 Закону, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. |
12 грудня 2019 12:26
|
Виписка з протоколу.pdf |