Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Засоби дезінфекції для закладів дошкільної освіти Шевченківського р-ну м. Києва
Очікувана вартість
51 000,00 UAH
UA-2019-10-27-000019-c 50b9ec6a1fd54c4a998282f86dc456af
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Коваленко Леся Аркадіївна

380444890247 A.Zubrytska@shevruo.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37470086
Вебсайт: http://www.shevruo.kiev.ua/
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., Київ, Зоологічна, 6-а
Контактна особа: Коваленко Леся Аркадіївна
380444890247
A.Zubrytska@shevruo.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 жовтня 2019 23:51
Звернення за роз’ясненнями: до 31 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 листопада 2019 00:00
Початок аукціону: 04 листопада 2019 15:40
Очікувана вартість: 51 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 255,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція


Засоби дезінфекції для закладів дошкільної освіти Шевченківського р-ну м. Києва
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
54 Одиниця
Засоби дезінфекції для закладів дошкільної освіти Шевченківського р-ну м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, місто Київ, Київ, вул. Зоологічна, 6-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 грудня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування - місцевий бюджет Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 жовтня 2019 18:53
Технічні вимоги.docx
29 жовтня 2019 03:20
проект договору.doc
27 жовтня 2019 23:58
кваліфікаційні вимоги.doc
30 жовтня 2019 18:53
Технічні вимоги.docx
29 жовтня 2019 03:20
Технічні вимоги.docx
27 жовтня 2019 23:56
Технічні вимоги.docx
29 жовтня 2019 03:20
проект договору.doc
27 жовтня 2019 23:59
проект договору.doc
27 жовтня 2019 23:58
кваліфікаційні вимоги.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналоги до предмету закупівлі та зразки на апробацію
Дата подання: 29 жовтня 2019 14:06
Дата відповіді: 30 жовтня 2019 18:46
Доброго дня, шановний замовнику. Ознайомилися з технічними вимогами до предмету закупівлі, від того маємо декілька запитань. В вимогах до технічних характеристик ви прописали характеристи які відповідають засобу "Клін стрім", проте не прописали посилання на розгляд аналогів/еквівалентів. Питання перше: який пункт Закону "про публічні закупівлі" дає вам право не розглядати аналоги? В п.5 ви прописали вимогу безкоштовно надати на апробацію зразки запропонованої продукції. Питання (вимога) друге(а): надайте посилання на законодавчий акт/закон, який підтверджує право вимагати вами передачу товарно-матеріальних цінностей від учасника замовнику безкоштовно, та ще й в електроних закупівлях. Якщо не маєте відповідей на данні питання (вимоги), то внесіть змінив тендерну документацію. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Процедура проведення допорогової закупівлі з використанням електронної системи закупівель регулюється Наказом № 11 від 20.03.2019 р Державного підприємства «ПРОЗОРРО» (надалі-Наказу №11). При цьому, згідно п. 2 Наказу №11 «Під час оголошення закупівлі в ЕСЗ розміщується інформація про :
замовника (найменування, місцезнаходження, ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб,фізичних осіб-підприємства громадських формувань, його категорія, веб-сайт (у разі наявності), контактна особа замовника,уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками);
предмет закупівлі (вид, назва,код та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності),кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг, одиниця виміру, місце поставки,кінцева дата строку поставки).
Вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи можуть бути завантажені в ЕСЗ окремими файлами або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Замовником також може бути зазначена інформація стосовно джерела фінансування, виду та розміру забезпечення пропозицій учасників, іншої інформації, яку замовник вважає за потрібне зазначити.
Отже Ваші вимоги є безпідставні.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 листопада 2019 16:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІМЕД" 22 096,80
UAH з ПДВ
22 096,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Торговий дім "Санітарний щит Україн 30 611,52
UAH з ПДВ
30 611,52
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Парсек" 37 908,00
UAH з ПДВ
37 908,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Мартищенко Валерій Георгійович" 49 680,00
UAH з ПДВ
49 680,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 листопада 2019 12:59
Електронний підпис
01 листопада 2019 12:58
Гарантійний лист виробника.pdf
01 листопада 2019 12:58
Пропозиція.pdf
01 листопада 2019 12:58
Проект договору.pdf
01 листопада 2019 12:58
Довідка з банку.pdf
01 листопада 2019 12:58
Договір аналог.pdf
01 листопада 2019 12:58
Свідоцтво ПДВ.pdf
01 листопада 2019 12:58
Витяг з ЄДР.pdf
01 листопада 2019 12:58
Статут.pdf
01 листопада 2019 12:58
Довідка МТБ.pdf
01 листопада 2019 12:58
Довідка про підприємство.pdf

Публічні документи

01 листопада 2019 12:52
Проект Договору ТОВ Парсек.pdf
01 листопада 2019 12:52
Витяг з ЄДР ТОВ Парсек 11.2019.pdf

Публічні документи

01 листопада 2019 10:23
Електронний підпис
01 листопада 2019 10:22
Технічні вимоги.pdf
01 листопада 2019 10:22
Кваліфікаційнф вимоги.pdf
01 листопада 2019 10:22
1 Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІМЕД"

ТОВ "Торговий дім "Санітарний щит Україн

ТОВ "Парсек"

ФОП "Мартищенко Валерій Георгійович"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІМЕД"
#38703629
Переможець 22 096,80
UAH з ПДВ
15 листопада 2019 17:37

Документи

15 листопада 2019 17:36
повідомлення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 листопада 2019 17:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІМЕД"
#38703629
22 096,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 листопада 2019 17:36
повідомлення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір.pdf укладений
26 листопада 2019 16:06