Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір для друку
Очікувана вартість
14 326,00 UAH
UA-2019-10-28-000500-b 2c7d1ae0792f44d1a3cda941be7288ec
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Оксана Швачко

0612247028 ecozp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент екології та природних ресурсів Запорізької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38731918
Місцезнаходження: Запоріжжя, 69035, Запорізька область, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, Запоріжжя, 69035, Запорізька область, вул. Незалежної України, 72-а
Контактна особа: Оксана Швачко
0612247028
ecozp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 жовтня 2019 10:00
Звернення за роз’ясненнями: до 29 жовтня 2019 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 жовтня 2019 11:00
Початок аукціону: 31 жовтня 2019 14:20
Очікувана вартість: 14 326,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 71,63 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Папір для друку
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
162 пачок
Папір для друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69035, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Незалежної України 72 а, м. Запоріжжя, 69035
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 жовтня 2019 10:29
Оголошення папір.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

офісний папір з вторинної сировини
Дата подання: 29 жовтня 2019 09:08
Дата відповіді: 29 жовтня 2019 10:04
Компанія «Парус Плюс» (33058948) має намір прийняти участь електронних торгах. У відповідності до частини 3, статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні, якісні характеристики предмету закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Пропонуємо внести зміни в технічні вимоги до паперу А4, а саме: - офісний папір повинен бути вироблений з вторинної сировини; - щільність г/м2 по ISO536 – 80 +/- 3; - непрозорість % по ISO2471 – min 92; - товщина мм по ISO534 – min 100; - білизна (яскравість) паперу має бути не менше 70% за стандартами ISO2470. У відповідності до Закону України "Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні" ст. 1, тому обмеження у використанні паперу, для вироблення якого вирубуються ліси, має правомірну, об’єктивно обґрунтовану мету, способи досягнення якої є належними та необхідними , і тому не має дискримінаційного характеру. Разом з цим вважає за необхідне відмітити наступні факти: 1. Офісний папір вироблений з вторинної сировини європейськими компаніями Хайнсберг, Штанбайс, Монді, є повністю сумісні з високотехнологічними видами оргтехніки (має відповідну сертифікацію) ,підходить для швидкісного, двохстороннього та кольорового друку, так як має більший коефіцієнт непрозорості. Термін зберігання надрукованих документів більше 100 років. 2. В свою чергу виробники високотехнологічної офісної оргтехніки передбачають можливість роботі з папером із вторинної сировини і навіть запроваджують спеціальний режим роботи (дивитись відповідні інструкції принтерів і копірів). 3. Безперечно деякі статусні документи і бланки підприємств є необхідністю друкувати на яскраво-білому папері (це не значний%), але друкування на яскраво-білому папері всієї внутрішньої документації та багатосторінкових актів перевірки не передбачено нормативними документами. Також є економічно недоцільним і шкодить зору співробітників, які працюють з цими документами. На погляд лікарів офтальмологів для запобігання швидкої втоми очей та полегшення здорові роботи колір паперу не повинен бути яскраво-білим (білизна викликає подразнення сітківки ока). Відомо, що для співробітників, які багато працюють з документами на паперових носіях, оптимальна білизна (яскравість паперу) 70-90 % за стандартом ISO 2470, норми ж для підручників і зошитів 70-88 % по ISO 2470 (п. 6.7 Наказу МОЗ №13 від 18.01.2007 р.). Зробивши таку зміну в технічних умовах Замовник: - проявить соціальну відповідальність і перейде до сталих «зелених закупівель» екологічного офісного паперу; - буде піклуватися про забезпечення зору своїх співробітників та партнерів, яким направляють документи; - отримає більш конкурентну тендерну пропозицію. На теперішній час екологічний офісний папір з вторинної сировини закуповують ПАТ «АБ «УКРГАЗБАНК», Представництво Організацій Об’єднаних Націй в Україні, Офіс Ради Європи в Україні, Головне управління Національної поліції Одеської області, Шостий апеляційний адміністративний суд , ДП «Укренерго», Райффайзен Банк Аваль та інших організаціях. Офіс канцлера Німеччини Ангели Меркель 95% своїх документів друкують на папері виробленого зі 100% вторинної сировини. Експерти німецької організації захисників навколишнього середовища Robin Wood вважають, що папір має бути настільки білим на скільки це потрібно і на стільки не білим на скільки це можливо, і тому такі банки як АТ «Креді Агріколь Банк» та АТ «Райффайзен Банк Аваль» використовують папір білизною 60 по стандарту СІЕ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником розглянуто ваші пропизиції. Департаментом готується великий обсяг документів статусного та офіційного характеру, що потребує значного друкування на яскраво-білому папері. Технічні вимоги до предмету закупівлі зазначені в документації.
Крім того повідомляємо, що папір формату А4, класу "С" - найпоширеніший товар на ринку через доступність ціни і відповідає основним показникам масового використання, для застосування в малих офісах, відділах невиликих підприємств, в навчальних, муніціпальних установах.
Відносно білизни папіру - папір цього класу має стандартний показник по CIE в межах 146-150%. Відомо, що білизна є комплексною властивістю візуального відчуття, що характеризує ступінь наближення предмета до білого по силі його підвищеної яскравості, високої розсіювачої здатності та мінімальному колірному відтінку.
Папір вторинної переробітки більше підходить для особистого внутрішнього користування, якість такого папіру низька, при друкуванні відчувається деформація, а у Замовника - великий документообіг довгострокового використання та зберігання.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 жовтня 2019 14:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Папір-Сервіс" 12 052,80
UAH з ПДВ
11 673,72
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СВІКОМ" 12 227,76
UAH з ПДВ
11 683,44
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Гусаров Дмитро Володимирович 13 269,42
UAH з ПДВ
13 269,42
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 листопада 2019 09:35
Цінова оновлена.pdf
30 жовтня 2019 10:06
Устав.pdf
30 жовтня 2019 10:06
Свідоцтво.pdf
30 жовтня 2019 10:06
Протокол.pdf
30 жовтня 2019 10:06
Наказ.pdf
30 жовтня 2019 10:06
Довідка.pdf
30 жовтня 2019 10:06
Витяг.pdf
30 жовтня 2019 10:06
Виписка 2.pdf
30 жовтня 2019 10:06
Виписка 1.pdf
30 жовтня 2019 10:06
Сертифіка Маестро.pdf
30 жовтня 2019 10:06
Цінова пропозиція 001.pdf

Публічні документи

30 жовтня 2019 09:39
Електронний підпис
30 жовтня 2019 09:37
Статут — копия зав.pdf
30 жовтня 2019 09:37
Пропозиція.pdf
30 жовтня 2019 09:37
_Протокол.pdf
30 жовтня 2019 09:37
_Наказ.pdf

Публічні документи

29 жовтня 2019 15:58
1 виписка ФОП.pdf
29 жовтня 2019 15:58
2 витяг єдиний.pdf
29 жовтня 2019 15:58
СЕС Словаччина 2018.PDF
29 жовтня 2019 15:58
IQ Economy +.pdf
29 жовтня 2019 15:58
Цінове.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Папір-Сервіс"

ТОВ "СВІКОМ"

ФОП Гусаров Дмитро Володимирович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Папір-Сервіс"
#36415265
Переможець 11 673,72
UAH з ПДВ
04 листопада 2019 14:32

Документи

04 листопада 2019 14:32
Протокол № 32.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 листопада 2019 14:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Папір-Сервіс"
#36415265
11 673,72
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 листопада 2019 14:32
Протокол № 32.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір № 17.PDF укладений
07 листопада 2019 10:35

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 11 673,72
UAH (в тому числі ПДВ 1 945,62 UAH)