Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт приміщень відділення нефрології будівлі корпусу № 2 комунальної установи "Обласна клінічна лікарня ім.О.Ф.Гербачевського" Житомирської обласної ради за адресою м.Житомир вул. Червоного Хреста, 3 (джерело фінансування закупівлі – обласний бюджет)
Очікувана вартість
1 036 686,00 UAH
UA-2019-10-28-000380-a a4880e2bac8f4e35b7a64ab88c64ccba
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Волощук Олена Дмитрівна

+380412438728 obllikzttender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського" Житомирської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 01991406
Вебсайт: http://zhokl.com.ua
Місцезнаходження: 10002, Україна , Житомирська обл., Місто Житомир, Вулиця Червоного Хреста будинок 3
Контактна особа: Волощук Олена Дмитрівна
+380412438728
obllikzttender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 жовтня 2019 14:50
Звернення за роз’ясненнями: до 02 листопада 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 листопада 2019 18:00
Початок аукціону: 13 листопада 2019 11:53
Очікувана вартість: 1 036 686,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 183,43 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт приміщень відділення нефрології будівлі корпусу № 2 комунальної установи "Обласна клінічна лікарня ім.О.Ф.Гербачевського" Житомирської обласної ради за адресою м.Житомир вул. Червоного Хреста, 3 (джерело фінансування закупівлі – обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10002, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул.Червоного Хреста, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 жовтня 2019 15:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 жовтня 2019 14:51
додаток 2 та 3.docx
28 жовтня 2019 14:51
Тендерна документація.docx
28 жовтня 2019 14:51
протокол затвердження ТД.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 листопада 2019 12:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРБФ"КОМУНАЛЬНИК" 837 134,00
UAH з ПДВ
837 134,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УЮТСПЕЦБУД" 1 035 865,99
UAH з ПДВ
1 035 865,99
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 листопада 2019 16:57
Цінова пропозиція ПРИВЕДЕНА
12 листопада 2019 13:52
Електронний підпис
12 листопада 2019 13:45
Файл _12.rar
12 листопада 2019 13:45
Файл _11.pdf
12 листопада 2019 13:45
Файл_10.pdf
12 листопада 2019 13:45
Файл _9.pdf
12 листопада 2019 13:45
Файл _8.pdf
12 листопада 2019 13:45
Файл _7.pdf
12 листопада 2019 13:45
Файл _6.pdf
12 листопада 2019 13:45
Файл _5.pdf
12 листопада 2019 13:45
Файл _4.pdf
12 листопада 2019 13:45
Файл _3.pdf
12 листопада 2019 13:45
Файл _2-1.rar
12 листопада 2019 13:45
Файл _2.pdf
12 листопада 2019 13:45
Файл _1.pdf
12 листопада 2019 13:45
Реєстр.pdf

Публічні документи

12 листопада 2019 17:54
Електронний підпис
12 листопада 2019 17:51
Довідка про працівників.pdf
12 листопада 2019 17:51
довідка до ан. дог.pdf
12 листопада 2019 17:51
ЦПХ.pdf
12 листопада 2019 17:51
Трудові.pdf
12 листопада 2019 17:51
169.imd
12 листопада 2019 17:51
Аналог.дог. Част2.pdf
12 листопада 2019 17:51
Аналог.дог. Част1.pdf
12 листопада 2019 17:51
Кошторисна частина 3.pdf
12 листопада 2019 17:51
Кошторис частина 2.pdf
12 листопада 2019 17:51
Кошторис частина 1.pdf
12 листопада 2019 17:51
Відомості про мат-тех. базу.pdf
12 листопада 2019 17:51
Листи, довідки, гарантії.pdf
12 листопада 2019 17:51
Субпідрядники.pdf
12 листопада 2019 17:51
Бухгалтерські звіти.pdf
12 листопада 2019 17:51
Повноваження директора.pdf
12 листопада 2019 17:51
Установчі документи.pdf
12 листопада 2019 17:51
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРБФ"КОМУНАЛЬНИК"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УЮТСПЕЦБУД"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 листопада 2019 16:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРБФ"КОМУНАЛЬНИК"
#20425612
837 134,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 березня 2021 09:48
Електронний підпис укладений
24 лютого 2021 16:19
д у 4.pdf зміни до договору
24 лютого 2021 15:59
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 11:43
ду 3.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 10:51
Електронний підпис укладений
28 вересня 2020 11:24
ду 2.pdf зміни до договору
28 вересня 2020 11:20
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 15:02
ду 1.pdf зміни до договору
03 січня 2020 14:57
Електронний підпис укладений
03 грудня 2019 12:45
договір 410.pdf укладений
03 грудня 2019 12:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.п.4 пункту 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до п.18.2 та 18.7 розділу 18 Договору підряду №410 від 02.12.2019 р. по об’єкту будівництва: «Капітальний ремонт нефрології будівлі корпусу №2 комунальної установи «Обласна клінічна лікарня ім.О.Ф.Гербачевського» Житомирської обласної ради за адресою м.Житомир, вул..Червоного Хреста, 3» (ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) Сторони дійшли згоди внести зміни
Номер договору про закупівлю: 410
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі змін внесених додатковою угодою №1 від 31.12.2019 року до Договору підряду № 410 від 02.12.2019 року по об’єкту будівництва: «Капітальний ремонт нефрології будівлі корпусу «2 комунальної установи «Обласна клінічна лікарня ім..О.Ф.Гербачевського» Житомирської обласної ради за адресою м.Житомир, вул.Червоного Хреста, 3» (ДК021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) Сторони дійшли згоди викласти Додаток 2 «План фінансування на весь період будівництва, грн. з/без ПДВ» до Договору підряду № 410 від 02.12.2019 року в наступній редакції:
Номер договору про закупівлю: 410
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 410
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
24 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): деталізація додатку 2 "План фінансування на весь період будівництва, грн. з/без ПДВ"
Номер договору про закупівлю: 410
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 грудня 2019 — 28 лютого 2021
Сума оплати за договором: 837 134,00
UAH (в тому числі ПДВ 139 522,33 UAH)