Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Засоби дезінфекції для закладів дошкільної освіти Шевченківського р-ну м. Києва
Очікувана вартість
51 000,00 UAH
UA-2019-10-27-000019-c ● 50b9ec6a1fd54c4a998282f86dc456af
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37470086 |
Вебсайт: | http://www.shevruo.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., Київ, Зоологічна, 6-а |
Контактна особа: |
Коваленко Леся Аркадіївна 380444890247 A.Zubrytska@shevruo.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 жовтня 2019 23:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 листопада 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 04 листопада 2019 15:40 |
Очікувана вартість: | 51 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 255,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція
Засоби дезінфекції для закладів дошкільної освіти Шевченківського р-ну м. Києва
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
54 Одиниця
Засоби дезінфекції для закладів дошкільної освіти Шевченківського р-ну м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04119, Україна, місто Київ, Київ, вул. Зоологічна, 6-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
06 грудня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування - місцевий бюджет | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 жовтня 2019 18:53 |
Технічні вимоги.docx |
29 жовтня 2019 03:20 |
проект договору.doc |
27 жовтня 2019 23:58 |
кваліфікаційні вимоги.doc |
30 жовтня 2019 18:53 |
Технічні вимоги.docx
|
||||
29 жовтня 2019 03:20 |
проект договору.doc
|
||||
27 жовтня 2019 23:58 |
кваліфікаційні вимоги.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Аналоги до предмету закупівлі та зразки на апробацію
Дата подання: 29 жовтня 2019 14:06
Дата відповіді: 30 жовтня 2019 18:46
Доброго дня, шановний замовнику. Ознайомилися з технічними вимогами до предмету закупівлі, від того маємо декілька запитань. В вимогах до технічних характеристик ви прописали характеристи які відповідають засобу "Клін стрім", проте не прописали посилання на розгляд аналогів/еквівалентів. Питання перше: який пункт Закону "про публічні закупівлі" дає вам право не розглядати аналоги? В п.5 ви прописали вимогу безкоштовно надати на апробацію зразки запропонованої продукції. Питання (вимога) друге(а): надайте посилання на законодавчий акт/закон, який підтверджує право вимагати вами передачу товарно-матеріальних цінностей від учасника замовнику безкоштовно, та ще й в електроних закупівлях. Якщо не маєте відповідей на данні питання (вимоги), то внесіть змінив тендерну документацію. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Процедура проведення допорогової закупівлі з використанням електронної системи закупівель регулюється Наказом № 11 від 20.03.2019 р Державного підприємства «ПРОЗОРРО» (надалі-Наказу №11). При цьому, згідно п. 2 Наказу №11 «Під час оголошення закупівлі в ЕСЗ розміщується інформація про :
замовника (найменування, місцезнаходження, ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб,фізичних осіб-підприємства громадських формувань, його категорія, веб-сайт (у разі наявності), контактна особа замовника,уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками);
предмет закупівлі (вид, назва,код та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності),кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг, одиниця виміру, місце поставки,кінцева дата строку поставки).
Вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи можуть бути завантажені в ЕСЗ окремими файлами або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Замовником також може бути зазначена інформація стосовно джерела фінансування, виду та розміру забезпечення пропозицій учасників, іншої інформації, яку замовник вважає за потрібне зазначити.
Отже Ваші вимоги є безпідставні.
Процедура проведення допорогової закупівлі з використанням електронної системи закупівель регулюється Наказом № 11 від 20.03.2019 р Державного підприємства «ПРОЗОРРО» (надалі-Наказу №11). При цьому, згідно п. 2 Наказу №11 «Під час оголошення закупівлі в ЕСЗ розміщується інформація про :
замовника (найменування, місцезнаходження, ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб,фізичних осіб-підприємства громадських формувань, його категорія, веб-сайт (у разі наявності), контактна особа замовника,уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками);
предмет закупівлі (вид, назва,код та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності),кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг, одиниця виміру, місце поставки,кінцева дата строку поставки).
Вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи можуть бути завантажені в ЕСЗ окремими файлами або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Замовником також може бути зазначена інформація стосовно джерела фінансування, виду та розміру забезпечення пропозицій учасників, іншої інформації, яку замовник вважає за потрібне зазначити.
Отже Ваші вимоги є безпідставні.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 листопада 2019 16:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ІМЕД" |
22 096,80
UAH з ПДВ
|
22 096,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Торговий дім "Санітарний щит Україн |
30 611,52
UAH з ПДВ
|
30 611,52
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Парсек" |
37 908,00
UAH з ПДВ
|
37 908,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "Мартищенко Валерій Георгійович" |
49 680,00
UAH з ПДВ
|
49 680,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІМЕД" #38703629 |
Переможець |
22 096,80
UAH з ПДВ
|
15 листопада 2019 17:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір.pdf | укладений |
26 листопада 2019 16:06
|