Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Капітальний ремонт приміщень та мереж зовнішньої каналізації Бобрицької ЗОШ I-III ст. №1 Любашівського району Одеської області, код ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Очікувана вартість
84 982,88 UAH
UA-2019-10-28-000467-b 9fdfed394905439eaf6a36410aa2b1c3
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Звоздяк Світлана Михайлівна

+380486422532 svetllana22@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 28 жовтня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти,молоді та спорту Любашівської районної державної адміністраціі
Код ЄДРПОУ: 02145228
Місцезнаходження: 66502, Україна , Одеська обл., Любашівка, вул. Володимира Князя,буд.132
Контактна особа: Звоздяк Світлана Михайлівна
+380486422532
svetllana22@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Капітальний ремонт приміщень та мереж зовнішньої каналізації Бобрицької ЗОШ I-III ст. №1 Любашівського району Одеської області, код ДК 021:2015 – 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66532, Україна, Одеська область, Любашівський район , с.Янишівка, вул. Мічуріна,62
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Аванс в розмірі 30% на придбання матеріалів, у відповідності до Постанови КМУ №117 від 23.04.14 Аванс 5 Календарні 30
Виконання робіт Оплата платежів за виконані роботи здійснюється на підставі типових форм КБ-3, КБ-2в, підписаними представниками сторін Пiсляоплата 10 Календарні 70

Тендерна документація

28 жовтня 2019 10:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Табунщик В.В.
#3071920372
Переможець 84 982,88
UAH
28 жовтня 2019 10:25

Документи

28 жовтня 2019 10:25
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 20:53
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2019 10:28

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 84 982,88
UAH