Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

39290000-1 Фурнітура різна Демонстраційне приладдя
Очікувана вартість
79 145,00 UAH
UA-2019-10-28-000376-c e9eb5bc4cf2c4bfb997487b55b639252
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Погрібна Яна Дмитрівна

80 (48) 730 19-37 POHRIBNA.YD@UA.ENERGY

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 00100227
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ
Контактна особа: Погрібна Яна Дмитрівна
80 (48) 730 19-37
POHRIBNA.YD@UA.ENERGY
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 жовтня 2019 11:15
Звернення за роз’ясненнями: до 04 листопада 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 листопада 2019 12:00
Початок аукціону: 12 листопада 2019 14:57
Очікувана вартість: 79 145,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 791,45 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39290000-1: Фурнітура різна


Джерело фінансування - кошти підприємства
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
140 шт
39290000-1 Фурнітура різна Демонстраційне приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39290000-1 — Фурнітура різна

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець здійснює оплату протягом 25 банківських днів з дати підписання Сторонами акту приймання-передачі товару та за наданим Постачальником (після підписання Покупцем Акту) рахунком-фактурою.Джерело фінансування-кошти підприємства Пiсляоплата 25 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 29 жовтня 2019 10:14
Дата відповіді: 29 жовтня 2019 11:39
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до умов тендерної документації після посилання в Додатку 3 на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід доповнити та читати і сприймати з виразом «або еквівалент». Отже, на торги допускаються товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаній в тендерній документації, але їх технічні характеристики мають відповідати тим, що вказані в Додатку 3 тендерної документації.
Вимоги до предмета закупівлі, в частині його технічних та якісних характеристик прописані в Додатку 3 до тендерної документації. Для підтвердження цих вимог при подачі пропозиції учасник повинен надати документи, згідно з вимогою розділу ІІІ Додатку 3 до тендерної документації, а саме: ОПИС ТА ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ, який складається з Розділів І-ІІ Додатку 3 цієї тендерної документації та гарантійний лист щодо відповідності пропозиції учасника та запропонованого ним товару вимогам, встановленим в розділах І-ІІ Додатку 3 цієї тендерної документації,
Відповідно до п.5 Розділу І тендерної документації, вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі єдиного критерію - ціни тендерної пропозиції. У якості ціни тендерної пропозиції використовується загальна вартість предмета закупівлі без урахування податку на додану вартість (ПДВ).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 листопада 2019 15:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ ТСО" 68 040,00
UAH
58 680,00
UAH
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ" 66 009,50
UAH
62 315,00
UAH
Документи

Публічні документи

05 листопада 2019 15:58
Електронний підпис
05 листопада 2019 15:57
Титульний лист від 28.10.2019р..pdf
05 листопада 2019 15:57
Тендерна пропозиція.pdf
05 листопада 2019 15:57
Лист про не сертифікацію (к).pdf
05 листопада 2019 15:57
Договір МінІнф + ВН(к).pdf
05 листопада 2019 15:57
Довідка форма №2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАНІЯ ТСО"

ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПАНІЯ ТСО"
#32316677
Переможець 58 680,00
UAH
15 листопада 2019 14:13

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 листопада 2019 14:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ ТСО"
#32316677
58 680,00
UAH
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ДУ_№1_від_03_12_2019р (1).pdf зміни до договору
03 грудня 2019 16:13
01_075353_19_від_03_12_2019р.pdf укладений
03 грудня 2019 15:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.5 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі сторони дійшли згоди внести зміни до договору.
Номер договору про закупівлю: 01-075353-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML