Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ПГВ 19Т-181_Принтери
Очікувана вартість
170 000,00 UAH
UA-2019-10-28-000326-b ● def64262c5404784984df9096348a6a0
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПАТ "Укргазвидобування" в особі філії "Полтавагазвидобування" |
Код ЄДРПОУ: | 00153100 |
Місцезнаходження: | 36008, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Фрунзе, буд. 173 |
Контактна особа: |
Писарський Олег +380532515825 oleh.pysarskyi@pgpu.com.ua |
Категорія: | Підприємство, установа або організація, в тому числі міжнародна, що не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 жовтня 2019 09:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 листопада 2019 14:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 листопада 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 11 листопада 2019 11:05 |
Очікувана вартість: | 170 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
30230000-0– Комп’ютерне обладнання (Принтери)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
36 штука
Принтери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 жовтня 2019 09:37 |
Інформація щодо недопущення проявів корупції.docx |
28 жовтня 2019 09:37 |
Додаток №6 (6.1, 6.2) Розрахунок приведеної вартості_ товари.xlsx |
28 жовтня 2019 09:37 |
Додаток №8 Опитувальник (фіз.ос).xlsx |
28 жовтня 2019 09:37 |
Проект договора (№804 зі змін №№ 78, 247, 462, 598).docx |
28 жовтня 2019 09:37 |
Додаток №7 Опитувальник (юр.ос).xls |
28 жовтня 2019 09:37 |
Огол_ПГВ 19Т-181_Принтери.xls |
28 жовтня 2019 09:37 |
DPZ_ПГВ 19Т-181_Принтери.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 29 жовтня 2019 10:40
Дата відповіді: 30 жовтня 2019 13:23
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Замовник розглядає закупівлю аналогічного товару з характеристиками та комплектацією не гірше ніж в наведеній таблиці Додатку №2 до
закупівлі (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТА ОСНОВНІ УМОВИ, ЯКІ БУДУТЬ ВКЛЮЧЕНІ ДО ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ). Згідно вимог додатку 2 та додатку 3 Учасник зазначає назву товару (продукції) ту що зазначена в сертифікаті якості або паспорті на предмет закупівлі. В п.12 додатку
3 Учасник повинен вказати країну походження та виробника товару. Умови участі в аукціоні Учасників неплатників ПДВ викладені в розділі IV. Інша інформація, п. 2. Роз’яснення щодо участі Учасників неплатників ПДВ, документації процедури закупівлі.» Дякуємо за запитання.
закупівлі (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТА ОСНОВНІ УМОВИ, ЯКІ БУДУТЬ ВКЛЮЧЕНІ ДО ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ). Згідно вимог додатку 2 та додатку 3 Учасник зазначає назву товару (продукції) ту що зазначена в сертифікаті якості або паспорті на предмет закупівлі. В п.12 додатку
3 Учасник повинен вказати країну походження та виробника товару. Умови участі в аукціоні Учасників неплатників ПДВ викладені в розділі IV. Інша інформація, п. 2. Роз’яснення щодо участі Учасників неплатників ПДВ, документації процедури закупівлі.» Дякуємо за запитання.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-10-28-000326-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОЛІВЕЛ", Код ЄДРПОУ:39244054
Дата подання: 30 жовтня 2019 12:12
Вимога видалити посилання на тип картриджа до принтера
Шановний тендерний комітет, відповідно до частини першої статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) звертаємо Вашу увагу про внесення змін та усунення дискримінаційних умов, які містяться у тендерній документації. Тендерна документація замовника містить вимогу, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, що суперечить частині четвертій статті 22 Закону. Дискримінаційні умови встановлені замовником у Додатку 2, який є складовою частиною тендерної документації, та полягають у наступному: відсутність на ринку України двох або більше товарів згідно технічних вимог до предмету закупівлі (відсутні еквівалентні моделі принтерів від інших виробників техніки з підтримкою - тип картриджа Canon 725 (3484B002)). Наводимо для вашої перевірки посилання на офіційний сайт виробника (Canon), з якого ви можете скачати документацію по цьому картриджу і в якій немає жодного (!!!) слова про сумісність цього картриджа з технікою інших виробників https://www.canon.ua/sds/700-series-cartridges/ Цю ж документацію ви можете побачити у вкладці до цієї вимоги. Вважаємо, що виклавши тендерну документацію у існуючій редакції, Замовник мав на меті послабити конкуренцію серед потенційних учасників процедури закупівлі, заклав вказані дискримінаційні умови за попередньою домовленістю з конкретними учасниками, що містить ознаки корупційних проявів та зловживань. Зважаючи на вищевикладене, просимо замовника внести зміни до тендерної документації та усунути дискримінаційні умови для проведення закупівлі з дотриманням вимог статті 3 Закону. Просимо видалити строку - "тип картриджа Canon 725 (3484B002)" - з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 листопада 2019 09:26
Шановний учасник, ГПУ "Полтавагазвидобування", висловлюючи свою повагу до потенційних учасників, надає відповідь на вимогу та повідомляє наступне:
Закупівля №ПГВ19Т-181 проводиться відповідно до вимог Регламенту взаємодії структурних підрозділів АТ «Укргазвидобування» під час закупівель
товарів, робіт та послуг, введеного в дію наказом АТ «Укргазвидобування» від 18.02.2019 р. № 116, та не підпадає під дію Закону України «Про публічні закупівлі».
Вказана вимога не порушує принципи недискримінації учасників та обумовлена складністю та спеціалізованим характером предмета закупівлі,
необхідністю отримати якісний товар, який відповідатиме встановленому технічному завданню.
З метою оптимізації виробничого процесу Замовник здійснює часткову заміну друкуючого обладнання, яке відпрацювало свій ресурс. На балансі Замовника вже
перебуває велика кількість друкуючого обладнання, витратним матеріалом якого є картридж типу Canon 725 (3484B002). Для забезпечення безперебійної експлуатації Замовник має за мету уніфікувати розхідний матеріал та запасні частини до наявного парку оргтехніки (враховуючи наявність на складі Замовника тонеру, фотобарабанів, валів, лез дозування, термоплівок та інше), які використовуються для заправки (тонером) та ремонту картриджів (власними силами) до принтерів для оптимізації обслуговування та проведення процедури закупівлі витратних матеріалів і запасних частин в майбутньому. Враховуючи наведене, з метою уніфікації, скорочення видатків на утримання обладнання, та з метою забезпечення взаємозамінності, Замовником висунута відповідна умова щодо предмету закупівлі, що запропоноване обладнання має бути сумісним із картриджем типу Canon 725 (3484B002). Закупівля іншого типу картриджу змусить понести додаткові витрати на закупівлю запасних частин та витратних матеріалів до кожного пристрою. На даний час у вільному продажу наявне відповідне друкуюче обладнання, а тому вимога не може вважатися дискримінаційною по відношенню до потенційного учасника. Вимога про сумісність обладнання з картриджем Canon, не обмежує
конкуренцію серед потенційних учасників процедури закупівлі так як ТОВ "КЕНОН УКРАЇНА" має десятки офіційних представників в Україні, які мають можливість
безперешкодно взяти учать у проведенні аукціону, а Переможцем буде визнаний той учасник, пропозиція якого є найбільш економічно вигідною за ціновим критерієм та за умови відповідності вимогам документації, зокрема і таблиці Додатку №2 до закупівлі (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТА ОСНОВНІ УМОВИ, ЯКІ БУДУТЬ ВКЛЮЧЕНІ ДО ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ).
Також, звертаю Вашу увагу, що на одному з найбільших інтернет прайсагрігаторів Hotline.ua, в продажі більше восьмидесяти магазинів з продажу даного обладнання, що означає, враховуючи вище зазначене, ніяким чином Замовник не мав на меті послабити конкуренцію та не порушує принцип недискримінації.
Враховуючи наведене, Філія "Полтавагазвидобування" не вважає за можливе та доцільне вносити зміни до тендерної документації.
Закупівля №ПГВ19Т-181 проводиться відповідно до вимог Регламенту взаємодії структурних підрозділів АТ «Укргазвидобування» під час закупівель
товарів, робіт та послуг, введеного в дію наказом АТ «Укргазвидобування» від 18.02.2019 р. № 116, та не підпадає під дію Закону України «Про публічні закупівлі».
Вказана вимога не порушує принципи недискримінації учасників та обумовлена складністю та спеціалізованим характером предмета закупівлі,
необхідністю отримати якісний товар, який відповідатиме встановленому технічному завданню.
З метою оптимізації виробничого процесу Замовник здійснює часткову заміну друкуючого обладнання, яке відпрацювало свій ресурс. На балансі Замовника вже
перебуває велика кількість друкуючого обладнання, витратним матеріалом якого є картридж типу Canon 725 (3484B002). Для забезпечення безперебійної експлуатації Замовник має за мету уніфікувати розхідний матеріал та запасні частини до наявного парку оргтехніки (враховуючи наявність на складі Замовника тонеру, фотобарабанів, валів, лез дозування, термоплівок та інше), які використовуються для заправки (тонером) та ремонту картриджів (власними силами) до принтерів для оптимізації обслуговування та проведення процедури закупівлі витратних матеріалів і запасних частин в майбутньому. Враховуючи наведене, з метою уніфікації, скорочення видатків на утримання обладнання, та з метою забезпечення взаємозамінності, Замовником висунута відповідна умова щодо предмету закупівлі, що запропоноване обладнання має бути сумісним із картриджем типу Canon 725 (3484B002). Закупівля іншого типу картриджу змусить понести додаткові витрати на закупівлю запасних частин та витратних матеріалів до кожного пристрою. На даний час у вільному продажу наявне відповідне друкуюче обладнання, а тому вимога не може вважатися дискримінаційною по відношенню до потенційного учасника. Вимога про сумісність обладнання з картриджем Canon, не обмежує
конкуренцію серед потенційних учасників процедури закупівлі так як ТОВ "КЕНОН УКРАЇНА" має десятки офіційних представників в Україні, які мають можливість
безперешкодно взяти учать у проведенні аукціону, а Переможцем буде визнаний той учасник, пропозиція якого є найбільш економічно вигідною за ціновим критерієм та за умови відповідності вимогам документації, зокрема і таблиці Додатку №2 до закупівлі (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ І ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТА ОСНОВНІ УМОВИ, ЯКІ БУДУТЬ ВКЛЮЧЕНІ ДО ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ).
Також, звертаю Вашу увагу, що на одному з найбільших інтернет прайсагрігаторів Hotline.ua, в продажі більше восьмидесяти магазинів з продажу даного обладнання, що означає, враховуючи вище зазначене, ніяким чином Замовник не мав на меті послабити конкуренцію та не порушує принцип недискримінації.
Враховуючи наведене, Філія "Полтавагазвидобування" не вважає за можливе та доцільне вносити зміни до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 листопада 2019 11:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс" |
116 208,00
UAH з ПДВ
|
116 208,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "Полісан Україна" |
162 000,00
UAH з ПДВ
|
146 015,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." |
163 728,00
UAH з ПДВ
|
146 016,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс" #31867934 |
Відхилено |
116 208,00
UAH з ПДВ
|
18 листопада 2019 09:54
|
ПП "Полісан Україна" #36455711 |
Відхилено |
146 015,00
UAH з ПДВ
|
25 листопада 2019 08:22
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." #20028213 |
Переможець |
146 016,00
UAH з ПДВ
|
04 грудня 2019 09:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір принтери ТОВ ВВМ.pdf | укладений |
20 грудня 2019 13:40
|